Старша “Б” група

Завдання для старшої Б группи “ЧОМУСИКИ” (на 03.04)

Вихователь Герасименко О.В .

  • Знайомство з буквою Й. Придумати і надрукувати 5 слів з буквою Й

і зробити звуковий аналіз.

  • Гра “ Доповни  слова “
  • Розгадай кросворд
  • Порахуй і розфарбуй

Який висновок ти зробив ?

Завдання для старшої Б группи “ЧОМУСИКИ” (на 02.04)

Вихователь Герасименко О.В 

  • Бесіда про дружбу.

-Чи є в тебе друг ?

-Чому ти вважаєш свого друга хорошим?

-Що треба робити , щоб дружба була міцною?

-Чому не треба ображати друзів?

Перегляд мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=sIe-QK83RYQ

Бесіда за його змістом

  • Вивчити вірш Платона Воронька “ Кіт з Рябком були друзяки”

КІТ З РЯБКОМ БУЛИ ДРУЗЯКИ
Кіт з Рябком були друзяки.
Котик нишком у собаки
Брав щоразу м’ясо, сало,
Бо котові завжди мало.
А Рябко зітхав у тузі:
«Хай бере, на те ми друзі».
Діти, ви скажіть мені:
Кіт був друг Рябкові?..

-Чи є в тебе такі друзі, як Рябко?

-А ти ніколи так не робив?

Послухайте пісню “Світ немов кольоровий луг“ (підспівуйте разом)

https://www.youtube.com/watch?v=RuqePaGMkhM

Висновок: Дружба — це коли люди хочуть бути разом , коли їм       цікаво, весело, комфортно ,коли люди не сваряться, не ображають один одного, коли завжди допомагають, особливо в біді, вміють пробачати

  • Запропонуйте дитині написати листа другові та намалювати його портрет. Прешліть листа за допомогою інтернету. Бажаю отримати позитивні емоції!

Завдання для старшої Б группи “ЧОМУСИКИ” (на 01.04)

Вихователь Герасименко О.В 

Подивитись у віконечко. Які зміни відбулись у природі. Повідомте, що закінчився перший весняний місяць березень і настав квітень.

Перегляньте разом мультфільм “Пори року“ тітоньки Сови – квітень.

https://www.youtube.com/watch?v=3OxW-SXgBgQ

Праця в природі.

Створіть разом з дитиною город на підвіконні. Разом підберіть контейнери ,грунт, насіння. (капуста, перець, помідори…). Посійте насіння разом. Грядочки підпишіть, щоб не забути де який овоч. По змагайтесь, хто перший помітить сходи. Під час організації городу та в період догляду за ним  давайте дитині більше самостійності та можливості проявити себе. Поділіться своїми враженнями, незалежно від того, гарні  вони чи ні.

Завдання для старшої Б группи “ЧОМУСИКИ” (на 31.03)

Вихователь Герасименко О.В 

  • Повторити склад числа 8. Вивчити склад числа 9

https://www.youtube.com/watch?v=5m7dIcaQOiQ

Розв’язування прикладів. Складання та розв’язування задач.

  • Закріплення вивчених букв читання слів, речень. Закріпити вміння поділу слів на склади.

Намалювати 3 будиночка.

Перший — з одним віконечком

Другий — з двома віконечками

Третій — з трьома віконечками

У перший будиночок “поселити” слова, що мають 1 склад (суп, сік, мир …)

У другий будиночок — слова що мають 2 склади (ма-ма, вес-на …)

У третій будиночок — слова що мають 3 склади (са-до-чок, ка-ран-тин …)

  • Творча майстерня. Зайці з паперу. https://cutt.ly/LtR89p2

 

30.03.2020

Вихователь Герасименко О.В 

Завдання для старшої Б группи “ЧОМУСИКИ” (на 30.03)

  • Послухати та обговорити оповідання В. Сухомлинського “Все в лісі співає”.

https://www.youtube.com/watch?v=SCVZdkSkHRg

  • Спостерігати за деревами

Мета: розширювати знання дітей про весняні явища в природі; закріпити назви та будову дерев; пояснити явище руху соку, бубнявіння бруньок. Виховувати любов до природи, бережне ставлення до дерев.

  • Розглань малюнок, дай відповіді на запитання. Склади розповідь “Садимо дерева”

27.03.2020

Вихователь Герасименко О.В 

Завдання для старшої Б групи “Пізнайки” (на 27.03)

  • Послухайте спів пташок за вікном. Запитайте, яких птахів дитина знає. Як називаються птахи, що повертаються з теплих країв? Чому іх називають прелітними? Запропонуйте дитині назвати перелітних. Чому одні птахи прилітають раніше, а інші пізніше? Від чого це залежить? Покажіть на картинці шпака, жайворонка, солов’я. Порівняйте їх.

Для допитливих:

Солов’ї, так само як і люди, вчаться співати тривалий час. Лише на третьому році життя вони стають справжніми співаками. У навчанні найголовніше, щоб слухати старших. Досвідчені солов’ї — це ніби вчителі для молодих солов’їв.

Шпаки можуть наслідувати співу інших пташок, а також відтворювати багато інших звуків.

Жайворонок може співати до 8 годин на добу.

  • Творча майстерня

Виготовлення пташки із пластиліну

http://freya.kiev.ua/yak-zlipyty-z-plastylinu-ptashku.html

  • Закріпити букву ”Ц”. Вірші, загадки, ігрові вправи на звук [Ц]

https://www.youtube.com/watch?v=dasNJPmmNi

26.03.2020

Вихователь Герасименко О.В 

  • Перегляд мультфільму “Корисні підказки. Імунітет”

https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo

  • Бесіда за змістом мультфільму
  • Запропонуйте дитині намалювати малюнок “Що корисне для імунітету”
  • Вивчіть з дитиною склад числа 8

Вам допоможе мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=86kPIoSHLdc

  • Гра “Порахуй та розфарбуй”

 

25.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

Логіко – математичний розвиток .

Тема: «Числа один – девять. Задачі. Геометричні фігури»

Мета: продовжувати вчити в межах девяти;закріплювати вміння співвідносити кількість предметів з цифрою; вправляти в умінні складати та розв’язувати задачі; закріплювати назви геометричних фігур; виховувати уважність та інтерес до математики.

Дидактична гра«Порахуй усно»

Задачі з математики

1)Цуценя після прогулянки біля ставка,згадав кого він бачив. Скільки птахів зустріло цуценя?

2) Сестра і брат отримали по 4 цукерки. Сестра з’їла 2 цукерки,а брат 3 цукерки. У кого залишилося більше цукерок?

24.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

Картинки по запросу "завдання на логіку"

23.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

Етична бесіда «Тато, мама, я-дружна сім’я». Тренінг «Що мене радує чи засмучує в сім Ї?» Мовленнєва гра «Назви лагідно всіх членів сім ї»

20.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

ЗАКРІПИТИ НАЗВИ ДНІВ ТИЖНЯ, ЇХ ПОСЛІДОВНІСТЬ

СКЛАСТИ  ТА РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧІ ЗА ПОДАНИМИ МАЛЮНКАМИ

ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»

Картинки по запросу "ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»"

Картинки по запросу "ГРА « ПОРАХУЙ ТА РОЗФАРБУЙ»"

19.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

ПОВТОРИТИ І ЗАКРІПИТИ ВИВЧЕНІ ЛІТЕРИ. ЧИТАТИ СКЛАДИ ТА СЛОВА  З ЦИМИ ЛІТЕРАМИ.

Вікторина –         Скільки всього є місяців у році? –         Скільки очей у людини? –         Скільки вогнів у світлофора? –         Скільки всього  пір року? Назви. –         Скільки хвостів у Зайчика? –         Що приходить після Зими? –         Який зараз місяць? –         Який наступний, попередній? –         Який день узимку? –         У якої геометричної фігури немає кутів? –         Яка пора року приходить після весни? –         Чому квітень так називається? –         Який день улітку? –         Скільки ніг у людини? А у тварини?      Скільки днів має тиждень? –         Скільки днів вихідних? –         Скільки днів робочих? Яких більше? –         Назви  вихідні дні, робочі. –         Що допомагає нам визначити, який сьогодні день? (календар)        Що ми робимо ввечері, вдень? –         Що ми робимо зранку? –         По чому визначаємо, що нам пора іти в дитсадок? –

18.03.202

Вихователь Герасименко О.В.

ПРОВЕСТИ З ДІТЬМИ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА БРУНЬКАМИ НА ДЕРЕВАХ

СКЛАСТИ ОПОВІДАННЯ ЗА КАРТИНОЮ « ВЕСНА ПРИЙШЛА»

ЗАПРОПОНУВАТИ ДІТЯМ НАМАЛЮВАТИ МАЛЮНОК «ВЕСНА ПРИЙШЛА »

17.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

ЧИТАННЯ І ОБГОВОРЕННЯ ТЕКСТУ КАЗКИ  В. СУХОМЛИНСЬКОГО

« ШПАК ПРИЛЕТІВ»

Був тихий весняний ранок. Ще не зійшло сонце, тільки небо на сході стало рожевим.На голій гілочці клена голосно заспівав шпак.

Він тільки-но прилетів з далекого теплого краю. Знайшов свою шпаківню,

сів біля неї й радісно сповістив:— Я вже прилетів! Весна настала!

Спів шпака почув у своєму гнізді горобець. Він спав під стріхою в теплому кубельці. Йому не хотілося рано вставати. Та, почувши шпака, горобець стурбувався. Він розбудив горобчиху, що спала в сусідньому кубельці, й сказав:

— Шпак прилетів. Тепер нам доведеться раніше вставати. Бо за шпаком важко буде якусь їжу роздобути. Він скрізь устигне першим…Горобчиха зітхнула й відповіла: — Спасибі шпакові, що будитиме тебе, ледаря.

16.03.2020

Вихователь Герасименко О.В.

ВИВЧИТИ ВІРШ  А. КОСТЕЦЬКОГО « ПОЧИНАЄТЬСЯ ВЕСНА»
Знов починається весна –
знов починаються дива!..
То серед двору із-за снігу
раптово визирне трава,
то раптом лагідні веснянки
засіють щоки та носи
чи розщебечуться ще зранку
птахи на сотні голосів!
А вчора! Вчора! Що й казати!
Всі веселилися до сліз:
Славко – дражнила й задирака! –
Наталці проліски приніс!..
І зовсім це не дивина –
так починається весна!

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *