Середня “Б” група

03.04.2020

Вихователь: Сачок Ю.О.

Заняття : Математична скарбничка.

Тема: “Склад числа 5.  Орієнтування в частинах доби”.

Мета: закріпити вміння порівнювати числа від 1 до 5, розрізняти та називати частини доби, розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення.

  1. Дидактична гра “Склади число 5”                                                                                         
  2. Дидактична гра “Знайди приховані числа”.                                                                                                                   
  1. Цікаві завдання для дітей. Перегляд відео.

https://www.youtube.com/watch?v=PIfHnaTQFjc

  1. Відгадайте загадки.

Він найпершим прокидається

Чепуриться, умивається,

Вийде з терема хутенько,

Привітає землю-неньку.

Є така в нього турбота –

всіх підняти до роботи.

(Ранок)

Дивний гість прийшов на ґанок,
Ще й замовив на сніданок
Темряви і трохи ночі.
Як поїв – розплющив очі.
(День)

Вечір серпанком землю вкриває,
Навколо все стихло, усе засинає.
Вечір веде за собою сестричку…
Місячну, зоряну панночку…
(Нічку)

  1. Розгляньте малюнки.                                                                                                                   

Бесіда.

  1. Які частини доби ти знаєш?
  2. У якому положенні перебуває сонце вранці, вдень, увечері, вночі?
  3. Розкажи про свій розпорядок дня?

Вихователь: Сачок Ю.О.

02.04.2020

Вихователь: Сачок Ю.О.

Заняття: Любій малечі про цікаві речі.

Тема: “Все починається з добра”

  1. Читання вірша

Ти добро лиш твори повсюди.
Хай тепло твої повнить груди,
Ти посій і доглянь пшеницю,
Ти вкопай і почисть криницю.
Волю дай, погодуй пташину.
Приласкай і навчи дитину,
Бо людина у цьому світі
Лиш добро повинна творити.

(В.О. Сухомлинський)

  1. Дидактична гра “Що добре, а що погано?”

  1. Доповни речення.

Добро – … (співчуття, любов, взаємодопомога, турбота…)

01.04.2020

Вихователь: Сачок Ю.О.

Дитина в соціумі.     Тема: “Дитина сама вдома”

Мета: ознайомити дітей з причинами виникнення пожеж та елементарними правилами протипожежної безпеки, формувати поняття про небезпечні ситуації, навички правильного користування сірниками, електрообладнанням, газовими приладами.

  1. Дидактична гра “Сам удома”.

Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U

  1. Дидактична гра “Допомога”

    3.  Корисні поради.

31.03.2020

Вихователь: Сачок Ю.О.

 І Художня праця.   Тема: Аплікація “Птахи на гілках”.

Мета: закріпити уявлення про назви птахів, особливості будови, форми тіла

(крила, хвіст), відмінні риси їх різновидів. Навчити дітей складати аплікацію

у            вигляді пташки. Виховувати любов та дбайливе ставлення до птахів.

Матеріал: шаблон з кольорового паперу: тулуб, крило, хвіст, дзьоб, картон, клейонки, пензлики, клей, серветки, ножиці.

  1. Бесіда-розповідь.
  2. Розгляньте уважно силует пташки.
  3. З яких частин складається тіло птаха? (голова, тулуб: крила, лапки, хвостик, на голові: дзьоб, очі).
  4. Завдяки чому пташка вміє так швидко і спритно літати?
  5. Чим вкрите тіло птаха?

  1. Дидактична гра “Склади з частин ціле”

Мета: навчити дітей складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику, посидючість.

Вирізаємо фігури з паперу необхідного кольору: півкружечка білого кольору (тулуб), три кружечка коричневого кольору різних розмірів (крила) та шість маленьких кружечків (хвіст), очі, дзьоб (за бажанням – вирізати елементи для гілки).

  1. Розкладаємо фігури на основу (картон).
  2. Закріплюємо фігури клеєм.

30.03.2020

Вихователь: Сачок Ю.О.

Заняття: Чарівні фарби
Тема: “Сонечко всміхається – квіти прокидаються”
1. Розташуйте вертикально половинку альбомного аркуша.
2. Умочіть пензлик у синю фарбу.
3. У центрі аркуша намалюйте круглу пляму. Вийшла голівка проліска.
4. Промийте пензлик і вмочіть його в зелену фарбу.
5. Від голівки проліска проведіть униз зелену смужку. Вийшло стебло.
6. Ліворуч і праворуч проведіть до стебла скісні лінії.
7. Стовстіть лінії та ви одержите листя.
8. Промийте пензлик і знову вмочіть його в синю фарбу.
9. Від плями-голівки проведіть униз пензликом три невеликі пелюстки (з боків і всередині).
10. За бажанням самостійно намалюйте сонечко.

Весняна пісенька
Ми веселі квіточки,
Сонця любі діточки,
Тягнемось до неба –
Нам блакитні треба,
Від землиці – сили,
Й щоб дощі зросили.
Будемо зростати,
Радість дарувати.
Ми тендітні квіточки,
Сонця й неба діточки,
Вісники весняні –
Проліски духмяні.
(Л. Коврига)

 Кулинич М.О.

Вихователь Сачок Ю.О.
1. Віконечко в природу
Тема: «Уже квітень за вікном»
1) розгляд ілюстрації «Природа в квітні»

2) складання описових розповідей
• Чому цей місяць назвали квітнем?
• Де розцвітають перші весняні квіти?
• Які це квіти?
• Чому починають зеленіти пагорби?
• Чому вилетіли бджоли з вулика?
• Чому повітря стало теплішим?
• Чому співають пташки?

3) читання вірша Т. Коломієць «Квітень»
Квітень – славний квітникар.
Сонячно і рясно
Уквітчав наш календар
Першим цвітом – рястом.

27.03.2020

 Сачок Ю.О., Кулинич М.О.

1. Любій малечі про цікаві речі
Тема: «А вже весна, а вже красна»
1) розгляд ілюстрацій на весняну тематику

2) читання вірша М. Вінграновського «Кіт, зима та весна»
Іде кіт через лід
Чорнолапо на обід.
Коли чує він: зима
Його біла підзива:
— Ти чого йдеш через лід
І лишаєш чорний слід?
— Бо я чорний,— каже кіт,—
Я лишаю чорний слід.
Коли ж біла ти сама,
То білій тут дотемна.
І пішов кіт через лід
Чорнолапо на обід.
Стала зимонька сумна:
За котом ішла весна.
3) читання вірша П. Воронько
Падав сніг на поріг,
Кіт зліпив собі пиріг.
Поки смажив, поки пік,
А пиріг водою стік.
Кіт не знав, що на пиріг
Треба тісто, а не сніг.
4) вивчання прислівʼїв «Весна днем красна», «Весняний день рік годує»

26.03.2020

Вихователі Кулинич М.О., Сачок Ю.О.

1. Математична скарбничка

Тема: «Циліндр. Лічба чотирьох груп предметів. Порівняння предметів за товщиною»

1) знайомство з геометричною фігурою циліндром
2) дидактична гра «Порівняй»
3) дидактична гра «Що змінилося?»

4) дидактична гра «Полічимо фігури
Додаткові завдання:

25.03.2020 

Вихователь Кулинич М.О.

«ВРЯТУВАВ СОНЕЧКО» В. СУХОМЛИНСЬКИЙ

Це було повесні. Цілий день сяяло сонце, а потім насунули чорні хмари. Пішов дощ.

Під високою шовковицею сидів хлопчик Василько. Він не боявся зливи. його захищало від неї густе листя. Під шовковицею було сухо. А поруч текли струмки. Василько побачив, як один струмок почав заповнювати невеличку заглибину. Утворювалось озерце. На середині цього озерця був маленький острівець. Води все прибувало й прибувало. Ось-ось затопить острівець.

Раптом Василько побачив на острівці маленьке червоне сонечко. Воно бігало від одного краю острівця до іншого. «Чому ж воно не летить?» — подумав Василько. йому стало шкода сонечка.

Острівець ставав усе меншим. Ось він уже такий, як п’ятачок. Ось він уже не більший від копійки. Сонечко сиділо непорушно.

Василько побіг під дощ. І зразу ж змок до нитки. Та він устиг врятувати сонечко.

Запитання за змістом тексту

— В яку пору року сталася ця подія?

— Як звали хлопчика?

— За чим спостерігав Василько?

— Де знаходився маленький острівець?

Складання речень про весну

Наприклад:

  • Прийшла довгоочікувана весна.
  • Наше подвір’я зазеленіло весною.
  • Весною пахне теплим сонечком, квітами, зеленою травою.

24.03.2020

Вихователь Кулинич М.О.

Математична скарбничка

Тема: «Обʼємні фігури. Кількісна та порядкова лічба»

Дидактична гра «Відгадай і назви» (впізнай на дотик, приклад: циліндр, куля, куб)

Дидактична гра «Якої фігури не стало»

Дидактична гра «Назви сусіда»

23.04.2020

Вихователь Сачок Ю.О.

Віконечко в природу

Тема: «Уже квітень за вікном»

Розгляд ілюстрації «Природа в квітні»

Складання описових розповідей

Читання вірша Т. Коломієць «Квітень»

Дидактична гра «Слова-родичі» (добірка спільнокореневих слів, наприклад: квітка, квіточка, квітувати, квітучий)

Дидактична гра «Скажи ласкаво»

Дидактична гра «Поясни весняні чудеса» (чому вилетіли бджоли з вулика та ін.)

  1. Чарівні фарби

Тема: «Весняні дерева»

20.03.2020

Вихователь Кулинич М.О.

Аплікація

Тема: «Трактор»

19.03.2020.

Вихователь Сачок Ю.О.

СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК

  1. Орієнтування у просторі (попереду, позаду, вгорі, внизу).
  2. Лічба в межах 5 (кількісна, порядкова).
  3. Геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник, прямокутник).
  4. Штрихування фігур.

18.03.2020

Вихователь Кулинич М.О.

ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  1. Малювання «Первоцвіти», «Весняні дерева»

Ліплення “Домашні улюбленці”

17.03.2020

Вихователь Сачок Ю.О.

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ

Пролісок – квітка весни, квітка білого кольору, невеличка, дуже ніжна. У проліска продовгуваті листочки зеленого кольору. Ці квіти потрібно оберігати.

 

 

Фруктові дерева (яблуня, слива, вишня, абрикос)

  • Що це за дерево?
  • Яке воно (високе, низьке)?
  • Яка будова (корінь, стовбур, гілки?
  • Плоди цього дерева?
  • Чим воно тобі подобається?
  • Чому?
  • Як їх називають одним словом?

 

Лікарські рослини (мати-й-мачуха, череда, м’ята)

  • Назвіть рослину
  • Чим корисна рослина?
  • Опишіть рослину

Багаторічні квіти (тюльпан, нарцис, півники)

  • Однорічна чи багаторічна рослина?
  • Чому ти так думаєш? Доведи.
  • Опиши рослину.

Загадки про птахів.

Привітала нас піснями із весною
І живе з нами під стріхою одною.
(Ластівка)

Маленький хлопчик у сірій свитинці
По дворах стрибає, крихти збирає.
(Горобець)

Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)

Біла латка,
Чорна латка
По дереву скаче.
(Сорока)

Не лікар, а дерева лікує.
З дерева лунає звук:
Хто там стукає: тук-тук?
(Дятел)

Сам вечірньої години
Заховався в кущ малини.
Та на дуду голосну
Грає пісню чарівну.
(Соловей)

Ноги довгі, мов жердини,
Чванькувата ця пташина,
Нові чоботи убрала,
По болоту почвалала.
(Чапля)

Довгі ноги  – довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.
(Лелека)

 

Швидко скрізь цей літає,
Безліч мошок поїдає,
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас він не зимує.
(Ластівка)

Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі.
(Сова)

16.03.2020

Вихователь Сачок Ю.О.

ЗМовленнєве спілкування

Тема: «Досліди з землею, піском»

Досліди:

  • Хід досліду: Кожній дитині запропонувати взяти трішки сухого піску, покласти на долоні й розтерти. Чому розтирається пісок? 3 чого він складається? Якого розміру oкpeмі піщинки? Якого кольору? Чи скріплюються вони у грудку?
  • Хід досліду: Взяти трішки сухого піску й з висоти піднятої руки висипати його на дощечку для ліплення. Що сталося з піском? Чому? Чому на майданчику пісок розсипався по всій ділянці? Сухий пісок – сипкий.
  • Хід досліду: Кожен насипає гірку піску на дощечку і змочує водою. Пісок ліпиться? Чому? А глина? Висновки діти ро6лять самостійно. Для закріплення та погли6лення знань дітей доцільно використовувати кадри діафільму «Про глину і пісок».
  • Хід досліду: Налити у банки з піском та глиною однакову кількість води й спостерігати, як вона просочується. Пісок пропускає воду, а глина ні.

Вам може бути цікаво...

6 коментарів

  1. Ольга сказав:

    Дякую за вашу турботу. Займались по завданням, дуже сподобалось.

  2. Ірина сказав:

    Дякуємо за цікаві завдання, виконуємо із задоволенням.

  3. Марина сказав:

    Дякую нашим вихователям за цікаві завдання!

  4. Ольга сказав:

    Цікаво спостирігати, скільки вже вміють наші малюки. Дякуєм вам за вашу працю наші вихователі.

  5. Аліна сказав:

    Чудові завдання. Дитина в захваті.

  6. Марина сказав:

    Дякую, дуже цікаво, ластівка вийшла дуже весела.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *