СТОРІНКА МУЗИЧНОГО КЕРІВНИКА

Музичний керівник Волошина О.С

Як прищепити дитині любов до слухання музики.

Музика в житті дитини спочатку лише фон, на який не звертають уваги. Адже дорослі вже і не пам’ятають особливості дитячого сприйняття музики, яке полягає в тому, що маленькі дітки музику ніби не чують  –  вони не реагують на неї, можуть спокійно займатися своїми справами: малювати, гратися. Звичайно, навіть таке пасивне слухання музики залишається у підсвідомості дитини. Але дитині можна допомогти почути музику, щоб її сприйняття було змістовним і обміркованим.

Найпростіший спосіб – це потанцювати або помарширувати під ритмічну музику, разом з сестричкою, або з улюбленою іграшкою! Другий спосіб  –  це зацікавити дитину. Для прикладу можна провести гру «На що схожа музика?» Тоді дитина спробує вгадати, що вона почула в мелодії: шум дощу, шелест листя, спів пташок. Для цієї гри підійдуть такі програмові твори: «Пори року» П. Чайковського та Вівальді. П’єси, які не мають певного сюжету, по – своєму корисні тим, що з часом дитина зможе вигадати до неї свою історію, і навіть намалювати до неї малюнок. Улюблена музика може стати чудовим обрамленням дня, супроводжувати сон дитини, слугувати фоном для занять. Але дуже важливо не «перевантажити» дитину музикою, не втомити дитину. Музика повинна приносити задоволення, а не перетворюватися на докучливій гамір.

Поступово дитина звикає до життя під музику, що звучить ніжно, мелодійно, якісно. Дитина починає розрізняти відтінки та окрасу мелодії, її світ збагачується, а почуття – стають виразніші. З часом, коли дитина навчиться з задоволенням слухати музику, більш ніж 30 хв., можна влаштовувати домашній концерт: відкласти всі справи, гарно вдягтися, створити атмосферу справжнього свята. Самі «активні слухачі», років в 5 – 6 вперше потрапляють на справжні концерти. Але багатьом діткам до вподоби музикування в домашніх умовах. В решті – решт, де, як не вдома ми можемо сміливо пострибати на дивані чи потанцювати під улюблену пісню!

Звичайно, було б дуже чудово, якби у вашому домі була можливість слухати живу музику(ф-но, скрипка, гітара). Деякі інструменти, найпростіші, може залюбки освоїти ваша дитина(сопілка, барабан, металофон) До речі, один з самих казкових звуків можна відтворити за допомогою гітари та жменьки рисової крупи. Якщо повільно висипати рисову крупу на струни лежачої гітари, вона створить тихий і надзвичайно казковий дзвін! Вашій дитині сподобається! Музикуйте і експериментуйте!

 

 

Музичний керівник Волошина О.С

 

Музичний керівник Волошина О.С.

Музично-дидактична гра “Хто в будиночок iде?”

https://mail.ukr.net/desktop#readmsg/15852543810487499425/f0

Музичний керівник Волошина О.С.

 

Музичний керівник Волошина О.С.

Кiнозал. Музичнi мультики.

https://shkavero.blogspot.com/p/blog-page_88.html?m=1

 

Музичний керівник Волошина О.С.

М У З И К О Т Е Р А П І Я. На допомогу батькам!

Музикотерапія може ефективно використовуватися в процесі створення сприятливих психологічних умов для формування креативних якостей особистості у дітей  дошкільного віку.

Використання музики допоможе знизити інтенсивність емоційних реакцій, замкнутість, неадекватність поведінки, тому так важливо правильно підібрати ту чи іншу мелодію, враховуючи емоційний стан дитини. Цей підбір здійснюється на основі двох основних параметрів конкретного твору – темпу і ладу.

Якщо дитина відчуває смуток, то можна включити повільну мінорну музику:

· Наприклад, Чайковський – вступ V і фінал IV симфоній;

· Бах – друга частина концерту № 5 ре мінор.

При роздратуванні, гніві, хвилюванні і тривозі добре включити швидку мінорну музику: наприклад,

· Шуман – «Порив»;

· Шопен – скерцо № 1;

· Бах – прелюдія до мінор з «Добре темперованого клавіру»;

· Дебюссі – «Кроки на снігу», «Сирени».

 

Музичний керівник Волошина О.С.

Логоритмічні вправи

 

 

 

 

 

 

Музичний керівник Зубко О.О.

Текст пісні “Тече вода” 2 молодша група 

Тече вода із-за гаю
Та попід горою.
Хлюпощуться качаточка
Помеж осокою.
А качечка випливає
З качуром за ними,
Ловить ряску, розмовляє
З дітками своїми.

Текст пісні (середня група)

Хоровод «ОЙ МИНУЛА ВЖЕ ЗИМА».

1.Ой, минула вже зима, снігу, льоду вже нема.

   Ой нема, ой нема, снігу, льоду вже нема./2р.

2.Прилетіли журавлі, соловеєчки малі.

   Ой малі, ой малі, соловеєчки малі.

3. Лугом квіти вже цвітуть, вівці травку вже пасуть,

   Ой пасуть, ой пасуть, вівці травку вже пасуть.

4.Ми веснянку ведемо, весну красну вітаймо,

  Вітаймо, вітаймо, весну красну вітаймо.

 

ГЕЙ, ВЕСНА ІДЕ.

1.Гей, весна іде, все навкруг цвіте,

   На поля сонце ллє світло золоте.

2.Потекли струмки, он летять пташки,

   У садках, у лісках ожили гілки.

Текст пісні “Перший раз у перший клас”

(старша група)

Перший раз у перший клас
Ми йдемо охоче,
Першим дзвоником для нас
Продзвенів дзвіночок.
І сміється в небесах
Сонце, як ніколи,
В мами сльози на очах – |
Я іду до школи.         | (2)

Приспів:
А у школі, а у школі
Є веселка кольорова,
І найкраща в цілім світі –
Перша вчителька моя.
А у школі, а у школі
Не сумуєм ми ніколи,
Бо учора - дошкільнята,
А тепер – одна сім'я!

Прощавайте іграшки,
Гомінкий садочок,
Кличе в класи дітлахів
Золотий дзвіночок.
І сміється в небесах
Сонце, як ніколи,
В мами сльози на очах – |
Я іду до школи.         | (2)
Приспів. (2)

Текст пісні “Ми – першокласники” (старша група)

Нові портфелики, 
А в них букварики. 
Де краще можете школяриків знайти? 
Приспів:
Ми — першокласники,     
Ми — однокласники,          
О, як нам весело                  
Разом до школи йти.         

Ми пишем палички,
І птички ,галочки,           
Складаєм літери  
До купи у склади.

Приспів.                                                                          
Малюєм пташечки,
Квітки-ромашечки,
Співаєм весело,
Хай пісенька летить!

Приспів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *