СТОРІНКА ІНСТРУКТОРА З ФІЗКУЛЬТУРИ

Цікаві руханки та фізкультхвилинки . Виконуйте вдома, всією родиною. Це корисно та цікаво.

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

 

 

Руханки для дошкільнят

https://drive.google.com/file/d/1fZUpw_lspMsLyWgFfI4fXyJtCbdSJSBh/view?usp=drive_web

https://drive.google.com/file/d/12sx9pCm8i1f7xb9ZIKWEdjbPWvTgIaQT/view?usp=drive_web

 

Десять порад батькам при організації роботи з фізичної культури

  1. Підтримуйте інтерес дитини до занять фізичною культурою, у жодному разі не проявляйте зневагу до фізичного розвитку, так як приклад дорослих в цьому питанні надзвичайно важливий.

Як ви ставитеся до фізичної культури, так буде ставитися до неї і ваша дитина. Часто дитина живе під вантажем заборон: “не бігай”, “не шуми”, “не кричи голосно”. Обмеження потреби у самовираженні особливо позначається на зниженні самооцінки і активності підростаючої людини.

Ви повинні добре знати потреби і можливості своєї дитини і як можна повніше враховувати їх.

  1. Всебічно підтримуйте в своїй дитині високу самооцінку – заохочуйте будь-яке його досягнення, і у відповідь ви отримаєте ще більше зусиль.

Висока самооцінка – один із потужних стимулів для дитини виконувати будь-яку роботу, будь то домашнє завдання або ранкову гігієнічну гімнастику.

На заняттях фізичною культурою витримуйте єдину лінію поведінки «обох батьків», не допускайте протилежних розпоряджень (мама – “вистачить бігати”; тато – «побігай ще хвилин п’ять»).

Єдина думка батьків сприяє підвищенню інтересу дитини до фізкультурних занять.

  1. Спостерігайте за поведінкою і станом своєї дитини під час занять фізичними вправами, спробуйте зрозуміти, чому дитина вередує, не виконує, здавалося б, елементарних розпоряджень батьків, яка причина  її негативних реакцій (втома або якесь приховане бажання – наприклад, дитина хоче швидше закінчити заняття фізкультурою, щоб дивитися цікаву програму). Не шкодуйте часу і уваги на те, щоб встановити з нею душевний контакт.
  2. У жодному разі не наполягайте на продовженні тренувального заняття, якщо дитина не хоче займатися. З’ясуйте причину відмови, виправте  її і лише після цього продовжуйте заняття.
  3. Не сваріть свою дитину за тимчасові невдачі.

Пам’ятайте: дитина робить тільки перші кроки в невідомому, для неї світі, а тому вона болісно реагує на те, що навколишні вважають її слабкою і невмілою. Дайте дитині зрозуміти, що ви поважаєте її почуття, бажання, думки і рахуєтеся з ними.

  1. Визначте індивідуальні пріоритети дитини у виборі фізичних вправ.

Хоча практично всім дітям подобаються рухливі ігри, але деяким з них не вистачає якихось якостей, фізичноїсили.

Не відмовляйте дитині в проханнях купити їй гантелі або навісну перекладину для підтягування (вона хоче наслідувати свого улюбленого героя книги або кінофільму в силі і спритності).

  1. Не змінюйте занадто часто набір фізичних вправ, нехай дитина виконує комплекс вправ, що їй подобається, як можна більше, щоб міцно засвоїти вивченi рухи.
  2. Вимагайте, щоб дитина, дотримуючись культури  виконання фізичних вправ, не допускала недбалості, виконання абияк, все робила “на відмінно”.
  3. Не перевантажуйте дитину, враховуйте її вік, настрій, бажання. Не застосовуйте до неї суворих заходів, намагайтеся привчатиїїдо фізичної культури власним прикладом.
  4. Пам’ятайте три непорушних правил закону, які повинні супроводжувати вас у вихованні дитини: розумiння, любов i терпiння!!!

Гімнастика пробудження.

“Котики”

Спить наш котик чи дрімає,Оченята відкриває.

В.п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, очі відкриті.

1 – закрити очі.

2 – відкрити. (4 рази).

1 – повести очима вправо, вліво,

2 – підняти голову,

3 – опустити голову.

4 – повести очима вправо, вліво. (4 рази).

Мишку з’їв сіренький котик

І погладжує животик.

В.п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, очі відкриті.

1 – колові рухи руками по животі. (4 рази).

Любить котик потягатись,

На сонечку вигріватись.

В.п.: руки догори.

1 – потягнутися всім тулубом.

2-3 – повернутися на правий (лівий) бік.

4 – в.п. (2 рази).

Лапки в котика м’якенькі,

Наш коточок веселенький.

В.п.: повернутися на живіт, руки вздовж тулуба.

1-4 – довільні рухи руками і ногами.

5-8 – теж саме в положенні лежачи на спині. (4 рази).

“М’ячик”

М’ячик – кругленький бочок

Гарно потягнувся,

Покотився на лужок,

Потім повернувся.

В усі боки нахилявся,

Своїх друзів видивлявся.

Ось який, ось який,

М’яч веселий, чарівний!

В.п.: лежачи на спині.

1 – підняти руки вгору, потягнутися.

2 – в.п. (4 рази).

В.п.: лежачи на спині.

1-2 – повернутися на живіт.

3-4 – в.п.

В.п.: сидячи, руки в боки.

1-2- нахилитись уперед.

3-4- вирівнятись.

В.п.: лежачи на спині, довільні змахи руками та ногами.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *