Пріоритетні завдання закладу

Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти на 2025– 2026 навчальний рік

  1. Забезпечити якісний інформаційно-методичний, управлінський, педагогічний, психологічний супровід освітньої діяльності, доступ до новітніх засобів та освітніх технологій, сучасних ІКТ для підвищення ефективності освітнього процесу в ЗДО.
  2. Оптимізувати співпрацю медичних і педагогічних працівників у формуванні культури безпечної поведінки учасників освітнього процесу, у тому числі дітей з ООП, забезпеченні підготовки з домедичної допомоги при невідкладних станах.
  3. Удосконалити систему українознавчої роботи в ЗДО.
  4. Провести самооцінювання діяльності закладу за напрямом оцінювання «Управлінські процеси закладу дошкільної освіти» (компоненти: забезпечення ефективної системи управління; формування кадрового складу та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; забезпечення ефективності професійної діяльності; формування внутрішньої системи моніторингу якості освіти).

 

Завдання педагогічного колективу на літній період 2026 року:

  1. Оздоровчі завдання:
  • створювати оптимальні умови для зміцнення здоров’я вихованців, збереження їх життя в умовах воєнного стану в Україні та подальшого формування життєвої компетентності шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних освітніх технологій;
  • підвищувати ефективність освітньої роботи з питань цивільного захисту (особистої безпеки) та безпеки життєдіяльності дітей;
  • дотримуватися розпорядку дня з урахуванням чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку дітей, забезпечення максимального перебування їх на свіжому повітрі;
  • оптимізувати руховий режим та самостійну ігрову діяльність дітей протягом дня як важливі складові фізичного розвитку дошкільників;
  • забезпечувати умови для загартування дитячого організму;
  • організувати збалансоване харчування та раціональний питний режим.
  1. Освітні завдання:
  • продовжити поглиблену роботу зі збереження та зміцнення здоров’я вихованців , створення безпечного та здорового освітнього середовища;
  • спрямовувати освітню роботу на інтеграцію різних видів діяльності, реалізацію особистісно орієнтованого підходу до дітей та комплексне вирішення освітніх завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, освітньою програмою закладу;
  • розвивати пізнавальні здібності дошкільнят засобами ознайомлення дітей з природою влітку, використання епізодичних та довготривалих літніх спостережень, дослідницько-пошукової роботи з дошкільниками, художньої літератури;
  • збагачувати практичний досвід дітей через залучення до різних специфічних видів дитячої діяльності: ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової тощо;
  • активізувати взаємодію з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах ЗДО на початку нового навчального року.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *