Список педагогічних працівників Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Волошка» , які підлягають черговій атестації у 2022-2023 навчальному році.
№ з/п
ЗДО
ПІБ працівника (повністю), посада
Яку категорію має
На яку категорію претендує або підтверджує
1
2
ЗДО № 8 «Волошка»
ЗДО № 8 «Волошка»
Віхніч Анна Сергіївна
Мороз Віта Леонідівна
спеціаліст
спеціаліст
II категорія
II категорія
3
ЗДО № 8 «Волошка»
Немировець Тетяна Олександрівна
Практичний психолог
II категорія
I категорія
4
ЗДО № 8 «Волошка»
Полосьмак Тетяна Олександрівна
вихователь
II категорія
I категорія
5
ЗДО № 8 «Волошка»
Чиніна Олена Леонідівна
Керівник гуртка хореографії
10 тарифний розряд
Підтвердження 10 тарифного розряду
ЛІТНЄ ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ В ДНЗ
Літній період особливо сприятливий для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку, початку загартування дитячого організму, як у в повсякденному житті, так і спеціально організованого. Літню роботу з дітьми в дошкільному закладі прийнято називати оздоровчою. Цим визначається її основна мета і завдання. Важливо всесторонньо використати сприятливі для зміцнення здоров’я дітей умови літнього часу і добитися, щоб кожна дитина зміцніла і загартувалася. Успіх літньої роботи визначається перш за все тим, наскільки своєчасно підготувався до неї колектив дошкільного закладу. Дуже важливо при підготовці до літа з’ясувати хто із вихованців проведе все літо чи частину його разом зі своїми батьками і не буде тимчасово відвідувати дитячий садок.
Літнє оздоровлення передбачає внесення змін у режим дня дітей .
Основним пунктом в режимі дня є виконання комплексу фізкультурно-оздоровчих заходів: щоденна ранкова гімнастика та гімнастка після сну, фізкультурні заняття, розваги, спортивні свята, «доріжки здоров’я». Цим визначається її основна мета і завдання. Влітку проводяться повітряні ванни, сонячні ванни і загартування водою. Повітряні ванни особливо ефективні якщо вони проводяться в русі. Щоб діти не втомилися вправи великої рухливості повинні чергуватись із спокійними.
Але слід не забувати, що влітку збільшується ризик: перегрівання, сонячних опіків, зниження апетиту в спекотні дні – ми намагаємося уберегти малят від цього.
Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей. З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в дитячому дошкільному навчальному закладі проводиться робота щодо оздоровлення дітей.
«Сонце, повітря та вода – наші найкращі друзі!»
Літній період – найблагодатніший для фізичного розвитку дітей. Саме влітку такі природні фактори, як сонце, повітря та вода найефективніше впливають на організм людини, зміцнюють здоров’я та підвищують працездатність. Усі ці фактори використовуються як самостійні заходи загартування дитини.
22. 05. 2020 До уваги колег!
Шановні колеги,Після 2,5 місяців на карантині діти повертаються до дитсадків і педагогів турбує багато питань: Як говорити про нові правила? Як ефективно працювати з емоціями дітей? Як компенсувати нестачу тактильної взаємодії? Сьогодні ЮНІСЕФ разом із дитячим та сімейним психологом Світланою Ройз, ГО “Смарт Освіта” та Міністерство освіти і науки України підготували рекомендації для вихователів, які допоможуть пояснити складні речі простою мовою, іграми та веселими підказками і безпечно повернутися в садочки.
ДО УВАГИ ПЕДАГОГІВ! ВСІ ДОДАТКИ ПЛАНУ НА ТРАВЕНЬ МІСЯЦЬ (У РОЗГОРНУТОМУ ВИГЛЯДІ) РОЗМІЩЕНІ НА GOOGL ДИСКУ. ПОСИЛАННЯ НА ДИСК РОЗМІЩЕНО У VIBER ГРУПІ ЗАКЛАДУ
05.05.2020
Що діти бачать у своїх мамах насправді
У хвилини, коли вами опановує розпач від нескінченної побутової рутини, коли вам здається, що ви нікчемні по всіх фронтах, і нічого-то у вас не виходить, згадайте в таку хвилину про те, що у вас є як мінімум один вірний фанат. Який буде захоплюватися вами в будь-яку хвилину і буде вірити в вас в будь-якій ситуації. Це ваша дитина.
1. Ви найрозумніша людина з усіх, кого знає дитина! Для ваших дітей ви знаєте все про все. Звичайно, це переконання змінюється в міру того, як вони будуть рости, але все одно діти завжди будуть питати вашої думка і рекомендації.
2. Для дітей ви справжнісінька Мері Поппінс! Ви не тільки магічно прибираєте за ними все щодня, але ще і напевно маєте в запасі чимало кумедних речей.
3. Ви найкрасивіша! Дітям дуже подобається розчісувати мамі волосся (навіть якщо насправді це їх сплутування), вони намагаються якось нарядити і прикрасити своїх мам, що говорить про те, що для них ви дуже красиві.
4. Ви кращий кухар! Ви готуєте для них сніданок, обід, вечерю і ще й перекуси! І все це дуже смачне! Ніхто не переб’є смак маминих страв!
5. Ви можете абсолютно все! В очах дітей ви людина, яка допомагає іншим і миє посуд тоді, коли вони плутались під ногами, який співає як ангел і заколисує їх перед сном, який вміє робити саму смішну лоскотку в світі. Ви супер мама в їхніх очах! І коли вони маленькі, вони хочуть вирости такими ж, як ви.
6. Ви читаєте казки краще за всіх на світі! Ніхто не прочитає книжку краще, ніж мама. Навіть у татка не виходить так добре.
7. Ви можете лікувати поцілунками! Ніхто краще, ніж мама не допоможе з роздертими колінами, порізом пальця, синцями на ногах або просто образами. Один поцілунок мами – і дитина одразу відчуває себе набагато краще.
8. Ви направляєте дітей, щоб вони могли стати особистостями. Ми не можемо зробити дітей такими, якими нам хочеться, але все одно мами можуть керувати ними і виховувати своїм прикладом. Ви впливаєте на їх майбутнє. Прямо зараз. Ви – цілий світ для них. Не тільки їх лідер, прибиральник, водій, розрадниця, вболівальник, комік і т.д. Ви їх все!
ВАЖЛИВО!
Загальнонаціональний карантин продовжено до 11 травня – відповідне рішення Уряд ухвалив сьогодні. Всі заклади освіти продовжують працювати з використанням технологій дистанційного навчання.
“Карантин продовжено, а це означає, що ми маємо бути готові до завершення навчального року дистанційно. МОН надало роз’яснення для всіх закладів освіти та публікує рекомендації на офіційних ресурсах”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Lubomyra Mandziy.
Інформацію про всі зміни в освітніх процесах, які відбуваються через карантин та відповіді на найбільш поширені запитання можна знайти на спеціальному інфоресурсі – http://mon-covid19.info
Віртуальна платформа емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії COVID-19
Вітаємо Вас на Віртуальній платформі, де Ви можете абсолютно безкоштовно отримати емоційну підтримку, психологічну допомогу та онлайн навчання під час карантину, спричиненого пандемією коронавірусу.
Прямо зараз Ви можете обрати будь-яку послугу з нижчеперелічених.
Для цього просто натисніть відповідну кнопку. https://moncenter.eduhub.in.ua/
ДО УВАГИ ПЕДАГОГІВ! ВСІ ДОДАТКИ(У РОЗГОРНУТОМУ ВИГЛЯДІ) РОЗМІЩЕНІ НА GOOGL ДИСКУ. ПОСИЛАННЯ НА ДИСК РОЗМІЩЕНО У VIBER ГРУПІ ЗАКЛАДУ
Корисні підказки: як правильно планувати час
під час карантину.
Карантин — річ, звичайно, несподівана. Але цей час дистанційного навчання можна використати не тільки для захисту здоров’я, а ще й для тренування навички планування справ.
Пропонуємо вам поради, що допоможуть вам плідно працювати протягом цього часу. А головне — встигнути відпочити!
Перша порада: свій ранок починайте в звичний для вас час. Ніжитися в ліжку будемо, як зазвичай, у вихідні дні.
Друга порада: покладіть перед собою чистий папір, це буде ваш лист-план. Запишіть у два рядки: першочергове (наприклад: зарядка — пів години, душ — 10 хвилин, сніданок — 10 хвилин, прочитати робочу пошту — 5 хвилин та інше) та другорядне (погуляти з собакою/кішкою — півгодини, увійти в соцмережі та поспілкуватись із друзями — 20 хвилин та інше). Починайте свій день З ВАЖЛИВОГО!
Третя порада: на кожне робоче завдання виділяйте час для його виконання (20-30 хвилин) та для ОБОВ’ЯЗКОВОГО ВІДПОЧИНКУ (15-20 хвилин).
Четверта порада: вирішуючи робочі завдання, уважно читайте та користуйтесь короткими записами головних слів/думок. Це вам допоможе зосередитися на важливому в завданні. Якщо щось стало незрозуміло, не зволікайте. Лист або дзвінок колезі стане в нагоді. Приємне спілкування та корисна порада допоможуть вирішити будь-яке завдання.
П’ята порада: відмітьте у вашому листі-плані виконані заплановані дії. Похваліть себе та приступайте до списку справ другої колонки, обов’язково відпочиваючи після виконаного завдання.
ДИТЯЧИЙ ТЕЛЕКАНАЛ ПЛЮС ПЛЮС І МОЗ УКРАЇНИ ЗАПУСТИЛИ МУЛЬТФІЛЬМ З ПОРАДАМИ ПРО ТЕ, ЯК ПОВОДИТИСЯ МАЛЕЧІ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ЧЕРЕЗ КОРОНАВІРУС COVID-19.
Разом з героями Трикутею, Квадриком і Кружком діти дізнаються, як легко «озброїтися проти вірусу».
«Допоможемо дітям убезпечитися від коронавірусу! Спілкуймося з ними на важливу тему простою мовою», — закликають творці мінімультфільму.
ДО УВАГИ ПЕДАГОГІВ! ВСІ ДОДАТКИ ПЛАНУ НА БЕРЕЗЕНЬ (У РОЗГОРНУТОМУ ВИГЛЯДІ) РОЗМІЩЕНІ НА GOOGL ДИСКУ. ПОСИЛАННЯ НА ДИСК РОЗМІЩЕНО У VIBER ГРУПІ ЗАКЛАДУ
Методична робота дошкільного закладу
Cпрямована на вивчення і впровадження в практику роботи педагогічних працівників теорії та методики розвитку, навчання і виховання дошкільників, а також оволодіння сучасною методологією, збагаченні досвіду педагогів новими прогресивними методами, впровадження новітніх розробок, позитивного досвіду, сучасних педагогічних технологій. Методичний кабінет дошкільного навчального закладу є центром методичної допомоги практичним працівникам та поширення науково психолого – педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку.
Методична служба дошкільного закладу виконує наступні функції:
організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;
забезпечення професійною інформацією;
діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
Одним з основних завдань методичної служби є надання допомоги педагогам у формуванні й удосконаленні навичок самоосвітньої діяльності, що передбачає такі види роботи як: систематичне консультування з питань організації самоосвіти; допомога педагогу з метою подолання труднощів; підготовка й надання методичних рекомендацій щодо актуальних проблем теорії і практики.
У дошкільний заклад приходять молоді спеціалісти , тому однією з пріоритетних форм роботи з кадрами є «Школа молодого вихователя». Участь у засіданнях школи сприяє розширенню знань молодих спеціалістів щодо професійної майстерності сучасного педагога-практика, підвищенню професійного рівня, забезпеченню інтересу до роботи з дошкільниками.
Для забезпечення вільного пошуку педагогами необхідних навчально-методичних матеріалів вихователь-методист систематизує інформаційний та дидактичний фонди методичного кабінету і створює картотеку, завданням якої є допомога педагогам у підборі необхідного матеріалу чи літератури.
Важливою складовою кабінету є бібліотека з фондом сучасної методичної літератури для вихователів ДНЗ, який постійно поповнюється новими виданнями.
Запорукою успіху у вихованні та навчанні дітей, зміцненню їх здоров’я є співпраця педагогів ДНЗ і батьків вихованців.
Методичні рекомендації щодо планування навчально-виховної роботи з дітьми в дошкільних навчальних закладах.
Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» і спрямована на реалізацію основних завдань.
У навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. Вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога.
” Збереження фізичного, психічного і соціального розвитку дітей раннього віку, їх безболісної адаптації до змінних умов життя та успішного входження у соціальне середовище”
Адаптація ( з лат. «пристосування») – це пристосування організму до нової обстановки , а для малюка дитячий садок є новим, ще не відомим простором, з новим оточенням і новими відносинами.
Пристосування організму відбувається на різних рівнях: фізіологічному, соціальному та психологічному.
Фізіологічна адаптація – реакція функціональних систем організму, яка найбільш повно відповідає потребам певної ситуації.
Соціальна адаптація – постійний процес активного пристосування індивіда до умов соціального становища, а також результати цього процесу.
Психологічна адаптація – реакція нервової системи на пристосування до нових умов. Під час адаптації прояв малюком позитивних емоцій є дуже рідкісним явищем. А от негативних більше – це страх, джерело стресового стану дитини, який призводить до порушень стану нервової системи порушується сон .
Процес адаптації має різну для кожної дитини тривалість в часі і проходить у кілька етапів-фаз:
«Шторм» – на комплекс нових впливів всі системи організму дитини відповідають реакціями руху і значною напругою. Зростає збудливість, тривожність, можливе збільшення агресивності або поглиблення в себе. Погані сон, апетит, настрій. Фізіологічна і психологічна буря триває від 2-3 днів до 1-2 місяців (в окремих дітей)
«Шторм вщухає» – період нестійкого пристосування, коли дитячий організм шукає оптимальних варіантів реакції на зовнішні впливи. Малюк і далі приглядається до нового оточення, намагається долучитися до спільної діяльності, стає активним, зацікавленим, врівноваженим. Цей період більш тривалий ніж перший: від 1 тижня до 2-3 місяців.
«Штіль» – етап щодо сталого пристосування. Організм знаходить сприятливі варіанти реагування на нові умови життя, режим дня , спілкування. Дитина починає активно засвоювати контакти, брати участь у заняттях. Зменшується хворобливість, стабілізується сон, апетит, настрій. Цей період від 2-3 тижнів до 6 місяців.
Правила роботи вихователів з дітьми, які вперше прибули до дитячого садочку
Знання психологічних особливостей дитини раннього віку – це запорука успішної і плідної роботи.
Не залишай дитину без уваги.
Допоможи дитині знайти спільну мову з однолітками.
Зустрінь дитину з відкритим серцем і любов’ю, щоб дитина відчула себе захищеною.
Не вживай грубих і образливих слів.
Методи успішної адаптації дітей в тісній співпраці вихователя з батьками