Старша Лог “Б” група

29.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Малюємо ватними паличками

28.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І.

ПОВТОРЮЄМО ПРИЙМЕННИКИ

Діти із задоволенням складають речення користуючись мнемодоріжками.

28.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

СХД. Ластівка

  1.  Прочитайте вірш Н. Забіли «ЛАСТІВОЧКА»

Прилетіла ластівочка

Під віконечко до нас,

Заясніли в дітей очка:

— Добрий день! Щасливий час!

Ти була в краю чужому,

Ждали ми тебе додому.

Натомились в тебе крила,

Бо далеку путь зробила,

Понад ріки, понад гори,

Понад степ і понад море.

Поспішала ти до нас…

Добрий день! Щасливий час!

— Яку пору року описує Наталя Забіла?

— Чому заясніли в дітей очка?

— Як вони вітають ластівку?

  1. Складіть ластівку із різнокольорових кружечків різного діаметру.

Або із смужок

27.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Зорова увага, математика. Знайди на малюнку.

27.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Заняття: Любій малечі про цікаві речі

Тема:”Про маленьку бджілку”.

Щоб більше дізнатися про бджіл,я пропоную розглянути  малюнки.

Як ви вважаєте ,що роблять бджоли біля квіток?

    

26.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

«І в саду, і на городі»

Зараз у вас, батьки, є неоціненна можливість розвивати дітей у спільній праці в саду, на квітнику та на городі, результатом чого будуть знання та уміння:
• використовувати свої фізичні дані для спільної роботи з дорослими, виконуючи короткотривалі доручення,
• дотримуватись основних правил поведінки у природі, емоційно реагувати на дари природи,
• розпізнавати овочі, фрукти та ягоди, впізнавати рослини найближчого оточення, особливості їх вирощування та способи вживання в їжу.
• особливостей будови рослини (корінь, стебло, квітка, плід з насінням, листок, пагін),
• відповідати на запитання та відгадувати загадки, збагачений словниковий запас дітей, розвинене зв’язне мовлення,
• помічати яскраві ознаки пір року, відображаючи їх у своїй художній діяльності.
• отримувати задоволення від процесу та результату своєї праці.

Про що поговорити з дитиною?
• Як назвати одним словом все те, що росте на городі?
• Як називаються плоди, що достигають у садках?
• Наприклад, говоримо про помідор. Помідор – це овоч. Він червоного кольору, круглої форми. Помідор вирощують на городі.
• Звертаємо увагу дітей і пропонуємо назвати все те, що росте на городі, і все те, що росте у саду.
• Що необхідно для роботи у саду, на городі, у квітнику(який інвентар для обробки землі використовується)?
• Що треба зробити з овочами і фруктами перед тим, як їх вживати чи готувати?
• Навіщо мити овочі і фрукти?
• Які овочі слід обов’язково почистити?
• Які овочі можна вживати сирими?
• Що готують із сирих овочів?
• Які овочі можна засолити на зиму?
• Які страви можна приготувати із картоплі?
• Що можна приготувати із фруктів?
• Яке варення можна приготувати із яблук, слив, груш, абрикосів, вишень?

Можна пограти в гру „Впізнай за смаком” (дитина заплющує очі і відгадує, що саме зараз смакує)

26.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Заняття: Цікава грамота

  1. Д/г “Побудуй слова.”

2.Д/г” Виклади речення”.

3.  “Якої букви не вистачає.”

4. ” Побудуй слова.”

25.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Пропоную шаблони для малювання по клітинках. Орієнтація на аркуші паперу та розвитку дрібної мускулатури рук.

 25.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Тема: Стихійні лиха у природі.

Сьогодні з дітьми пропоную поговорити про стихійних лиха.

1). Розглядання малюнків із зображенням стихійних явищ у природі.

Що зображено на малюнку?( Дощ).

Давайте уявимо із закритими очима, що почалася злива. Краплі падають швидко, води стає більше. І вода тече бурхливим потоком.

  • Що ж робити?
  • Який вихід із такої ситуації?

2) Що зображено на цьому малюнку?

Коли ми чуємо грозу , що на небі з’являється?

( Блискавка).

Якою стає природа під час грози?

Під час грози небо стає темним,сумним.

Яких правил потрібно   додержуватись під час грози?

Чому потрібно дотримуватись цих правил?

Тому що гроза є дуже небезпечною для життя людини.

3). Розглянемо наступний малюнок, що тут ви бачите?

Такий сильний вітер називають буревієм.

Він може ламати дерева,використовувати їх,зривати дахи,руйнувати будинки.

Щоб лиха не сталося ми повинні додержуватись правил поводження в різних ситуаціях.

22.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Чарівні фарби
1.Розгляньте малюнок
2.Вірш К.ПерелісноЇ
Один бузок ось пiд вiкном,
А другий бiля Ґанку.
Один синенький, а отой
Бiленький, як сметанка.
Обидва нiжнi, запашнi,
Аж дух вам забиває,
I кожна гiлка, як букет,
Iз листя виглядає.
3.Запропонуйте дітям намалювати гілочку бузку.

22.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Гра «Уважний математик».  Необхідно порахувати різні предмети, тваринок, фрукти, смаколики, а потім написати число, яке вийшло, у відповідних віконечках.

21.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Як зробити вишиванку з паперу:

День вишиванки – цікаве патріотичне свято, яке відзначається щороку в третій четвер травня. Пропонуємо  зробити з дітками чудовий святковий саморобок – гарну паперову вишиванку.

Що знадобиться для роботи:

  • Аркуш білого чи кольорового картону.
  • Кольоровий папір.
  • Простий олівець.
  • Ножиці.
  • Клей.
  • Нитки.

Як зробити вишиванку з картону

– Аркуш кольорового картону скласти навпіл.

– Простим олівцем намітити комір, рукава сорочки, її довжину.

– Вирізати шаблон, розгорнути.

– На цупкому папері намотати нитки. Протягнути нитку, зав’язати й відрізати, як показано на відео. Так ви зможете зробити 2 китиці для сорочки.

– З кольорового паперу зробіть різнобарвні квіти.

– Приклейте китиці та квітки до вишиванки у вигляді візерунку.

Святковий саморобок готовий!

 

21.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Сьогодні в Україні відзначають День вишиванки.

Українську вишивку називають «молитвою без слів», а сорочка- вишиванка – є головним оберегом людини. Святе покривання, яке найближче до тіла, – це, звісно, своя сорочка.В українців є такий вислів: «Народитися в сорочці» – бути щасливим у житті. Тому сорочка – це не лише частина нашого гардеробу, а певна закодована сукупність сорока божественних енергій, що творять довершену та гармонійну долю людини.

  • Пропоную вивчити вірш В.Крищенка “ Вишиванка”

Мама вишила мені

Квітами сорочку –

Квіти гарні, весняні:

На, вдягай, синочку!

В нитці – сонце золоте,

Пелюстки багряні,

Ласка мамина цвіте

В тому вишиванні.

Вишиваночку візьму,

Швидко одягнуся,

Підійду і обійму

Я свою матусю.

20.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

 Українська вишиванка

Чи знаєте ви, чому вишиванка вважається оберегом? А що символізують вишиті узори і де вони використовуються, окрім вишитих сорочок? Про це та багато іншого діти дізнаються, переглянувши коротку анімацію про українську вишивку. Переглянути цей мультик у родинному колі .

Цікаво дізнатися, що кожен регіон України має властиві для себе узори. По орнаментах на сорочці легко можна здогадатися, де саме її вишивали. Також маленькі глядачі дізнаються, що вишиті символи-обереги можна знайти не лише на сорочках. Ними прикрашають сукні, весільні рушники, скатертини, ляльки та інші речі.

https://youtu.be/OoCECorpbsg

Вишиванку вишила синові бабуся,
Я на неї з подивом цілий день дивлюся:
Ну яка ж сорочечка гарна та красива,
Вийшла у бабусі не сорочка – диво!
Л. Виноградова

20.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Тема. «Обереги та символи України»

Мета: Спонукати дітей виявляти цікавість до звичаїв  та традицій українського народу. Ознайомлювати з національними та народними символами та оберегами українців. Пробуджувати пізнавальні інтереси до українських оберегів, української  нації, її культури і побуту. Формувати національну свідомість дошкільників. Розвивати мовлення, мислення. Виховувати почуття любові до своєї землі, інтерес до традицій пращурів.

Хід заняття:

На нашій землі є одна країна, вона гарна, чарівна, неповторна і для нас єдина. Живуть на ній люди добрі, працьовиті, розумні, наділені талантами. В цій чудо-країні люди засівають поля, співають пісні, крім цього ще й на бандурі грають і вірші складають про ліси, ріки, гори, моря і навіть про квіти. Це наша славна Україна.

Вирушимо з вами в чудову мандрівку, в якій ми зустрінемось з народними та державними символами України.

Першою зупинкою, де ми зупинимось, буде зупинка, назву дізнаємось, коли відгадаємо загадку:

Державні та народні символи України - Українські символи

У віночку зелененькім

У червоному намисті,

Роздивляється у воду

На свою хорошу вроду.( Калина)

 

Одним із символів України є калина.

– Чому кущ назвали калиною? Згадаємо легенду про дівчинку Калинку.

Прочитайте легенду про калину

– То давним-давно було. В одному селі жила привітна й чарівна дівчинка. Звали її Калинкою. Люди любили її за добре серце. Калинка часто ходила в ліс.

Якось весною викопала вона в лісі тонюсіньке стебельце та посадила його. А щоб воно прийнялося, дівчинка аж від своєї хати носила воду з криниці та поливала його. І почав розростатися великий кущ.

Іде якось подорожній. Стомився та й сів перепочити під кущем. «Спасибі тим роботящим рукам, що кущ посадили». А кущ враз укрився білим цвітом. Осипався цвіт, а замість нього – ягоди червоні, як намистинки виблискують. І диво – в кожній ягідці заховане зернятко, схоже на маленьке серце. Прийшла Калинка до свого куща, а кущ нахилився до неї, віти простягає і шепоче: «Це на згадку про твоє добре серце. А щоб люди тебе не забували, подаруй мені своє ім’я, Калинко». Так і з’явилася назва цього куща.

У народі цінують калину ще за цілющі властивості. З ягід варять кисіль, джем, варення. Дівчата соком стиглих ягід протирають обличчя, щоб було красиве. Садять калину біля будинку , а особливо біля криниць, щоб вода в криниці була прохолодною. Весною вона радує нас цвітом, а осінню ягодами.

Наступна  зупинка «Вербова».

Аппликация "Верба в вазе" для детей подготовительной группы ...

За українським звичаєм вербу висаджували біля річок і ставків, вона оберігала береги від обвалів та замулювання. З верби лаштували ясла у хліву для худоби. Плели кошики. Гілками верби вітають навесні під час Вербної неділі. Верба є одним із символів України.

А ще в нас кажуть: «Без верби і калини нема  України»

 

 

Наступна наша зупинка «Вишиванка» 

Вишиті рушники - тонка ручна робота, яка заслуговує уваги

Найважливіше місце в житті українського народу займають рушники. Наші бабусі прикрашали ними стіни, накривали хліб. Хліб-сіль на вишитому рушнику – ознака гостинності українського народу.

Рушник твориться руками, передається з рук в руки. Його біла основа – це колір святості. Майстрині ніколи не створювали однакових рушників.

Ось ми і познайомились з іще одним народним символом України.

Наступна наша зупинка «Державні символи України».

Державна символіка України. Стенд пластиковий продажа, цена в ...

Прочитайте дітям легенду.

«Колись дуже давно жила одна жінка, мала трьох синів. Зростали сини чесними, сміливими, дуже любили свою матусю, ладні були віддати за неї своє життя. Підросли вони і вирішили піти в світ прославляти свою неньку.

Вирушив у дорогу старший син. Мати на згадку подарувала йому золоту корону із промінцями. І за трипроменеву корону, яка вела його вперед йому дали ім’я Тризуб.

Настала черга середнього сина. Йому мати в дорогу подарувала жовто-блакитний одяг. Своїми звитяжними справами прославив матір і одержав середній син ім’я Прапор.

А там, де був наймолодший син, завжди лунала дзвінкоголоса пісня. Адже мама своєму наймолодшому синові подарувала соловейків спів. І отримав син за свій голос і спів ім’я Гімн.

Відтоді йдуть поряд три брати – Тризуб, Прапор і Гімн і прославляють свою неньку.»

Герб, Прапор і Гімн – це три основних національних символи України. Золотий тризуб на блакитному тлі – символ влади. Герб – це частина корони. що носив київський Князь. У тризубі відображено триєдиність життя – це батько, мати і дитина. Національний прапор України – синьо-жовтий стяг.  Синій колір – колір неба, жовтий колір – колір пшениці.

Національний гімн України – це урочиста пісня. Коли звучить Гімн, усі підводяться і уважно слухають.

Отже, усі народи світу різняться між собою одягом, звичаєм, традиціями.

Українці мають свої традиції

Ми українці – велика родина.

Мова і пісня у нас солов’їна,

Квіти в садочках, червона калина.

Рідна земля у нас всіх Україна!

Дидактична гра « Продовж речення»

Без верби і калини (немає України)

Де живе верба (там живуть й річки)

Дівчина – як у лузі (калина)

Де срібліє вербиця – (там здорова водиця)

Ми з вами живемо в Україні. Наш рідний край великий і гарний, зі славною багатовіковою історією.

Україна – це рідна мова, мальовнича природа, талановитий народ, народні традиції, обереги і символи, які споконвіку шануються й бережуться.

19.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І

Ні дорослі, ні діти не замислюються, як їхні вчинки можуть впливати на оточуючий світ. Адже навколо нас мільйони маленьких комах, тварин, рослин – і ми здатні завдавати шкоду всім живим організмам.

Здавалось би, яке лихо може створити одна жувальна гумка? Якби жуйка була відправлена у смітник, а не на узбіччя – біди не сталося б. Проте цей необдуманий вчинок вливає на життя численної кількості дрібних істот. І ця мальована історія чудово демонструє, які наслідки має наше безвідповідальне та невдячне ставлення до природи.

Обов’язково перегляньте мультик у родинному колі . День у день нагадуйте дітям, що ми на цій планеті не одні – це домівка численної кількості живих організмів.

Повчальний мультик: скільки лиха завдає природіжувальна гумка

https://youtu.be/8HC7q6WyLgo

19.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Любій малечі про цікаві речі.  Тема: Милосердя. Співчуття.

  1. Читання оповідання В. Сухомлинського «Як Сергійко навчився жаліти»

Як Сергійко навчився жаліти
Маленький хлопчик Сергійко гуляв біля ставка. Він побачив дівчинку, що сиділа на березі. Коли Сергійко підійшов до неї, вона сказала:
– Не заважай мені слухати, як хлюпають хвилі. Сергійко здивувався. Він кинув у ставок камінець. Дівчинка запитала:
– Що ти кинув у воду? Сергійко ще більше здивувався.
– Невже ти не бачиш? Я кинув камінець. Дівчинка сказала:
– Я нічого не бачу, бо я сліпа.
Сергійко від подиву широко відкрив очі й довго дивився на дівчинку. Так, дивуючись, він і додому прийшов. Він не міг уявити: як це воно, коли людина нічого не бачить?
Настала ніч. Сергійко ліг спати. Він заснув з почуттям подиву. Серед ночі Сергійко прокинувся. Його розбудив шум за вікном. Шумів вітер, в шибки стукав дощ. А в хаті було темно. Сергійкові стало страшно. Йому пригадалася сліпа дівчинка. Тепер хлопчик уже не дивувався. Його серце стиснув жаль. Як же вона, бідна, живе в отакій темряві?! Сергійкові хотілося, щоб скоріше настав день. Він піде до сліпої дівчинки. Не дивуватиметься більше. Він пожаліє її.

  • Чому Сергійко пожалів дівчинку?
  • Що підштовхнуло його до співчуття?
  • Як Сергійко зрозумів, як це, коли людина не бачить?
  • Чи вмієте ви співчувати, коли у когось неприємності?
  1. Вправа «Чарівна кулька» (розкажіть, кому з героїв оповідання ви співчуваєте;  пояснити дітям, що є діти – інваліди, які потребують співчуття та допомоги)

18.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І.

ГРАФІЧНІ ДИКТАНТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ УВАГИ І ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ

vnnIEpls_S4jbaFYYQUJJg

18.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Тема: Лікарські рослини.

Пропоную батькам провести бесіду з дітьми про рослини нашого краю.

Без рослин життя на планеті не існувало б. Рослини не тільки допомагають всім живим істотам дихати, але також допомагають їм лікуватися від хвороб.  Д/ г ” Лікарських рослини”

      

2).Д/г ” Розглянь і назви лікарські рослини”.

3). Прочитайте легенди  разом з дітьми.

Діти,  любіть природу, шануйте її,  дари оберігайте, бережіть кожну стеблинку, що зветься рослиною.

15.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І.

Тема. Різноманітний світ професій.
1.Загадки.
Хто це смачно варить борщ
І компот готує?
Каші з жару дістає,
І дітей частує? (Кухар)
Що у кого заболить,
Зразу кажуть: «Ай, болить!»
Їм спішить на допомогу добрий лікар… (Айболить)
Модну зачіску він зробить
І волосся підстреже. (Перукар)
2.Бесіда з дітьми.
  • Як назвати всі ці слова одним словом? (Професії)
  • Що таке професія?( Професія це робота, яку людина для себе обрала; улюблена справа)
3.Дидактична гра «Кому що потрібно для роботи?» 
На картинках зображенні люди різних  професій та набір різних інструментів, предметів для кожної професії. Дібрати тільки ті предмети, які потрібні їм  для роботи.
4.Дидактична гра «Хто що робить
Батьки називають представника професії, а діти називають дії, які він виконує.
  • Кухар.( Варить борщ, ріже овочі, робить салат…)
  • Лікар.( Слухає хворого, дивиться горло, виписує ліки…)
  • Перукар.( Стриже, робить зачіски, фарбує волосся…)
  • Швачка.( Шиє одяг, пришиває ґудзики…)
  • 5.Дидактична вправа « Де я був»
     ( Дітям потрібно його продовжити.)
    • Я бачив печиво, цукерки – де я був ? (Я був…)
    • Я бачив ножиці, гребінець, фен …
    • Я бачив білий халат, ліки…

15.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Тема: Букви знаємо слова читаємо

Пропоную батькам разом з дітьми пригадати:

  • З чого складається наша мова?
  • З чого складаються слова?
  • Які бувають звуки?
  • Як вони позначаються?
  1. Д/ г  ” Назви предмети і склади речення.”

3) Д/ г ” Поділи слова на склади.”

Пропоную зробити звуковий аналіз слів

 

14.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І.

”Вивчаємо квіти України”

14.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ

Прочитайте  оповідання В.О.Сухомлинського «Краплинка роси»

   Рано-вранці на квіточці троянди прокинулась Краплинка роси.
– Як я тут опинилась? – думає Краплинка. Увечері я була високо в небі.
   І захотілось їй знову в небо.
   Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплинка, піднялась високо-високо в небо, до самого Сонечка. А там тисячі інших краплинок. Зібрались усі в одну чорну хмару і затулили Сонечко.
– Чого це ви заховали мене від людей? – розгнівалось Сонечко.
І послало на хмару вогненну стрілу. Вдарила вогненна стріла, загримів грім. Злякалась чорна хмара й розійшлась. Пішов дощ. Упала краплинка на землю.
– Дякую тобі, Краплинко, – промовила Земля. Я так скучила за тобою.

Бесіда
  • За що подякувала Земля Краплинці?
  • Яке добро зробила Краплинка?
  • Уявіть, що Краплинка потрапила на пшеничне зернятко, і з нього виріс чарівний «колосок доброти». Розкажіть, як цей колосок допоможе людям.
  •  Розгляньте кругообіг води в природі за схемою.

Кругообіг води в природі - Гайштут и его друзья в 2020 г ...

Вода вічна мандрівниця. Вона у природі постійно рухається, хоча ми цього не помічаємо. Сонячні промені нагрівають воду в калюжах, річках, озерах, морях. Вода перетворюється на пару.

Ця нагріта пара піднімається високо вгору. Там набагато холодніше, ніж біля поверхні землі. Угорі пара охолоджується і знову перетворюється на краплинки води, а взимку – на сніг. Потім краплинки або сніжинки падають униз, у вигляді дощу або снігу. Вода просочується крізь грунт і знов потрапляє до озера або річки. Там вона знов випаровується під дією сонячного тепла та у вигляді пари піднімається вгору. Цей безперервний процес має назву кругообіг води.

Д/г «Розкажи про воду»

Запропонуйте дітям дібрати якомога більше відповідних слів.

Вода буває… (прозора, брудна, чиста, питна, дощова, морська,річкова, солона, прісна, сира, кипячена, джерельна, кринична, водопровідна,прозора, холодна, гаряча, крижана, тепла…).

Воду можна… (пити, кипятити, носити, возити, набирати, заморожувати, охолоджувати, нагрівати…).

Воду можна набрати…(із водоймища,моря, річки, озера, калюжі, струмка, ополонки, акваріуму, джерела,колодязя, відра…).    

13.05.2020 Вихователь Будниченко Г.І.

 Цікавинки про жука Сонечко🐞
Сонечка належать до комах із повним перетворенням (метаморфоз) і у життєвому циклі проходять стадії яйця, личинки, лялечки та імаго.
Розгляньте Сонечка

Сонечка мешкають майже у всіх частинах світу (за винятком Антарктиди і зон з вічною мерзлотою).

Плями у сонечок призначені для відлякування хижаків. Як не дивно, це працює.

Чим старша Божа корівка, тим менше у неї плям на спинці, і тим тьмяніший її колір.

Під час польоту сонечко махає крилами до 80-85 разів на секунду, і розвиває швидкість до 24 км на годину.

Сонечка корисні тим що, вони поїдають попелиць і кліщів.Залежно від виду сонечко може відкласти до 2000 яєць за своє життя.

Коли сонечко піддається нападу, вона може у відповідь бризнути рідиною з колінних суглобів своїх ніг, що має неприємний запах.

Цей запах попереджає жаб і комах-хижаків про те, що ця комаха отруйна.

Птахи не вживають в їжу сонечок, вони прекрасно обізнані про їх токсичності.У разі нападу хижака сонечка іноді прикидаються мертвими.

Залежно від виду сонечка бувають різних кольорів: рожевого, жовтого, білого, помаранчевого і навіть чорного.

13.05.2020 Вихователь Третякова А.П.

Тема: В гостях у математики.

1 )  Д/г   “Рахунок від 1 до 10 і в зворотному напрямку”.

2)  Д/г ” Порахуй  і виклади відповідну цифру”.

3)  Д/г  “Знайди відповідну цифру”.

4)   Д/г  ” Постав знаки  <  > “.

5)  Д/ г  ”Розв’яжи приклади”.

6)   ”Якої геометричної фігури не вистачає”

12. 05 2020.    Вихователь Будниченко Г.І.

Гра на увагу

12. 05. 2020    Вихователь Третякова А.П.

Тема: Водойми України.

Мета: Познайомити дітей з природними та штучними водоймами,формувати елементарні поняття: джерело, річка, озеро,море,уявлення про найбільші природні водойми України.

Прищеплювати навички правильної поведінки в побуті,в природі,розуміти потребу дбайливого ставлення до води,як до природного ресурсу та розуміти значення води для людей,розвивати логічне мислення, увагу.

Сьогодні разом з дітьми пропоную розглянути малюнки різних водойм.

  

Річка,озеро,водопад,море- це все природні ресурси.

Басейн- це штучний водойм,його створила людина.

2) Д / г: Де сховалась краплинка”.

Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить.( річка)

Хто у лісі серед трав

Кругле дзеркало поклав,

Можна в дзеркало дивитись

Можна і води напитись( озеро)

Що ми можемо сказати, які це водойми штучні чи природні?

3) Читання вірша І. Коломієць ” Джерело”

Дивовижне вічне коло

Є в цілющої води

І нема йому початку

І нема йому кінця

В нім немов найменша цятка

Б’ється серце джерельця.

  • Джерельна вода чиста,вона тече з землі.

3) Кругообіг води в природі.

  • А як ви думаєте з чого утворилися річки,озера?

Вода –  вічна мандрівниця,вона у природі постійно рухається, хоча ми цього не помічаємо.

  • А як ви думаєте звідки у нас вода вдома?

Ми з вами користуємось водою з річки , але спочатку її очищають на водоочисних спорудах. А потім через труби вода потрапляє у наші домівки. І ми повинні додержуватись правил поводження з водою.

А хто пам’ятає ці правила?

4) Д/ г: ” Як зберегти воду

08. 05 2020.    Вихователь Будниченко Г.І.

“Мандрівники”

Проведіть бесіду з дітьми «Дивитися і бачити». Дивитись і помічати – це одне й те ж саме? Виявляється, що ні. Можна дивитися на дерево і не помічати вигинів його гілочок, красивої форми листочків, кольорових відтінків, запашних квіток, бджілок навкруги них… Запропонуйте вправу «Уважне око»: підійдіть до вікна і попросіть дітей назвати якомога більше предметів, об’єктів, які вони помітять та коротко скажуть у чому їх краса.

Бесіда «Чи всі ми бачимо однаково?» (за картиною). Запропонуйте для розгляду картину О. Дарчук «На рибалці всією сім’єю»

Запитання:

  • Хто тут зображений? (тато, мама, син, донька, котик і рибка в мішечку)
  • Що бачить кожний із членів родини?

Підсумуйте: картина природи перед очима цих персонажів одна й та сама, але кожен бачить її по-різному: кожен фокусує на тому, що його цікавить чи приваблює найбільше (наприклад: тато уважно стежить за поплавком, а котику немає ніякої справи до краси озера, він чекає поки господар піймає і дасть йому рибку).Прослуховування фрагментів музичного твору Е. Гріг «Ранок» із музичної сюїти «Пер Гюнт». https://youtu.be/fLx7HFaACf4

Запитайте в дітей:

  • Що відчуваєте, коли слухаєте цей музичний твір (радість, сум та ін.)?
  • Як ви думаєте, що хотів нам розповісти композитор?

08.05.2020    Вихователь Третякова А.П.

Пропонуємо зробити листівку до Дня матері

Тема:Аплiкацiя”Квiтка мiмоза для мами”.

Мета:розвиток дрібної моторики пальців;пізнавальний інтерес до навколишнього світу;виховувати старанність,охайність.
Матеріал: картон для основи, папір зеленого кольору, серветки жовтого кольору,ножиці,клей.

07. 05 2020.    Вихователь Будниченко Г.І.

Виготовлення квітів для мами (до дня матері).  Які весняні квіти ви знаєте? Які квіти розквітають першими? Чи можна рвати квіти? Як ми можемо отримати квіточку, щоб не зашкодити природі? Вірно, виготовити власноруч.

Розгляд ілюстрацій тюльпанів.

Розгляд зразка Показ і пояснення виконання роботи.

аплікація

Як зробити паперові тюльпани

Крок 1. Завантажте файл. Це готові шаблони пелюсток та листочків квітів. Роздрукуйте шаблони відразу на аркушах кольорового паперу. Якщо він дуже цупкий, то спочатку друкуйте шаблони на білому папері А4, виріжте заготовки, прикладіть до кольорового паперу й обведіть по контуру простим олівцем.

Крок 2. Кожну пелюстку згорніть чітко по центру. Склеюйте між собою пелюстки, аби утворився пишний бутон. На одну квітку знадобиться 5-6 пелюсток.Крок 3. Візьміть аркуш картону, розмітьте на ньому розміщення квітів, приклейте 5 бутонів. На аркуші зеленого кольорового паперу за допомогою лінійки відмітьте п’ять довгих смужок шириною в 1 см. Відріжте смужки та приклейте на картон під кожен бутон. Зайву довжину стеблин відріжте.Крок 4. Останній штрих – залишилося приклеїти листя тюльпанів. Весняна аплікація готова! Більш детально творчий процес можна подивитися у відео.

аплікація

аплікація

https://mamabook.com.ua/obemna-aplikaciya-z-paperu-tulpanu/

Самостійна робота дітей. .

07.05.2020    Вихователь Третякова А.П.

Заняття . Ознайомлення з природнім довкіллям

Вивчіть віршик про комашок

  1. 06. 05 2020.    Вихователь Будниченко Г.І.
  2. Самостійна художня діяльність.Тема: Весняна казка ( Запропонувати виготовити якусь комашку із покидькового матеріалу).
  3. Не обов’язково таких, як на малюнку. Можете вигадати щось самі.

 

 

 

06.05.2020     Вихователь Третякова А.П.

 МАТЕМАТИЧНА СКАРБНИЧКА
1.  Логічні задачі
1. Три руді лисиці,
Грались на травиці.
З них одна сховалась,
Скільки їх зосталось? (2)
2. Купила в крамниці сестричка,
Сім метрів шовкової стрічки.
Три мені віддала,
А скільки ж собі узяла? (4)
3.Вісім спілих грушок
На гілочці годайдались,
Три грушки з’їв Павлушка,
То скільки груш зосталось?(5)
2.Пригадайте сусідів чисел:     2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.
 
3.Пригадайте дні тижня:
Вранці ми із добрим ділом
День вітали..(Понеділок)
Ніченька минула скоро,
Трудовий іде..(Вівторок)
За ним спритна, молода
Поспішає..(Середа)
А четвертий день тепер,
Називається..(Четвер)
Діло добре ладиться,
Як настане..(П’ятниця)
Дома скрізь кипить робота,
Як почнеться день..(Субота)
А субота з хлібом – сіллю,
Привела сестру..(Неділю)
– А хто назве їх по порядку?
– Який сьогодні день?
– А який був вчора?
– А який буде завтра?
05.05.2020     Вихователь Будниченко Г.І.
 «Бережіть природу діти.»
ЗАГАДКА: Океани й континенти,
Гори, ліс, міста й поля –
Це малюк твоя планета –
Називається- Земля!
 Що це за предмет?
 Як він називається?
Так це глобус – макет нашої планети Земля, такою ми її бачимо з висоти космічного простору.
 Якої форми глобус? ( круглої )  А на що схожий?(м’яч, сонце…)
Які кольори ви бачите на ньому? (блакитний,коричневий, жовтий, зелений ).
 А як ви думаєте, що позначено блакитним кольором?( вода – океани, моря, озера та річки ).
 А іншими кольорами –суша. ( гори, ліси, пустелі ) яскраві кольори на глобусі.
Вам подобається? То наша планета Земля така яскрава та жива.
Ось послухайте казку.
Жив – був водойма. Вода в ньому була чиста, прозора, що навіть
можна було побачити мешканців водойми. А в сонячний день у воді
відбивалися дерева, хмари. Одного разу до нього прийшли відпочиваючі,
спиляли дерева, розвели багаття. А йдучи , залишили сміття, пляшки,
консервні банки. Потім до цього озера приходили ще й ще. З часом води ставало все
менше і менше, а сміття все більше. Вже не можна було побачити хто там
живе.
 Як ви думаєте це добре чи погано?
 Мешканцям водойми стало зовсім
не затишно жити в такій брудній воді.
 хто їм може прийти надопомогу?
 Як ми можемо допомогти озеру? ( можемо очистити воду ).
 Пригадайте правила поведінки в лісі:
– В лісі не можна смітити;
– Не ламати гілочки дерев;
– Не ображати звірів, птахів;
– Не можна кричати, тому, що це дім, в якому живуть лісові мешканці.
 Вивчить гасло: « Ліс, лісочок, перелісся. Перед нами розступися. В гаю, лісі, у лузі, ми природі – вірні друзі».
Яких птахів ми можемо почути в лісі? ( дятел, сорока, горобець ).
Вірш:
Якби ж то кожен знав,
Що до природи
Не можна в жоднім разі,
Нести шкоди!
Скількох би ми уникли,
Друзі бід.
Зостався б чистим та прекрасним світ!
Природа нам, як рідний дім
Вона усім, як мати,
Щоб лад завжди був в домі тім,
Про неї треба дбати!»
Збережімо деревце в долині
Щоб шуміло на тугих вітрах,
Стане більше цвіту Україні
В нім зів’є своє гніздечко птах.
Збережімо річку і криницю,
Пізнаємо глибше до пуття
Відкриваймо кожну таємницю,
Зберігаймо землю і життя!

05.05.2020

Вихователь Третякова А.П.

Заняття. Художня праця.  Аплікація із серветок.

Тема: Каштани цвітуть.

 Обладнання:  папір для тла, кольоровий папір; білі серветки; білі нитки; клей; ножиці.

1)   Читання вірша М. Познанської «Зацвіли каштани».

Зацвіли каштани

У моєму місті,

Золотистим цвітом

Зарясніли в листі.

Цвіт такий хороший,

Аж вбирає очі.

Зацвіли каштани

Вчора опівночі.

А під ними ходять

Вулицею люди.

Зацвіли каштани

Тут і там – усюди

Холодку багато,

Пахощів багато.

У моєму місті

Гарно як на свято!

2) Розгляд  квітучої гілочки.

  • Квітка схожа на пірамідку, що складена з багатьох маленьких квіточок. Квітка схожа на білу ялинку в рожевих вогниках. Квітка схожа на свічечку.

3)  Квіточки можна виготовити з паперових кульок. Маленькі паперові кульки необхідно викласти пірамідкою. Ще квіти можна виготовити з дрібно нарізаних білих ниток. Нитки наклеїти купками.( на вибір)

Стебло можна вирізати із зеленого паперу. Можна згорнути тоненькі трубочки із зеленого паперу і з них зробити стебло.

Ще можна виготовити листя. Прикрасити роботу зеленим листячком.

2. Порахуйте приклади

04.05.2020     Вихователь Будниченко Г.І.
 «Що ми знаємо про Україну».
Як називається наша країна?Як називається столиця?
В якому місті ви живете?Яка ваша країна?
Який у вас національний одяг?
2.Читання вірша: «Хто ти є?»
Подорожній стрінув хлопчика малого,
Та й прикликав він його, й сказав до нього:
– Хлопчику, скажи мені, що ти за людина?
– Українець, пане мій! – мовила дитина.
– А хто ж тобі це сказав? – став той знов питати.
– Сам я знаю, пане мій, бо навчивсь читати,
Перш читав я, хто ми є.
– Та хто ж? – той питає,
– Українці, пане мій! – Лесь відповідає.
– Українці? – А чому? Я хотів би знати!
– Як хочете, пане знать, мушу вам сказати:
– Уродився українцем, син я України,
Українською говорю і молюсь щоднини.
Українською в забаві з дітьми розмовляю,
Українців тата, брата, сестру й маму маю.
Ось чому я українець! – Лесь відповідає.
– Українець з крові й кості, це  з нас кожен знає.
Я сказав би ще вам більше, але, вибачайте,
Я тепер біжу в садочок, з Богом! – Прощавайте!
(Богдан Федчук)
3.Запитання до вірша:
Чому хлопчик сказав, що він українець?
 Кого називають українцями?
А серед вас є українці?
 Згадайте, як хлопчик казав у вірші: українець – це той хто народився і живе в Україні.
 А де народилися і живете ви?
Зверніть увагу: українцем буде і той, хто має батьків українців. Не перестає бути українцем і той, хто переїжджає жити в іншу країну, але розмовляє українською і не забуває про свою Батьківщину.
4.Дидактича гра «Впізнай українські краєвиди»
( гори, море, луг, ліс, річка, )
ожна держава відрізняється символами – це прапор, герб,та національна пісня – гімн.
– Які кольори? А що означають?
Вірш
Синьо-жовтий прапор маємо,
Синє небо, жовте жито,
Прапор свій оберігаємо,
Він святиня – знають діти.
А що означає малий герб – тризуб?
 – Написано ВОЛЯ. Український народ завжди прагнув бути самостійним, незалежним, вільним.
Вірш
Наш Герб – тризуб,
Це воля, слава, сила,
Наш Герб – тризуб,
Неволя нас косила,
Тами зросли, ми є,
Ми завжди будем,
Добро і пісню несем,
Ми людям!
 А як називається національна пісня України? – Гімн.
Вірш
Слова палкі, мелодія врочиста,
Державний гімн ми знаємо усі,
Для кожного села, містечка, міста,
Це клич один з мільйона голосів.
 А де виконується Гімн? – на спортивних змаганнях, урочистих подіях, в парламенті.
А як треба слухати гімн? – стоячи.

04.05.2020  Вихователь Третякова А.П.

1.  “Наші ЧАРІВНІ слова”

Розкажіть дитині про світ “чарівних слів”

Пограйте у гру “ Кому ми так говоримо ?” ( дорослий називає звертання з “ чарівним словом”,а дитина розповідає кому , на її думку, це звертання може бути адресовано

Наприклад:

“Здрастуйте “     –   ……( так вітаються з дорослою людиною , яка не є членом родини або з дітьми , якщо їх багато)

“Привіт”            –    ……..

“Пробачте ,будь ласка !”     –   ……

“Вибач, мені дуже шкода”     –    …..

“Перепрошую , не підкажете..”    –    …..

“Заходбте , будь ласка!”       –       ………

  • Запропонуйте дитині переглянути мультфільм “Ввічливі слова”

https://www.youtube.com/watch?v=ZMfa9q2vD0c

2. Складіть речення за схемою

|___  _ ___ ___.

|___ ___ ___ ___.

|_ ___ ___ ___.

3. Поділіть слова на склади

Весна, травень, сонечко, веселка, блискавка, вітер.

 

30.04.2020р. Вихователь Будниченко Г.І.

ЛЮБІЙ МАЛЕЧІ ПРО ЦІКАВІ РЕЧІ      “У кожної дитини є права”
Вірш
Зацвітає калина, зеленіє ліщина,
Степом котиться диво-луна.
Це моя Україна ,це моя батьківщина,
Що , як мама і тато , одна.
– Як ви вважаєте , чи кожна людина має Батьківщину?
– Чи в кожної людини лише одна мама , лише один тато?
Розповісти про права дитини

– Дитиною вважається людина до 18 років.
– Усі діти мають невід’ємне право на життя.
– Усі діти мають право на любов та піклування.
– Усі діти є рівними у своїх правах.
– Кожна дитина має право знати свої права.
– Кожна дитина має право на особисте життя.
– Кожна дитина має право на освіту.
– Кожна дитина має право на медичну допомогу.
– Кожна дитина має право на інформацію.
– Кожна дитина має право на відпочинок.
– Кожна дитина має право на громадянство.
– Кожна дитина має право на розвиток таланту.
– Кожна дитина має право на повноцінне харчування.

– Жодна дитина не повинна бути скривджена.
– Особлива турботу про дітей-сиріт.
– Особлива турбота – дітям-інвалідам.
– Діти не повинні стати жертвами насильства.
– Жодна дитина не повинна залучатися до примусової праці і т.д.
3. Але крім прав, у кожної дитини є ще й обов’язки, яких вона повинна
дотримуватись. Що таке «обов’язки». (Відповіді ). А які обов’язки вам відомі
та з якими ви добре справляєтесь? (Відповіді). Що не запам’ятає всіх своїх
обов’язків. Давайте складемо довідник дитячих обов’язків.
– Шануй тата, маму, дідуся, бабусю, старших і менших.
– Самостійно доглядай за собою.
– Дотримуйся правил особистої гігієни.
– Допомагай меншим та старшим, особливо людям, які потребують твоєї
допомоги.
– Виконуй правила культури поведінки.
– Шануй та дбай про своїх чотириногих друзів.
– Бережи та охороняй природу.
– Дбай про своє здоров’я та розум.
4. Пропоную прочитати історію маленького сірого кошеняти. Оповідання
В. Сухомлинського «Покинуте кошеня».
Хтось виніс із хати маленьке сіре кошенятко й пустив його на дорогу.
Сидить кошеня та й нявчить. Бо хоче додому, до матусі. Проходять люди,
дивляться на кошеня. Хто сумно хитає головою. Хто сміється. Хто жаліє:
бідне кошенятко, та й іде собі.
Настав вечір. Зайшло сонце. Страшно стало кошеняткові. Притулилося
воно до куща та й сидить – тремтить. Поверталась зі школи маленька
Наталочка. Чує – нявчить кошеня. Вона не сказала ні слова, а взяла
кошенятко і понесла додому. Пригорнулося кошенятко до дівчинки.
Замуркотіло. Раде-радісіньке.
5. Бесіда за текстом.
– Який обов’язок виконала дівчинка Наталочка?
– Як можна назвати вчинок людей, які викинули маленьке кошенятко на
вулицю?
– Що означають поняття: «закон», «права», «обов’язки»?
– Де вони записані?
– Яких прав і обов’язків ви дотримуєтесь уже зараз?
– Для чого потрібно це робити?
Рекомендую намалювати дітям будь-яке право, яке запам’яталось найбільше.

30.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

Читання і обговорення оповідання В.Сухомлинського “Навіть квіти від сорому почервоніла”

Мама йшла вранці на роботу. Наказувала доні:

– Я буду цілий день у полі. А ти прибери в хаті, попери свою білизну, звари вечерю і полий квіти.

Донька прибрала в хаті, попрала білизну, приготувала вечерю, а квіти не полила. Не раз проходила вона вдень повз білі хризантеми, думала: «Треба ж полити квіти». Та ледве згадувала про це, як чула, ніби чийсь голос їй каже: «Нічого з ними не станеться, як один день не полити». Це був голос брехні – маленької недолугої істоти, що хтозна-де взялася й оселилася в темному куточку душі дівчинки. Увечері мама прийшла з поля. Бачить – у хаті прибрано, білизну випрано й висушено, вечерю зварено. Питає мама:

– А квіти полила?

– Полила, – тихо відповіла дівчинка й опустила очі. Маленька недолуга істота, що оселилася в темному куточку дитячої душі, застрибала на радощах.

– Полила, – ще раз тихо-тихо повторила дівчинка й поглянула на хризантеми. Глянула та й зумілася: на білих квітах з’явився багряний відтінок. Вони із сорому почервоніли.

– Мамо, дорогенька, пробач мені, – заплакала дівчинка. – Я обманула тебе. Я не полила квітів. Я ніколи більше не буду обманювати.

Багряний відтінок квітів розтанув, вони знову стали білі. А маленька недолуга істота, що ховалась у темному куточку душі дівчинки, зникла, і темний куточок став світлим.

Мама пригорнула доню до грудей і поцілувала.

1. Що викликає у вас певні почуття радості, суму, захоплення, сорому, поваги, жалю?

2. Які слова можуть підняти настрій?

ПРАВИЛА :

1. Говорити завжди правду;

2. Визнавати свою провину;

3. Виконувати свої обіцянки;

4. Не обдурювати;

5. Під час гри грати за правилами;

6. Не завдавати прикрощів ближнім;

7. Не перекладати свою провину на інших;

29.04.2020р. Вихователь Будниченко Г.І.

ГРАМОТА

  1. Закріпити вміння визначати кількість звуків у словах. Наголос у двоскладових словах.

2. Визначити кількість звуків у словах та зробити звуковий аналіз слів за допомогою фішок (зразки фішок було надіслано у попередньому занятті)

Кіт, кит, сир, коза, мило, сіно, бик, дім.

3. Визначити на слух наголос у двоскладових словах: тато, мама, літо, зима, риба.

4. Вчити: Літера Вв, її назва. Вчити абетку.  Придумати слова з літерою Вв на початку, в кінці та в середині слова.

Читати в сполученні з голосними: в-а, в-у, в-о, в-і, в-и, в-е, а-в, о-в, і-в, и-в, е-в.

Відеоуроки «Вчимо абетку»:  https://youtu.be/zgMOWBNptb0,             https://youtu.be/IV2JAj4U2ok

29.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

 1. Пограйте з дітьми у гру ” Ланцюжок слів” ( ви називаєте будь-яке слово, дитина визначає останній звук і добирає відповідне слово, потім ви визначаєте останній звук і добираєте відповідне слово і так продовжується гра)

 2.

Картинки по запросу "завдання на логіку"

 

28.04.2020р. Вихователь Будниченко Г.І.

Тема. Комахи.

«Гра Фантазери»

– Заплющіть очі, уявіть, що ви  чуєте музику та уявіть яскравий літній день. Ми вийшли на квітучі луки. Ласкаво світить сонце. Мешканці луків займаються своїми справами. Скільки навколо кольорів: жовтий, синій, рожевий, зелений. Ми торкаємося м’якого барвистого килима і відкриваємо очі.

– Яких комах ви побачили у луках? (комашок, бджіл, жучків, метеликів, павуків).

  1. Загадка

Щоб дізнатися , про кого йде мова , відгадайте загадку:

Що то за гість?

Ніжок має шість.

Аж чотири крильця має

По квіточках літає.

Не бджола , не джмелик

А зветься він…метелик.

На землі живуть мільйони різних тварин. І серед них найбільше захоплення викликають метелики. У Давньому Римі існувала легенда , що метелики походять від квітів, які відірвалися від рослин.

– Де ви бачили метеликів? (На полях, на луках, у себе на подвір’ї)

– Чи знаєте ви їх назви?

Ось, познайомтесь з деякими із них:

(Демонстрація та показ фото)

Махаон – один із найбільших метеликів.. У нього жовті крила з чорними і червоними цяточками. Махаона прозвали вітрильником , тому що він пливе у повітрі , як прекрасний корабель.

Адмірал – на темних крилах – червоні лампаси-смуги. Навесні метелик, як і птахи , повертається з теплих країв.

Павичеве око. На крилах цього метелика –блакитні очі. Павич має схожі цяточки на своєму пір’ї.

Метелик відрізняється від усіх комах наявністю луски на крилах. Найбільше метеликів у тропічних країнах. Це й зрозуміло: там ніколи не буває холодної зими і дуже багато запашних квітів.

Найбільший метелик живе у Південній Америці – південноамериканський нічний –

Агрипина. Якщо б його намалювати у повний зріст , то не вистачило б книжкової сторінки. Часто його переплутують із птахом через його розміри та забарвлення.

Є метелики нічні та вечірні, а є денні. Денні метелики мають дуже яскраве забарвлення. Деякі метелики живуть декілька днів, а такі, як монарх можуть жити до 6 місяців.

Хто з дорослих і дітей не захоплювався метеликами, не бігав від квітки до квітки, милуючись цими яскравими тендітними створіннями, із захопленням не роздивлявся яскраві візерунки на їхніх гарних крильцях. І це не дивно. Адже метелики – прегарні створіння природи, такі ж яскраві , як квіти.

Не беріть метеликів за крильця, вони втрачають свою яскравість і , крім того, можуть загинути.

  1. Слухання вірша «Метелики-веселики» Грицько Бойко

Під вишнями-черешнями
В дитячому садку —
Метелики-веселики
В грайливому танку.
Вишневий цвіт
Летить із віт…
Метеликам-веселикам
Привіт!
А бджілоньки-гуділоньки
Так радісно гудуть,—
Під вишнями-черешнями
їм весело, мабуть.
Вишневий цвіт
Летить із віт…
Метеликам-веселикам
Привіт!
Під вишнями-черешнями
І ми в танок підем,—
Співаночку-весняночку
Ми дружно заведем!
Вишневий цвіт
Летить із віт…
Метеликам-веселикам
Привіт!

Малювання метелика за допомогою симетрії.

 Сьогодні я пропоную незвичний спосіб малювання.

Ви ніколи раніше так не малювали. Хочете попробувати і навчитися? Він називається «монотипія»- це один із видів графічної техніки. Це, коли малювати потрібно  тільки на одній половині листка, а, другу просто до нього припечатати і отримаємо цілий малюнок. Подивіться на метелика. У нього дві пари крил . На одній із них ми швидко намалюємо звичайні кольорові п’ятна будь – якої форми. Складаємо, розгладжуємо долоньками і отримуємо єдиний відбиток.

Хочете попробувати самі? Спочатку, розбудіть ваші фарби. Але не всі, а лише ті з них, які підходять до веселих метеликів. Сьогодні ви маленькі

чарівники – художники і ми впевнені, що у вас все вийде.

  

28.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

  • Робота з коректурною таблицею «Птахи та комахи».

Завдання. Знайди та закрий фішками пртахів. Назви всіх комах.

  • Які основні особливості всіх комах? ( тіло комах складається : голова, грудка, черевце ; всі комахи мають 6 ніг)

Д/г: «Віднайди тінь»

развивающие карточки | Записи в рубрике развивающие карточки ...

 

27.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

І . Логіко-математичний розвиток

Тема: « Математичні цікавинки»

Програмовий зміст:формувати у дітей інтерес до математики. Створювати ігрові умови для розвитку уваги , пам’яті , кмітливості. Виховувати самостійність, вміння планувати свою діяльність, творчо виконувати завдання.

Обчисли

Роздивись геометричні фігури. Назви їх.Які з них плоскі, а які обємні.

Загублене число.

Знайди «сусідів» чисел

 

ІІ. Запропонуйте дітям пограти в гру ” Звук, слово, речення” ( гру можна проводити з м’ячем, кидаючи м’яч, ви називаєте звук, слово чи речення, дитина відповідає ,що ви назвали . Потім можете помінятися ролями).

 

24.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

Шановні батьки, знайомимо дітей із правилами дорожнього руху. Використовуйте для цього відповідні ситуації на вулиці, у дворі, по дорозі в дитячий садок. Перебуваючи з малям на вулиці, корисно пояснювати йому все, що відбувається на дорозі із транспортом, пішоходами.

Завдання I.

Прочитайте вірш Г.Бойко “ГАВА-РОЗЗЯВА” про правила дорожнього руху.

Які в нас дороги гладенькі та чисті!
Стоять світлофори на вулицях в місті.
В них жовті, червоні й зелені вогні.
Водій помічає червоний: — Мені
Спинитися треба на деякий час…

А світло зелене, лисичко, для вас.
І котик, і зайчик, і ті, що за вами,—
Всі можете йти через вулицю прямо.
Ви можете йти, не боятись нічого,—
Бо світло зелене— відкрита дорога!

Усі тротуаром проходили справа,
Та правила руху порушила гава:
Ішла вона зліва, назустріч слонові;
—  Кар-кар! Роздавив мені ногу до крові!
А зайчик до неї:— От гава смішна!
Мабуть, величенька вага у слона?
На ногу тобі наступили недаром,—
Не вмієш, роззяво, ходить тротуаром.
По правому боці ходжу я до школи,

Мені не наступлять на ноги ніколи!

Дорога відкрита туди і сюди,
Та тільки, шофере, уважно гляди! —
Бо є іще ґави, як ця, що біжить;
Напевно, обридло на світі їй жить.
В страшну небезпеку потрапила ґава,
Де мчали машини і зліва, і справа.
А цей пішохід — вам відомий ведмідь —
На знак «Перехід» з ведмедятком спішить.
Бо там, де указані нам переходи,
Ідуть через вулицю всі пішоходи.

У качечки овочі є у корзині,
Ще треба купити пшона в магазині.
Спиня вона внука:— Отут перехід,
Але поспішати при цьому не слід.
Поглянь, каченятко, спочатку наліво:
Пропустим машину — і підем сміливо.
А серед дороги, де стали зайці,
Ми спинимось теж на отім острівці.
Поглянем направо: немає машин? —
І підем собі за пшонцем в магазин.

Трамвай зупинився, і всі, що зійшли,
Попереду звично вагон обійшли.
А ґава щодуху метнулась назад
І знову, як бачте, попала невлад.
Зустрічний трамвай тут зупинки не має,
Він далі маршрутом своїм поспішає.
Ведмедик-водій заревів на ходу:
—  Куди ти, носата? Влетиш у біду! —
І зайчик їй каже:— Роззяво, стривай!
Попереду треба обходить трамвай!

Спинився автобус,  а поряд — таксі.
Обходять їх ззаду прохожі усі.
А гаву-роззяву тут кожен впізна:
Поперед машини скакає вона.
Машина промчала і ледве не збила,

Роззява з книжками портфель упустила,
Закаркала слізно, побігла щодуху…
Соромся! Забула ти правила руху!

І ви на шляху не шукайте утіхи,—
Ця втіха, малята, кінчається лихом!

Запитання за змістом:

– Чому гаву назвали роззява?

– Які правила дорожнього руху вона порушувала?

Завдання II.

Проведіть бесіду з дитиною про правила дорожнього руху за слайдами

    

     

    

    

Завдання ІІІ.

Запропонуйте дитині назвати 10 слів-предметів ( слова-предмети відповідають на питання хто? що? );

10 слів-ознак ( слова-ознаки відповідають на питання який? яка? яке? які?)

10 слів-дій ( слова- дії відповідають на питання що робить? що зробила? що зробить?)

 

23.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

Шановні батьки! Попередження дитячого травматизму – одна з найактуальніших проблем сучасності. Ви повинні створити безпечні умови життєдіяльності дітей, сформувати навички безпечної поведінки вдома та на вулиці.

Завдання I.

Розгляньте сюжетну картину

Запитання за картиною:

– Назви предмети, які ведмедик дістав для ігор;

– Підкажи ведмедикові, якими предметами можна гратися?

– Назви їх одним словом;

– Порадь ведмедикові, якими предметами не можна гратися і чому?

Зверніть увагу дитини на те, що у ведмедика перемотана лапка.

– Як ти гадаєш, що сталося з ведмедиком?

Завдання II.

Прочитайте вірш.

– Я ведмедик косолапий,

І болить у мене лапа.

Як лишився вдома сам,

Взяв з шухляди я ножа,

Щоб олівчик підстругати,

Та розрізав собі лапу.

Тож тепер отут лежу

І нічого не роблю.

Запитання:

– Що хотів зробити ведмедик?

– Чим він підстругав олівчик?

– Що сталося з ведмедиком?

– Як ти гадаєш, можна дітям користуватися ножем? Чому?

– Щоб ти порадив ведмедикові?

Підсумуйте відповідь дитини:

– Ці предмети дуже небезпечні. Ігри з ними можуть привести до лиха. В народі кажуть: «Часом така гра не приведе до добра».

Завдання III.

Пограйте в гру “Безпечні та небезпечні предмети”

Завдання:

– Назвати зображені предмети;

– Обвести безпечні предмети зеленим кольором, а небеспечні – червоним і пояснити свій вибір.

 

Завдання IV.

Перегляньте з дитиною відео

Завдання логіко-математичного напрямку.

ПРОЧИТАЙ ТА РОЗВ’ЯЖИ ПРИКЛАДИ

3+2=   ( три додати два дорівнює )            5-3=  ( п’ять відняти три дорівнює)

4+3=                                                                     6-4=

5+3=                                                                     4-3=

2+5=                                                                     7-3=

7+2=                                                                     5-2=

 

22.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

22 квітня – Міжнародний День Землі.

  1. Пропонуємо з дітьми обговорити цю тему.

22 квітня усі люди в усьому світі відзначають День Землі. У цей день
кожен мешканець планети може зробити свій маленький внесок у справу
захисту навколишнього середовища: очистити від сміття довколишні території,
посадити хоча б одне дерево, хоча б на день відмовитись від використання
автомобіля. Екологічна ситуація, що склалася сьогодні на Землі, є дуже
непростою. Ставлення людини до природи має змінюватися зараз, інакше буде
надто пізно.

2. Вивчити з дітьми вірш.

Щоб усім щасливо жити,

Бути в мирі й щасті дітям

Треба нашу рідну Землю

Від забруднень зберегти!

Знає це кожна дитина

Від матусі, батька й діда

Що Планету нашу рідну

Необхідно зберегти!

Що ж робити? Як спасати?

Треба воду очищати,

І сміття не розкидати,

Ліс і річки берегти!

Бути чуйними до горя,

Милосердними людьми.

І тоді на нашім світі

Буде більше доброти!

3. Намалюйте з дітьми малюнок на тему ” Земля – наш спільний дім”

21.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

Тема: “Дитина сама вдома”

Мета: ознайомити дітей з причинами виникнення пожеж та елементарними правилами протипожежної безпеки, формувати поняття про небезпечні ситуації, навички правильного користування сірниками, електрообладнанням, газовими приладами.

  1. Дидактична гра “Сам удома”.

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U

  1. Дидактична гра “Допомога”

    3.  Корисні поради.

  

 

10.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Ведмедик-панда щось втратив. Перестав букви в слові і знайди цей предмет.

. Допоможіть ведмежаті-панді повернутися до мами.

Знайди двох однакових малюнка

09.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Малювання. Тема “Матусин портрет”.

Мета. Вчити дітей малювати жіночий портрет за допомогою самостійно вибраних зображувально -виразних засобів для передавання особливостей зовнішнього вигляду, характеру, настрою людини (мами, бабусі) . Запропонуйте дитині намалювати портрет одного із членів родини.

08.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Перегляд мультфільму: Пори року. Квітень

https://www.youtube.com/watch?v=wU8sDr1Frs0

 

Бесіда після перегляду мультфільму:

– Яка зараз пора року?

– Який місяць весни? (другий) Як називається? (квітень)

– Що відбувається в природі в квітні? (весело співають птахи, зеленіє травичка, зацвітають дерева; з’являються перші комахи; розквітають квіти)

– Які прикмети квітня ти запам’ятав?

07.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

МАлюємо по клітинках

06.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Художня праця( ліплення)    «Ведмедик»
Вірш «Про ведмедя»
У діброві при долині,
Де біжить-дзвенить струмок,
Посадив ведмідь малину
І для себе, й для діток.
Взяв ведмідь відро із хати
Та й чалапає в струмок:
Взявсь малину поливати
І для себе, й для діток.
Запропонувати дітям зліпити ведмедика.

03.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

  1. Повторити та закріпити вивчені букви. Надрукувати 5 назв перелітніх птахів. Зробити звуковий аналіз цих слів.

2.Гра ” З’єднай і прочитай”

3. Розвиваємо мислення, уважність , дрібну моторику .

Запропонуйте дитині із сірників викласти фігурки.

02.04.2020

Вихователь Третякова А.П.

1. Заняття: Любій малечі про цікаві речі.

Тема: “Все починається з добра”

  1. Читання вірша

Ти добро лиш твори повсюди.
Хай тепло твої повнить груди,
Ти посій і доглянь пшеницю,
Ти вкопай і почисть криницю.
Волю дай, погодуй пташину.
Приласкай і навчи дитину,
Бо людина у цьому світі
Лиш добро повинна творити.

(В.О. Сухомлинський)

  1. Дидактична гра “Що добре, а що погано?”

  1. Доповни речення.

Добро – це … (співчуття, любов, взаємодопомога, турбота…)

2. Розвиваємо логічне мислення, уважність.  Головоломка ” Колумбійське яйце”

Намалюйте яйце, розділіть на частинки, як показано на малюнку, і з частин складіть фігурки

                             

02.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Аплікація «Весняна квітка»

  1. За основу візьміть ромб. Поверніть його навпіл, щоб вийшов трикутник. (Рис.1)
  2. Загніть правий кут так, щоб він трохи переходив через центральну лінію. (Рис.2)
  1. Тепер також, але на праву сторону, загніть ліву частину. (Рис.3) Нижній трикутник загніть назад. (Рис.4)
  2. Для того, щоб зробити ніжку квітки, візьміть ромб зеленого кольору. Зігніть його навпіл, розгорніть. Праву і ліву сторони складіть до центральної лінії. (Рис.1)
  1. Знову складіть заготовку навпіл. (Рис.2) Нижню частину загніть навскіс в ліву сторону. (Рис.3) Приклейте ніжку з бутоном. (Рис.4) Ваш тюльпан готовий !!

 

01.04.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

“Пори року“

Подивитись у віконечко. Які зміни відбулись у природі. Повідомте, що закінчився перший весняний місяць березень і настав квітень.

Перегляньте разом мультфільм “Пори року“ тітоньки Сови – квітень.

https://www.youtube.com/watch?v=3OxW-SXgBgQ

Праця в природі.

Створіть разом з дитиною город на підвіконні. Разом підберіть контейнери ,грунт, насіння. (капуста, перець, помідори…). Посійте насіння разом. Грядочки підпишіть, щоб не забути де який овоч. По змагайтесь, хто перший помітить сходи. Під час організації городу та в період догляду за ним  давайте дитині більше самостійності та можливості проявити себе. Поділіться своїми враженнями, незалежно від того, гарні  вони чи ні.

Вихователь Третякова А.П.

1.Заняття: логіко – математичний розвиток            

Тема: «Числа один – десять. Задачі. Геометричні фігури»

Мета: продовжувати вчити в межах десяти;закріплювати вміння співвідносити кількість предметів з цифрою; вправляти в умінні складати та розв’язувати задачі; закріплювати назви геометричних фігур; виховувати уважність та інтерес до математики.

Дидактична гра«Порахуй усно»

 

Задачі з математики

1)Цуценя після прогулянки біля ставка,згадав кого він бачив. Скільки птахів зустріло цуценя?

2) Сестра і брат отримали по 4 цукерки. Сестра з’їла 2 цукерки,а брат 3 цукерки. У кого залишилоася більше цукерок?

Задачі з математики

1)Цуценя після прогулянки біля ставка,згадав кого він бачив. Скільки птахів зустріло цуценя?

2) Сестра і брат отримали по 4 цукерки. Сестра з’їла 2 цукерки,а брат 3 цукерки. У кого залишилоася більше цукерок?

Дидактична гра «Знайди і назви геометричну фігуру»

2. Прочитати та обговорити з дітьми вірш. Вивчити напам’ять

               В Саду                        Н. Калюжна
Білим цвітом-первоцвітом
Все покрилося в саду,
І стежками ходить вітер,
Грає пісню на дуду.

А до нього урочисто
Озиваються пташки,
Перше листя, мов намисто,
Вигаптовує гілки.

31.03.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Тема: «Дикі птахи (перелітні)».

Мета: продовжувати збагачувати знання дітей про диких птахів, учити відповідати на запитання повними реченнями, складати описові розповіді за зразком вихователя, вправляти в умінні імітувати голоси птахів.

Матеріал: картки з літерами, ілюстрації із зображенням перелітних птахів, картки із зображенням перелітних та зимуючих птахів, пір’їнка, аудіо запис голосів птахів, картка із завданням кожній дитині, тісто, манна крупа, олівці.

Читання  казки.

Жив собі їжачок. Вирішив він помандрувати, знайти собі нових друзів. Ішов, він ішов та побачив якихось незнайомих тварин. – Хто ви? – запитав їжачок. – їжачки? – Ні, ми не їжачки, – відповіли тваринки. – Подивись, у вас, їжачків, укривають спинку голочки, а ми вкриті пір’ям повністю. Тож ми не схожі на тебе. – Напевне, ви білочки? – запитав їжачок. – ні, ми не білочки. У білочки шубка та пухнастий хвіст, а в нас хутра немає і хвостик з пір’я. Та ще в нас є крила. Ми маємо дзьобики, якими здобуваємо їжу. Лапки в нас з кігтями, ними ми розгрібаємо землю і листячко. Так ми шукаємо черв’ячків, насіння, комашок, це наша їжа. Ми мешкаємо в гніздах, що мостимо на деревах, кущах, ховаємо в траві. Ми вміємо гарно співати, стрекотіти, свистіти, кукувати…ну що, здогадалися, як ми називаємося? – Так, це птахи. Їжачок і птахи потоваришували і вирішили разом жити в лісі та одне одному допомагати.

– Яких пташок ви знаєте?

– Де мешкають птахи? (у лісі, в полі, в парку, в степу, в садку, біля водоймищ).

– Назвіть птахів.

Живляться птахи комахами і гризунами. Знищують багато шкідників в садах і в полях. Переносять насіння рослин на далекі відстані , де з нього виростає нова рослина. А ще птахи гарно співають.

Дидактична гра «Розкажи про птаха» Дитина сама обирає предметне зображення птаха та описує її за зразком . –

. Обведіть пташок, які відлітають в теплі краї.

Вихователь Третякова А.П.

  • Закріплення вивчених букв читання слів, речень. Закріпити вміння поділу слів на склади.

Намалювати 3 будиночка.

Перший — з одним віконечком

Другий — з двома віконечками

Третій — з трьома віконечками

У перший будиночок “поселити” слова, що мають 1 склад (суп, сік, мир …)

У другий будиночок — слова що мають 2 склади (ма-ма, вес-на …)

У третій будиночок — слова що мають 3 склади (са-до-чок, ка-ран-тин …)

  • Творча майстерня. Зайці з паперу. https://cutt.ly/LtR89p2

 

30.03.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Любій малечі про цікаві речі

«Перші весняні квіти»

 Мета: поглиблювати знання дітей про весняні зміни в природі , про рослини – весняні квіти; учити правильно називати квіти, їх складові, колір; учити уважно розглядати, за допомогою дорослого описувати зовнішній вигляд; активізувати словниковий запас, учити відповідати на запитання ; закріпити поняття колір, форма; розвивати уяву,творче  мислення

Д/гра « Розкажи про весну

Д/гра «Можна – не можна

1. Можна в лісі кричати?                    4. Ламати гілочки?
2.Рвати квіти?                                       5.Залишати сміття?
3. Палити?                                             6. Милуватися природою?

  Загадки про квіти

Чарівна і дуже ніжна навесні в гаї
Квітка синя, дивовижна перша розцвітає.
Оживає вмить лісок, як розквітне..(пролісок)

Із перлин разочок,
зелений листочок.
Аромат духмяний
тішить ліс весняний. (Конвалія)

Дмухнув вітерець тепленький,
і з’явився цвіт біленький. (Підсніжник)

Із малої цибулини
виріс весняної днини,
до нарциса привітався
та на грядці запишався. (Тюльпан)В білі вбралися сорочки —
звеселилися садочки. (Цвіт)

3.                 Д/гра «Закінчи речення»
Квіти потрібні для того, щоб…(ними милуватися)
Квіти потрібні для того, щоб…(їх дарувати)
Квіти потрібні для того, щоб…(вони прикрашали природу)
Квіти потрібні для того, щоб…(до них прилітали бджілки)
Квіти потрібні для того, щоб…(навкруги був приємний аромат)
– Назвіть перші весняні квіти?

Вивчити вірш

Зацвітають навесні

білі,сині  квіти лісові.
Їх не варто, друже, рвати.

Слід ці квітки охороняти.
(Підсніжники, проліски)

Вихователь Третякова А.П.

  1. Розвиваємо увагу.  ” Знайди відмінності”

2. Склади речення за схемою.

27.03.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

Аплікація «Квітка». На цей раз аплікація у нас не звичайна, а несе дуже глибокий зміст. Матеріали: кольоровий папір (можна картон); клей ПВА, білий цупкий папір формату А4.  Зробіть невеликі заготовки –пелюстки, серединку, основу для квіток з різнокольорового паперу. Завдання для дітей полягає в тому, щоб «зібрати» та приклеїти квітку. Приблизно так вона повинна виглядати.

DSC06753Тепер найголовніше! Далі піде інструкція для батьків. Вдома необхідно повісити квітку на найвидніше місце та обговорити час використання (тиждень чи два). На цей період дитина стане “зіркою квартири”, так як всі інші домочадці будуть стежити за її успіхами, відзначати її «перемоги» та позитивні моменти. У центрі квітки (на серединці) можна помістити фотографію дитини. Протягом зазначеного часу на пелюстках повинні з’являтися написи, зроблені членами сім’ї, які стосуються як постійних характеристик дитини, які вони цінують, так і тих її досягнень і добрих справ, які вони помітили за поточний день. При бажанні дитина і сам може додати будь-яку замітку про себе. Ця вправа спрямована на формування «здорової» самооцінки дитини! Примітка. Якщо дітей у родині кілька, то, звичайно, потрібно створити такий же “зоряний” стенд і для інших, але використовувати їх потрібно по черзі – “зірка квартири” повинна відчувати свою винятковість і унікальність протягом відведеного їй часу, отримати сповна обсяг уваги близьких.

ДОСЛІДИ ДЛЯ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ

Проведення лабораторних дослідів для дітей 5-6 років  дозволяє в доступній і зрозумілій для дитини формі пояснити багато фізичних явищ. Пропонуємо вам декілька дослідів, які ви можете провести разом зі своїди дітьми, та чудово провести час разом.

   Таємне послання

   Пограйте з дітьми в шпигунів. Для цього візьміть аркуш паперу, трохи молока, що залишилося після сніданку, і напишіть на ньому секретне послання молоком. Після цього дайте написаному висохнути. На самому папері не залишиться слідів, а прочитати шифр можна буде тільки нагрівання папір на пором. Якщо немає молока, можна використовувати лимонний сік. Після висихання «лимонного» шифру, промокнувши йодом рядки.

                                 Поплавок з апельсина

   Візьміть звичайний апельсин і занурте його у воду. Заміряйте рівень, на якому він буде триматися на воді. Вийнявши фрукт, очистіть його від шкірки і покладіть назад на поверхню води. Апельсин обов’язково потоне.

   Викликано це тим, що в шкірці є маленькі отвори з повітрям, які тримають апельсин на плаву. Без них, фрукт каменем йде до дна.

Вихователь Третякова А.П.

ДОДАЙ ЛІТЕРУ І ПРОЧИТАЙ СЛОВО.

 

 

26.03.2020

Вихователь Третякова А.П.

1.Прочитайте та обговоріть з дітьми оповідання.

Олександр Копиленко

ВЕСНА ІДЕ

Ще зовсім недавно важко було сонечку пробитися промінням крізь хмари. Вони волохаті, неначе брудні, нависають над землею, а ми поглядаємо на небо, питаємо:

— Коли ж ти, сонечко любе, розтопиш весь сніг і сріблясті ручайки полинуть у річки, в яри?
Та ось повертаєшся з школи і мружиш очі від яскравого світла. Сонце вже бавиться. Ще не припікає як слід, а тільки лагідно доторкається до обличчя.
Це ж березень місяць прийшов — перший місяць весни! А чи ж розвісили ви шпаківні? Десь уже мчать до нас з далеких країв заклопотані, веселі шпаки. їм треба хатину, щоб вивести своїх діток. Спочатку з’являться самці, а через кілька днів і їхні подруги — самички. Так само прилітають по черзі й жайворонки та зяблики. Теж наші перші весняні гості.
Жайворонки поселяються на ланах, на таловинах. Зяблики в лісах, гайках, парках, садах. Незабаром ми почуємо їхні гучні, веселі, весняні пісні. А які чисті голоси в пташок!
На ще вогких пагорках, на схилах, зацвіли наші перші весняні квіти — мати-й-мачуха. В неї квітки яскраво-жовті, ніби краплини вранішнього сонця. З-під торішнього листя соромливо виставить свою фіолетову квітку волохатий сон. Щоб не боятися нічного холоду, сон надів на себе цю пухнасту шубу.
Погляньте, муха вже гріється на сонечку, ще млява, неповоротка, але вже пряде лапками, гладить ними себе по черевцю. Це вона чепуриться.
А по-справжньому сонце почне оживляти все після 21 березня, коли день дорівнює ночі. А далі дні почнуть збільшуватись, а ночі коротшати… Йде справжня весна, щоб враз перемогти зиму.

  • З’ясуйте і обговоріть з дітьми ознаки весни.

2.Порахуй і розфарбуй

Картинки по запросу "завдання з математики для дітей 5-6 років"

25.03.2020

 

Логіко – математичний розвиток .

Тема: «Числа один – девять. Задачі. Геометричні фігури»

Мета: продовжувати вчити в межах девяти;закріплювати вміння співвідносити кількість предметів з цифрою; вправляти в умінні складати та розв’язувати задачі; закріплювати назви геометричних фігур; виховувати уважність та інтерес до математики.

Дидактична гра«Порахуй усно»

Задачі з математики

1)Цуценя після прогулянки біля ставка,згадав кого він бачив. Скільки птахів зустріло цуценя?

2) Сестра і брат отримали по 4 цукерки. Сестра з’їла 2 цукерки,а брат 3 цукерки. У кого залишилося більше цукерок?

24.03.2020

Вихователь Третякова А.П.

Картинки по запросу "завдання на логіку"

23.03.2020

Вихователь Будниченко  Г.І.

Етична бесіда «Тато, мама, я-дружна сім’я». Тренінг «Що мене радує чи засмучує в сім Ї?» Мовленнєва гра «Назви лагідно всіх членів сім ї»

20.03.2020

Вихователь Третякова А.П.

ВИВЧИТИ ВІРШ  А. КОСТЕЦЬКОГО « ПОЧИНАЄТЬСЯ ВЕСНА»
Знов починається весна –
знов починаються дива!..
То серед двору із-за снігу
раптово визирне трава,
то раптом лагідні веснянки
засіють щоки та носи
чи розщебечуться ще зранку
птахи на сотні голосів!
А вчора! Вчора! Що й казати!
Всі веселилися до сліз:
Славко – дражнила й задирака! –
Наталці проліски приніс!..
І зовсім це не дивина –
так починається весна!

19.03.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

ПОВТОРИТИ І ЗАКРІПИТИ ВИВЧЕНІ ЛІТЕРИ. ЧИТАТИ СКЛАДИ ТА СЛОВА  З ЦИМИ ЛІТЕРАМИ.

Вікторина –         Скільки всього є місяців у році? –         Скільки очей у людини? –         Скільки вогнів у світлофора? –         Скільки всього  пір року? Назви. –         Скільки хвостів у Зайчика? –         Що приходить після Зими? –         Який зараз місяць? –         Який наступний, попередній? –         Який день узимку? –         У якої геометричної фігури немає кутів? –         Яка пора року приходить після весни? –         Чому квітень так називається? –         Який день улітку? –         Скільки ніг у людини? А у тварини?      Скільки днів має тиждень? –         Скільки днів вихідних? –         Скільки днів робочих? Яких більше? –         Назви  вихідні дні, робочі. –         Що допомагає нам визначити, який сьогодні день? (календар)        Що ми робимо ввечері, вдень? –         Що ми робимо зранку? –         По чому визначаємо, що нам пора іти в дитсадок? –

18.03.202

Вихователь Третякова А.П.

ПРОВЕСТИ З ДІТЬМИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА БРУНЬКАМИ НА ДЕРЕВАХ

СКЛАСТИ ОПОВІДАННЯ ЗА КАРТИНОЮ « ВЕСНА ПРИЙШЛА»

ЗАПРОПОНУВАТИ ДІТЯМ НАМАЛЮВАТИ МАЛЮНОК «ВЕСНА ПРИЙШЛА »

17.03.2020

Вихователь Будниченко Г.І.

ЧИТАННЯ І ОБГОВОРЕННЯ ТЕКСТУ КАЗКИ  В. СУХОМЛИНСЬКОГО

« ШПАК ПРИЛЕТІВ»

Був тихий весняний ранок. Ще не зійшло сонце, тільки небо на сході стало рожевим.На голій гілочці клена голосно заспівав шпак.

Він тільки-но прилетів з далекого теплого краю. Знайшов свою шпаківню,

сів біля неї й радісно сповістив:— Я вже прилетів! Весна настала!

Спів шпака почув у своєму гнізді горобець. Він спав під стріхою в теплому кубельці. Йому не хотілося рано вставати. Та, почувши шпака, горобець стурбувався. Він розбудив горобчиху, що спала в сусідньому кубельці, й сказав:

— Шпак прилетів. Тепер нам доведеться раніше вставати. Бо за шпаком важко буде якусь їжу роздобути. Він скрізь устигне першим…Горобчиха зітхнула й відповіла: — Спасибі шпакові, що будитиме тебе, ледаря.

16.03.2020

Вихователь Третякова А.П.

ЗАКРІПИТИ НАЗВИ ДНІВ ТИЖНЯ, ЇХ ПОСЛІДОВНІСТЬ

СКЛАСТИ  ТА РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧІ ЗА ПОДАНИМИ МАЛЮНКАМИ

ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»

Картинки по запросу "ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»"

Картинки по запросу "ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»"

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *