II Молодша “Б”група

29.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Тема:Аплікація”Черепаха”.

Мета:дитина вправляється у конструюванні з природних матеріалів у ліпленні та з’єднує деталі,враховуючі особливасті матеріалу;розвивати дрібну моторику пальців,виховувати зорову увагу та самостійність.

28.05.2020 Вихователь Книш О.І.

27.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Тема:Аплікація”Книжкова закладка”.

Мета:дитина вчиться створювати орнамент у смужці,

добирати відповідні кольори паперу;прищеплюється любов до праці,

виховується охайність.

Матеріал:кольоровий папір,основа-смужка картон,клей,ножиці,серветки.

 

26.05.2020 Вихователь Книш О.І.

25.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Тема:малювання”Кульбабка”.

  Мета:розвивати дрібну моторику пальців,пізнавальний інтерес до навколишнього світу,виховувати старанність,охайність.

22.05.2020 Вихователь Книш О.І.

21.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Вивчити вірш про вишиванку на вибір!

21.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

 

Вишиванка

https://youtu.be/vAIVHLl93FQ

20.05.2020 Вихователь Книш О.І.

20.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

19.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Вивчити чистомовки використовуючи у мовленні звуконаслідувальні слова.      Зміст:розвивати чітку вимову та інтонаційну виразність мовлення,виховувати слухову увагу та пам’ять.

Завдання:дитина вимовляє слова чистомовки спочатку повільно,а потім в прискореному темпі.

19.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Малюємо пухнастого друга

18.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Дидактична гра”Веселі геометричні фігури”

18.05.2020 Вихователь Книш О.І.

Ознайомлення з соціумом  Тема: Побутові прилади
Мета: учити дітей називати й розрізняти за певними ознаками побутових приладів; збагачувати уявлення дітей про їх призначення та роль у житті людей; дати знання про небезпеку від електроприладів, ознайомити з правилами та заборонами щодо їх застосування; закріпити в активному словнику слова — назви побутових приладів, підтримувати добрий настрій, позитивне ставлення до занять.
Хід заняття
Навіщо нам потрібно дзеркало?
Спробуйте відгадати загадки
Де кого нагородили,
Де супутник запустили.
Фільми, казочки, новини
Він транслює щохвилини.
(Телевізор)
Походжав, походжав
В морі диво-пароплав.
Як зупиниш — горе,
Зробить дірку в морі.
(Праска)
Усе сміття попідбирає
І пилинки позбирає
Наш надійний помічник,
Працьовитий робітник.
(Пилосос)
Усі ці предмети потрібні нам у побуті, тобто в нашому домі. Ці прилади називають технікою, тобто — побутова техніка. Щоб техніка працювала, її треба вмикати в електромережу. Дротами біжить струм, який і вмикає побутову техніку.
Діти, не можна засовувати в електричну розетку сторонні предмети, особливо металеві. Чому? Струм, як по містку, перейде на людину й може зашкодити здоров’ю.
  • Не можна торкатися руками оголених дротів. По оголеному дроту проходить струм, удар якого може бути смертельний.
  • Не можна торкатися ввімкнених приладів голими руками. Інакше можна отримати удар струмом.
  • Не можна залишати ввімкнені електроприлади без нагляду. Чому? Це може спричинити пожежу.

15.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Малювання мишки поетапно

15.05.2020 Вихователь Тегза О.І.

 Ознайомлення з природнім довкіллям  Тема: «Фрукти та Овочі»
Мета: Стимулювати дитячу допитливість та зацікавленість у пізнанні природи. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати співчуття, бажання робити добрі справи, піклуватися про рослини і тварин.
                                         Хід заняття
– Діти а хто  до нас прийшов в гості ?
  • Що це вони нам принесли?                                                                                                                                                      – Так це наші друзі. Діти подивіться, вони незвичайні, Зайчик щось приготував нам у конверті. Давайте подивмося в конверті. Це  загадки!Відгадайте загадки
    Кругле, рум’яне
    Я росту на гілці
    Люблять мене дорослі
    І маленькі дітки.
    (Яблуко)
  •    Яскравий, солодкий, налитої
    Весь в обкладинці налитої!
    Не з цукеркової фабрики
    З далекої Африки.
    (Апельсин)                                                                                                                                                                                           
  • Він великий, як футбольний м’яч,
    Якщо спілий – всі задоволені.
    Так він приємний на смак!
    Що це за куля?(Кавун)
  • Сто одежинок
    І всі без застібок.
    (Капуста)
  • І зелен, і густ на
    Грядці виріс кущ.
    Покопай трошки
    Під кущем ….
    (Картопля)
  • 6.Сидить дід, у сто шуб одягнений,
    Хто його роздягає,
    Той сльози проливає.
    (Цибуля)
  • – Молодці дітки. Всі загадки відгадали.– Молодці! А тепер пограємо в гру.
    Пальчикова гра:
    Ми січемо капусту, рубаємо,
    Ми морквину тремо, тремо,
    А тепер посолимо і поїмо.
    Дидактична гра « Овочі та фрукти»
    – Перед вами стоїть кошик та тарілка. Вам треба буде в кошик Зайчика покласти овочі, а в тарілку Їжачка фрукти.

14.05.2020  Вихователь Книш О.І.

14.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Вивчення вірша про метелика та створення метеликів з макаронних виробів

13.05.2020  Вихователь Книш О.І.

Тема:вивчаємо дні тижня.

13.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Як зробити кольорову сіль

Спосіб 1:Беремо крейду(кольорову або пастельну),на аркуші паперу розсипаємо сіль і качаємо по ній крейду.
Спосіб 2 :
1.Насипаємо в ємність дрібну сіль
2.Гуаш розводимо з водою до стану рідкої”сметанки”,і виливаємо в сіль
3.Добре перемішуємо
4.Пальцями вимішуємо до однорідного кольору
5.Висипаємо сіль для того,щоб висохла
6.Просіюєм сіль через сито
Для основи підійде кольоровий картон або цупкий папір. Попередньо на фоні малюємо композицію. На частини малюнку,в певній послідовності,наносимо тонким слоєм клей ПВА і посипаємо кольоровою сіллю . Починати треба з покриття більш темними тонами ,поступово переходячи до більш світлих.Зайву сіль потрібно струсити .Аплікацію просушити.

12.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

Нетрадиційна техніка малювання.Малюємо метеликів за допомогою штампів ,виготовлених з губок для миття посуду.

12.05.2020  Вихователь Книш О.І.

08.05.2020  Вихователь Книш О.І.

Тема:Аплiкацiя”Квiтка мiмоза для мами”.

Мета:розвиток дрібної моторики пальців;пізнавальний інтерес до навколишнього світу;виховувати старанність,охайність.
Матеріал:картон для основи,кольоровий папір зеленого та жовтого кольорів,ножиці,клей,серветки.
08.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

07.05.2020  Вихователь Книш О.І.

07.05.2020  Вихователь Бігун В.М.
https://mail.ukr.net/api/public/file_view/download?token=-6ZiMzz22a_tiAxYQVjOAIMP1jUVYkXOo8NzdIIK9HlFV3HGilYZ-CpLQXHVsxaLppgGJxMTQo16R4DZhIXylzJV6umKj__HkOOEWAO_vl4Zzv3p7CrHLj5m0Ol_NaeDM_mN-0bb1foKbJJNptEBNw%3AyhQTlW7ecAodjJP4&inline

06.05.2020  Вихователь Книш О.І.

06.05.2020  Вихователь Бігун В.М.

05.05.2020  Вихователь Книш О.І.

Тема”Нiч день доганяє,ранок вечiр вiтає”.

Мета:поглиблювати уявлення дiтей про поняття”доба”,”ранок”,”день”,”вечiр”,”нiч”;

учити помiчати змiни пов’язанi з рiзними частинами доби;розвивати зв’язне

мовлення та спостережливiсть.

Гра”Закiнчи речення”.

Завдання:дорослий розпочинає вислiв,а дитина його закiнчує.

Уночi стає…(темно);

уночi на небi з’являються…(зiрки);

уночi на небi свiтить…(мiсяць);

уночi люди i тварини…(сплять);

уночi в будинках вимикають…(свiтло).

А якщо поєднати в одне цiле i ранок,i день,i вечiр,i нiч,то буде-доба.

05.05.2020  Вихователь Бігун В.М.
04.05.2020  Вихователь Книш О.І.

Тема:Малювання. Диво-метелики.

Мета:дiти продовжують ознайомлюватися з поняттям симетричної форми та значенням осi симетриї в побудовi предметiв.

Завдання:робота виконується аквареллю.Аркуш паперу згортається навпiл(лiнiя згину-вiсь симетрiї).Розгортають аркуш,поруч iз згином малюють половинку метелика(1).

Поки фарба не висохла,аркуш знову складають по згину навпiл(2),

притискають рукою,розгортають(3).

Вусики i тiльце метелику можна домалювати тонким пензлем або фломастером(4).

04.05.2020  Вихователь Бігун В.М.
30.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Тема:Любiй малечi про цiкавi речi.

 

30.04.2020  Вихователь Бігун В.М.
Дитяча жадібність і що з нею робити. 
   9 підказок для батьків
“Не дам!” – Кричить ваш малюк на майданчику, якщо хтось намагається взяти
його іграшки. А вас вже мучать сумніви, чи не жадібним він росте … Ці поради
для вас, батьки, чиї діти не хочуть ділитися іграшками з іншими дітьми, або
відбирають іграшки у дітей без їх дозволу!
1. Ніколи не називайте дитину жадібною, інакше вона незабаром
такою і стане! Просто забудьте це слово і не вживайте його. Дитина не
хоче ділитися, хоче погратися своєю іграшкою, боїться що іграшку
заберуть, але вона ще не жадібна!
2. Визнайте право малюка на власність! Так, малюк має таке право!
Іграшки, одяг дитини — це її власність. Тому, не даючи іграшку іншому
хлопчикові, ваш син чи дочка просто захищає її (своє майно) від інших.
І це право на свою особисту власність і на можливість нею
розпоряджатися на свій власний розсуд так необхідно, але так складно
прийняти батькам. Зазвичай, батьки, купивши іграшку (особливо якщо
дорогу), продовжують нею розпоряджатися навіть після того, як
подарували її дитині. Але чому? Уявіть, що вам чоловік (дружина)
подарував (ла) красиву футболку і не дозволяє її одягати на вулицю. Як
ви будете себе почувати при цьому? Точно так почуваються діти, коли
їм не дозволяють розпоряджатися своєю іграшкою так, як їм самим
захочеться. Або коли мама вихоплює з рук, не питаючи дозволу, або
коли бабуся сама вирішує дати маленькій дівчинці пограти, без згоди на
це внука …. Якщо ви не готові віддати іграшку і прийняти те, що
вона тепер стає власністю малюка, не купуйте її. Якщо боїтеся, що
малюк зламає, забруднить, відразу пояснюйте, що іграшка ця тільки для
гри в будинку, або попросіть бути акуратнішим.
3. Не змушуйте малюка ділитися. Дитина має право розпоряджатися
іграшкою так, як вона сама захоче. Ви можете лише м’яко підвести її до
того, щоб дати іграшку іншому. Тобто ваш малюк має сам захотіти
поділитися.
4. Для початку розкажіть малюку, що він має право ділитися і точно
таке ж право не ділитися, якщо йому цього не хочеться. Але точно
так само й інші діти – можуть ділитися з ним, а можуть і не захотіти.
Нам важливо дати дитині зрозуміти, що ділитися – це добре, важливо,
щоб вона сама цього захотіла, сама отримала від цього задоволення. Тоді
це по-справжньому цінний момент.
5. Пам’ятайте, що справжня щедрість починає розвиватися після
трьох років, разом з розвитком соціальних мотивацій. Якщо Ви
почнете боротися за хороші манери раніше цього моменту, – дитина, чиє
право на власність не було визнано, не визнаватиме і не поважатиме
право на власність іншої людини. Всі ці «Не можна скупитися! Дай
дівчинці м’ячик, адже вона маленька!»У майбутньому з великою
ймовірністю проростають підлітковим злодійством: «Я просто взяв
покататися, пограти, подивитися і т.п.».
6. На майданчику, в ситуації, коли хто-небудь без дозволу бере іграшку
вашого малюка, зупиніть обох. Скажіть, що це іграшка вашої дитини і
у неї варто попросити дозвіл.
7. Так само нагадуйте вашому малюкові, що необхідно просити дозвіл
у інших пограти їх іграшками. Якщо інша дитина не хоче поділитися
іграшкою, скажіть своєму малюкові: «Хлопчик (дівчинка) не хоче зараз
дати тобі м’ячик, почекай трохи, він пограє і дасть тобі. А ми поки давай
покатаємося на гойдалці / пограємо в піску і т.п. »Якщо ваш малюк не
хоче ділитися, скажіть тому, хто просить іграшку: “(Ім’я вашої дитини)
хоче зараз поргатися цією іграшкою сам, почекай трішки, він/ вона
пограється і дасть” Детальніше про те, як поводитися в таких ситуаціях
читайте Дитина намагається повернути свою іграшку! Як
відреагувати?
8. Завжди просіть дозвіл у власного (ої) сина (дочки), перш ніж
подивитися / пограти / показати / позичити і т.п. його (її) особисту річ.
Ніколи не вихоплюйте з рук у малюка іграшку без його дозволу. Для
початку попросіть: «Дай, будь ласка!» Дитина, взявши приклад з Вас,
через деякий час теж буде питати, перш, ніж схопити чиюсь річ.
9. НІКОЛИ НЕ НАЗИВАЙТЕ ДИТИНУ ЖАДІБНОЮ, ІНАКШЕ
ВОНА НЕЗАБАРОМ ТАКОЮ І СТАНЕ! І НЕ ЗМУШУЙТЕ
ДІЛИТИСЯ, ПАМ’ЯТАЙТЕ ПРО ПРАВО МАЛЮКА НА
ВЛАСНІСТЬ!
29.04.2020  Вихователь Бігун В.М.
Незвичні способи малювання
Відбитки пальців
Правила. Підготуй такі речі:
шматочки мочалки;
фарби;
вода;
пензлик;
ручки, олівці або фломастери.
Спочатку нанесемо фарбу на мочалку пензликом. Тепер притиснемо до мочалки пальчик. Усе — на папері можна залишати кольоровий відбиток!
29.04.2020
Вихователь Книш О.І.
Гра”Склади казку”.
  Попередня робота:пригадати казку”Колобок”.
Матерiал:зробити набiр кольорових геометричних фiгур(зелений квадрат,синiй трикутник,жовтий круг,два сiрих круги-маленькiй i трохи бiльшого розмiру,великий коричневий круг,жовтогарячий круг трохи меньшого розмiру.                            Завдання:складемо казку за допомогою геометричних фiгур.                                                                            Хiд гри.
Розгляньте геометричнi фiгури.Назвiть їх.
Де жив Колобок?(У будиночку.)Побудуємо будинок для Колобка.
З яких геометричних фiгур можна побудувати будиночок?(З квадрата i трикутника.)
 Яка геометрична фiгура схожа на Колобка.(Жовтий круг.)
Кого зустрiв Колобок с початку?(Зайця.)
Яка фiгура схожа на зайця?(Маленкий сiрий круг.)
А якою фiгурою позначемо вовка?(Сiрим кругом бiльшого розмiру.)
Кого зустрiв Колобок пiсля вовка?(Ведмедя.)
Якою фiгурою покажемо ведмедя?(Велик коричневим кругом.)                                                          Кого Колобок зустрiв наприкiнцi?(Лисицю.)
А якою фiгорою можна позначити лисицю?(Жовтогарячим кругом.)
28.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Конструктор з пластиліну та зубочисток

У дитячій творчості пластилін є інструментом без кордонів! Вивчаємо кольори і відтінки, розвиваємо дрібну моторику і фантазію, ліпимо маленькі кульки і з’єднуємо елементи зубочистками. Отримаємо в результаті цікавий для дітей конструктор з безліччю комбінацій.

Необхідні матеріали:

  • маса для ліплення Play Doh або звичайний пластилін;
  • зубочистки.

Ігровий процес

  1. Щоб отримати від заняття максимум користі, спробуйте вивчити різні властивості пластиліну.
  2. Проаналізуйте колір кожного шматочка. Змішуйте кольору і отримуйте нові відтінки.
  3. Відчуйте пластичність матеріалу на дотик. Маса для ліплення, яка довго пробула на повітрі, поступово втрачає еластичність і перетворюється в твердий матеріал. Якщо затвердів пластилін, його пластичність можна відновити теплом рук або зануренням упакованого шматка в теплу воду.
  4. Найпростіше, що можна зробити з пластиліном – катати кульки. Коли їх стане багато, можна приступати до створення чогось більш складного.
  5. За допомогою зубочисток скріплюємо пластилінові кульки між собою. Вивчаємо геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник, пряма, ламана лінія. Якщо дитина проявить фантазію, може вийти сонце, зірка, будиночок, фігурка людини і т.д.
  6. Переходимо до об’ємних композицій. До пласкої опори вертикально приєднуємо зубочистки, вершини яких закриваємо м’якими кульками. Чергувати горизонтальні і вертикальні ряди зубочисток з пластиліновими кульками можна, поки 3D фігура міцно стоїть на поверхні.
  7. Поекспериментуйте і створіть об’ємний макет будиночка,  людиноподібні фігурки, інші об’єкти для рольової гри.
  8. Цінність конструкторів в тому, що дитина вчиться і набуває корисні навички в ігровій формі.    А після збору конструктора починається ще більш цікавий процес гри з тільки що зробленими героями і об’єктами.
28.04.2020
Вихователь Книш О.І.

 

ФОТОВИСТАВКА “ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК”

На столі – духмяна паска,
А круг неї – писанки.
Уділи нам, Боже, ласки
На всі дні, на всі віки!
Немала у нас родина,
Та молитва всіх єдина:
Хай розквітне Україна,
Як в погожі дні – весна!

Дитяча творчість робить життя дитини багатшим, повнішим, радісним. Пробуджує фантазію , вчить мріяти , придумувати щось нове і невідоме. Ми дякуємо родинам,які прийняли участь у фотовиставці «Великодній кошик», вклали свою фантазію та уміння, творчість та любов.

14.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Аплікація”Равлик”

Мета :розвивати вміння наклеювали деталі в певній послідовності,вміння розрізняти поняття”великий”,”менший”,

“найменший”;

розвивати мислення ,увагу,акуратність під час роботи;виховувати любов до живої природи.
Равлика бачу я біля доріжки,
Високо він підняв свої ріжки
Тяжко, бо на ньому не пушинка
Це його мала хатинка.
13.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Тема:Аплiкацiя”Вербовi котики”

Мета:розвиток дрiбної моторики пальцiв;iнтерес до навколишнього свiту.        1.Оберемо кольоровий картон для основи.

2.Вирiжте з коричневого паперу 3 смужки-це вербовi гiлочки.Наклейте їх на картон.

3.Скрутити з вати кульку;вмочити один бiк кульки у клей i приклеїти там,де має бути вербовий котик.

4.Готову роботу можна прикрасити бантиками або iншою декорацiєю.

10.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Вiконечко в природу.

10.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Малюємо тюльпани

Мета:розвивати вміння дітей малювати тюльпани за допомогою природних матеріалів(картоплі);закріплювати назви кольорів;розвивати логічне мислення,пам’ять,творчість;виховувати працьовитість,самостійність.
09.04.2020
Вихователь Бігун В.М.
Танграм своїми руками 👌
Це східна головоломка, мета якої скласти частини один з одним таким чином, щоб вийшла якась складна фігура (людина, тварина тощо). Обов’язково повинні бути використані всі 7 фігур… Більше танграма, їх можна перевертати як завгодно. Фігури повинні примикати один до одного і не перекриватися (тобто накладатися один на одного).
Танграм розвиває такі навички і якості: Логічне мислення. Посидючість. Уява.
Комбінаторському здатності. Уважність. Розуміння кольору, форми, величини.
Цю головоломку можна зробити самостійно!
Вся головоломка – це квадрат, який складається з 7 плоских фігур, які утворюються при розрізанні квадрата певним чином.
Ось назви цих фігур:
2 великих трикутника.
1 середній трикутник.
2 маленьких трикутника.
1 квадрат.
1 паралелограм.
Розріжте будь-який матеріал (картон, фанеру, тканину) по схемі одного або різного кольорів і вперед – виконувати схеми або будувати свої .
09.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Цiкавинка на тему:Правила безпеки пiд час карантину.

08.04.2020
Вихователь Книш О.І.
Вчити дитину уважно слухати текст та давати вiдповiдi за змiстом твору.
07.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Вивчити вірш М .Познанської«Я –перша квіточка весни»

ПІСНЯ ПРОЛІСКА

Я – перша квіточка весни,

Я – пролісковий цвіт,

Я пережив зимові сни

І знов родивсь на світ.

У мене очі голубі,

Такі, як неба синь.

Росту між кленів і дубів,

Люблю і сонце, й тінь.

07.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Любiй малечi про цiкавi речi.

Тема: Хто посуд має,той його доглядає.

Гра”Це правда чи нi?”

Гра починається словами “Це правда чи нi?”:

…що з кастрюлi можна їсти? А з чого можна їсти?

…що в тарiльцi варять борщ?А в чому?

…що в чашку насипають кашу?А куди?

…що виделкою їдять суп?А чим?

…що ножем рiжуть компот?А чим?Що роблять ножем?

…що посуд можна не мити?Чому?

…що посуд можна бити?Чому?

Вiрш “Кашовари”
  Завдання:дорослий читає вiрш,а дитина iмiтує процес приготування кашi.
Став хутчiш каструлю на плиту,сюди
      Та налий у неї чистої води.
        Закипить-треба крупу засипати.                                                                          Пам’ятай:потрiбно страву помiшати.
    Сiль вiзьми,бо кашу треба посолити.
  Ох,непроста справа-страву цю зварити!
    (Наприкiнцi вiршика дитина береться долоньками за щоки i задумливо похитує головою.)
06.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Малювання. Курчатко.

06.04.2020
Вихователь Бігун В.М.
03.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Гра для розвитку пам’яті «Танцювальний гурток»

Ця гра розвиває рухову пам’ять у дітей. Під веселу музику дорослий показує дітям який-небудь рух. Наприклад, присідає, встає і розводить руки в сторони. Малюкам необхідно його повторити. Рухи можна ускладнювати і навіть придумати цікавий танець.

Гра для розвитку пам’яті «Спробуй, повтори!»

Беремо рахункові палички. Дорослий викладає з них певну композицію і дає час дитині її запам’ятати. Потім малюк повторює цю композицію зі своїми рахунковими паличками.Можна помінятися ролями. У цій грі можна використовувати не тільки рахункові палички, а й монетки, намистинки, сірники.

Розвиток пам’яті та здатності створювати уявні образи. Вправа «Уява»

Завдання для дітей – запам’ятати сказані дорослим слова замалювавши їх на папері, а потім, дивлячись на свої малюнки повторити ці слова. Тут кілька етапів. На першому пропонуються прості слова, наприклад: стіл, стілець, людина, зірка. На другому етапі слова ускладнюються (до іменників додаються прикметники) наприклад: старий будинок, літаючий жук. На третьому слова стають не такими прямими як на перших двох етапах, наприклад: радість, смуток, старість, казка і так далі. Кількість слів, що показуються на кожному етапі необхідно збільшувати поступово. Так само поступово бажано відмовитися від малювання на папері, а запам’ятовувати образ в голові. Цю вправу можна зробити для дітей ще складнішою, якщо замість листочка і олівця дати дітям рахункові палички. Тепер їм буде не так просто «намалювати» слово, для подальшого відтворення. Але саме такі труднощі дозволять дитині розвинути свою пам’ять.

Розвиваємо пам’ять та концентрацію уваги.Вправа «Малюнок по пам’яті»

Видайте дитині аркуш паперу й олівець. Дорослий показує яку-небудь картинку протягом приблизно 30 секунд. Малюк її запам’ятовує і перемальовує на листок. Бажано щоб картинки були намальовані тільки простим олівцем (це для початку), а зображення на них було простим (наприклад, квадрат). Безумовно, необхідно ускладнювати завдання. Для цього можна:
1. Показувати для відтворення кілька малюнків відразу
2. Ускладнювати самі малюнки
3. Дати фарби або кольорові олівці і показувати кольорові малюнки.
4. Показувати не конкретні (малюнок стільця), а абстрактні (лінія зигзаг) зображення.

Розвиток пам’яті, аналізу та синтезу. Вправа «Знайди схоже»

Перед дитиною лежить картка із зображенням. Необхідно її запам’ятати. Потім цю картку прибирають і надають 9 інших карток, які схожі з попередньою і 1 яку дитина запам’ятовувала. Завдання – знайти ту картку, яка запам’ятовувалась на початку. Ускладнити для дітей цю гру просто, збільшуючи кількість карток в кожному показі.

03.04.2020
Вихователь Книш О.І.

 Тема: Злiпи будиночок для песика.(лiплення)

02.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Вiконечко в природу

Вихователь Бігун В.М.

Ігри для розвитку пам’яті у дітей

Гра для розвитку пам’яті «Картинки»

Дітям на короткий час показується картинка. Потім картинка забирається і малюкам необхідно описати те, що було зображено на картинці, як можна більш докладно.

Гра для розвитку пам’яті «10 відмінностей»

Хороший варіант ігрових картинок для дітей, це – «знайди 10 відмінностей». Цей варіант можна ускладнити. Спочатку показати для запам’ятовування одну картинку (приблизно півхвилини), потім показати другу. Дітям необхідно сказати що змінилося.

Гра для розвитку пам’яті «Запам’ятай зоопарк»

Дитині викладають на огляд кілька м’яких іграшок (для дошкільника не більше 7).Протягом 30 секунд необхідно запам’ятати їх розташування. Після цього дитина відвертається, а дорослий змінює місцями іграшки. Малюк повертається назад і розповідає що змінилося.

Гра для розвитку пам’яті «Портрет»

З групи вибирається ведучий. Його вигляд необхідно запам’ятати. Після чого, ведучий виходить за двері і там що-небудь змінює у своєму образі. Він повертається, і діти вгадують, що змінилося в його зовнішності. Те ж саме можна зробити з лялькою чи будь-якою іншою іграшкою.

Гра для розвитку пам’яті «Опис»

Гарна і невимушена гра для розвитку пам’яті у дітей. Після того як ви прогулялися зі своїм малюком в парку і прийшли додому, спробуйте згадати разом цікавий об’єкт, який ви бачили або незвичайну людину, що проходила повз вас.Починайте називати те, що вам запам’яталося в цій людині або предмети по черзі. Хто більше ознак назве той і переміг.

01.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Розвиток мовлення та художня діяльності

Д/г «Упізнай звук», дорослий каже слова, а діти називають перший звук.

Апельсин, осел,урок, індик, ескалатор, зебра, стіл, цукерка, жаба.

Д/г “Мама та дитинчата

“У матінки кішки

Є маленьке, руденьке

Киць – киць дитятко

Як же звати його? (кошенятко)

Із мамою собакою

Стрибає і грається разом завзято

Кумедне, пухнасте, мале….(цуценятко)

Свинка рожева іде погуляти

За нею прямує мале…(поросятко) 

Кізонька мила йде в луки гуляти

Поряд з козою її….(козенятко)

Паслася корівка коло хати

А поруч з нею маленьке…(козенятко)

Курочка вийшла пшона поклювати

Прибігло до неї жовтеньке….(курчатко) 

Плаває качка, а з нею завзято

В річні пірнає мале…(каченятко) 

Гуска гелгоче, скликає маляток

Сіреньких, рідненьких, малих…(гусеняток)

Тихий барліг для ведмедиці хатка

Там породилося мале…(ведмежатко) 

Лисичка в норі доглядає маляток

Милих, пухнастих, рудих…(лисеняток) 

Від хижаків захищає завзято

Мама зайчиха своїх…(зайченяток)

Мама вівця травку щіпає

А хто поруч з нею весело стрибає? (ягнятко)

Їжачиха мама до садку пішла

Кругле, червоненьке яблуко знайшла

На голки наткнула, додому пішла щоб погодувати своє…(їжаченя).

Вихователь Книш О.І.

Порiвняння геометричних фiгур.

Мета: учити обстежувати фiгуру дотиково-руховим i зоровим способом;закрiпити вмiння порiвнювати предмети;виховувати спостережливiсть.                                                                      Гра “Круг,квадрат”.

Матерiал:вирiзати з паперу круг та квадрат рiзного дiаметру.

Завдання: 1. Вiзмiть квадрат у лiву руку,обведiть його сторони пальчiком правої руки,не повертаючи його.(якщо дитина лiвша,робимо все навпаки)

2. Покажiть,де кути,де сторони. Як називаеться ця фiгура?

3. Полiчимо сторони: одна,двi,три,чотири (дитина пальчиком показує сторони).

4. Перевiрте,чи є кути у круга.Для цього накладiть круг на квадрат.

31.03.2020
Вихователь Книш О.І.

Гра”Кого сонечко збудило?”

Мета:вчити дiтей упiзнавати та називати зображенi на картках знайомих тварин та птахiв;виховувати пiзнавальний iнтерес до навколишнього свiту.      Завдання:пропонується показ карток iз зображеннями знайомих птахiв та тварин;за зразком дорослого дитина складає речення.

Дорослий:сонечко розбудило пiвника.   пiвник привiтав сонечко:”Ку-ку-рi-ку!”

Сонечко розбудило собачку.Собачка привiтав сонечко:”Гав-гав!”

Сонечко розбудило ворону.Ворона привiла сонечко:”Кар-кар!”

Сонечко розбудило горобчика!Горобчик привiтав сонечко:”Цвiрiнь-цвiрiнь!”

Сонечко розбудило котика.Котик привiтав сонечко:”Няв-няв!”

Сонечко розбудило кiзоньку!Кiзонька привiтала сонечко:”М-ме-е!”

 Вихователь Бігун В.М.

30.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Любiй малечi про цiкавi речi.
     Гра”Це потрiбно,щоб…”

    Завдання: дорослий росповiдає про призначення речей,не називаючи,а показуючи картинку.Дiти вiдгадують речi.

Це потрiбно,щоб збити крем.(Мiксер)

Це потрiбно,щоб пилососити.(Пилосос)

Це потрiбно,щоб прати речi.(Пральна машина)
Це потрiбно,щоб прасувати речi.(Праска)
Це потрiбно,щоб приготувати страву.(Плита)
Це потрiбно,щоб сушити волосся.(Фен)
Вихователь Бігун В.М.

Розвиваюча гра”Знайди відмінність”.

Мета :розвивати увагу,мислення.
27.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
ОЦІНИ ВЧИНОК
Мета: за допомогою сюжетних картинок розвивати уявлення дітей про добрі та погані вчинки; характеризувати та оцінювати вчинки; виховувати чуйність, доброзичливість.
Матеріал: сюжетні картинки.
ХІД ГРИ
 Кожній дитині дорослий пропонує сюжетну картинку. Діти повинні розглянути картинку, описати те, що бачать, та оцінити вчинок. Наприклад: двоє дітей розповідають по черзі: «Хлопчик забрав у дівчинки м’яч, дівчинка плаче. Хлопчик учинив погано, так робити не можна».
Вихователь Книш О.І.
 Малювання. Веселка.
Разом з дiтьми намалюйте веселку Так ви  закрiплюєте умiння утворювати потрiбнi кольори i вiдтiнки фарб;вчитеся називати порядок розташування кольорiв у веселцi;
Малюють веселку згори вниз гуашевими фарбами.
26.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Вивчити чистомовки використовуючи у мовленні звуконаслідувальні слова.
Зміст: розвивати чітку вимову та інтонаційну виразність мовлення,виховувати слухову увагу та пам ять
Завдання:малята вимовляють слова чистомовки спочатку повільно а потім в прискореному темпі

Вихователь Бігун В.М.
ТЕМА «ПОВІТРЯ»
Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді.
Умови: звичайне приміщення.
Хід досліду: Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік “звучить” і відчувається на губах.
Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря.
Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з’являться бульбашки, наповнені повітрям.
Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє?
Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається?
Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?
Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря.
Умови: весняна або літня днина.
Хід досліду:
Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре. Запропонувати відчути, чим воно пахне.
Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина.
Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.
Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин.
Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.
25.03.2020
Вихователь Бігун В.М.

Ознайомлення з соціумом ” Одягнемо ляльку Олю на прогулянку”
Мета: закріпити знання дітей про назви предметів (сезонного) одягу, закріпити знання дітей про послідовність одягання.

24.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Заняття-Гра «Чарівний мішечок» добре знайома дошкільнятам. У мішечку (будь-яка непрозора торбинка)  знаходяться овочі і фрукти. Дитина обстежує їх, обмацує і називає що  хоче показати. Ускладнити завдання можна, якщо  даєте завдання знайти в мішечку якийсь конкретний овоч чи фрукт. При цьому дитина послідовно обстежує кілька , поки не знайде потрібну. Цей варіант завдання виконується повільніше.
23.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Мовленнєвий розвиток “Вітаємо пташок навесні”

Мета: вчити дітей називати та розрізняти перелітних птахів, порівнювати їх будову, розмір, колір (ластівка, лелека, жайворонок)

  

20.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Спостереження за явищем у не живій природі
19.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Вивчити чистомовку з [ш]
Ш – ш – ш – вітер шепоче,
Теж відпочити хоче.
Ша – ша – ша – затихай!
Сядь тихенько спочивай…
Ише – ише – ише – тихо, тихше, тихіше.
.Жа –жа – жа – ми побачили вужа.
Жу – жу – жу – на галявині ходжу.
Жі – жі – жі – гострі ножі.
Жи – жи – жи – мені допоможи.
18.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Ліплення.Тема:”Сонечко променисте”.
17.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Математика.Геометирчні фігури.
16.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Читання та обговорення твору Т.Лисенка”Мікроб”

Вам може бути цікаво...

3 коментарі

  1. Наталія сказав:

    Я мама Коваленко Олени, дуже задоволенна тим як організували дистанційне навчання вихователі Книш О.І. Бігун В.М. в другій молодшій группі “Джерельце”

  2. Алла сказав:

    Змістовні та цікаві завдання. Таке різноманіття вправ сам вдома не вигадаєш. В умовах ситуації, яка склалася, дуже корисно проводимо час разом з донею. І вона сама з задоволенням займається. Дякуємо вихователям! Мама Кульга.

  3. Елена сказав:

    Спасибо вам, что организовали дистанцийне, навчання. И задоволенням займається. Мама семижон!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *