II Молодша “Б”група

03.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Гра для розвитку пам’яті «Танцювальний гурток»

Ця гра розвиває рухову пам’ять у дітей. Під веселу музику дорослий показує дітям який-небудь рух. Наприклад, присідає, встає і розводить руки в сторони. Малюкам необхідно його повторити. Рухи можна ускладнювати і навіть придумати цікавий танець.

Гра для розвитку пам’яті «Спробуй, повтори!»

Беремо рахункові палички. Дорослий викладає з них певну композицію і дає час дитині її запам’ятати. Потім малюк повторює цю композицію зі своїми рахунковими паличками.Можна помінятися ролями. У цій грі можна використовувати не тільки рахункові палички, а й монетки, намистинки, сірники.

Розвиток пам’яті та здатності створювати уявні образи. Вправа «Уява»

Завдання для дітей – запам’ятати сказані дорослим слова замалювавши їх на папері, а потім, дивлячись на свої малюнки повторити ці слова. Тут кілька етапів. На першому пропонуються прості слова, наприклад: стіл, стілець, людина, зірка. На другому етапі слова ускладнюються (до іменників додаються прикметники) наприклад: старий будинок, літаючий жук. На третьому слова стають не такими прямими як на перших двох етапах, наприклад: радість, смуток, старість, казка і так далі. Кількість слів, що показуються на кожному етапі необхідно збільшувати поступово. Так само поступово бажано відмовитися від малювання на папері, а запам’ятовувати образ в голові. Цю вправу можна зробити для дітей ще складнішою, якщо замість листочка і олівця дати дітям рахункові палички. Тепер їм буде не так просто «намалювати» слово, для подальшого відтворення. Але саме такі труднощі дозволять дитині розвинути свою пам’ять.

Розвиваємо пам’ять та концентрацію уваги.Вправа «Малюнок по пам’яті»

Видайте дитині аркуш паперу й олівець. Дорослий показує яку-небудь картинку протягом приблизно 30 секунд. Малюк її запам’ятовує і перемальовує на листок. Бажано щоб картинки були намальовані тільки простим олівцем (це для початку), а зображення на них було простим (наприклад, квадрат). Безумовно, необхідно ускладнювати завдання. Для цього можна:
1. Показувати для відтворення кілька малюнків відразу
2. Ускладнювати самі малюнки
3. Дати фарби або кольорові олівці і показувати кольорові малюнки.
4. Показувати не конкретні (малюнок стільця), а абстрактні (лінія зигзаг) зображення.

Розвиток пам’яті, аналізу та синтезу. Вправа «Знайди схоже»

Перед дитиною лежить картка із зображенням. Необхідно її запам’ятати. Потім цю картку прибирають і надають 9 інших карток, які схожі з попередньою і 1 яку дитина запам’ятовувала. Завдання – знайти ту картку, яка запам’ятовувалась на початку. Ускладнити для дітей цю гру просто, збільшуючи кількість карток в кожному показі.

03.04.2020
Вихователь Книш О.І.

 Тема: Злiпи будиночок для песика.(лiплення)

02.04.2020
Вихователь Книш О.І.

Вiконечко в природу

Вихователь Бігун В.М.

Ігри для розвитку пам’яті у дітей

Гра для розвитку пам’яті «Картинки»

Дітям на короткий час показується картинка. Потім картинка забирається і малюкам необхідно описати те, що було зображено на картинці, як можна більш докладно.

Гра для розвитку пам’яті «10 відмінностей»

Хороший варіант ігрових картинок для дітей, це – «знайди 10 відмінностей». Цей варіант можна ускладнити. Спочатку показати для запам’ятовування одну картинку (приблизно півхвилини), потім показати другу. Дітям необхідно сказати що змінилося.

Гра для розвитку пам’яті «Запам’ятай зоопарк»

Дитині викладають на огляд кілька м’яких іграшок (для дошкільника не більше 7).Протягом 30 секунд необхідно запам’ятати їх розташування. Після цього дитина відвертається, а дорослий змінює місцями іграшки. Малюк повертається назад і розповідає що змінилося.

Гра для розвитку пам’яті «Портрет»

З групи вибирається ведучий. Його вигляд необхідно запам’ятати. Після чого, ведучий виходить за двері і там що-небудь змінює у своєму образі. Він повертається, і діти вгадують, що змінилося в його зовнішності. Те ж саме можна зробити з лялькою чи будь-якою іншою іграшкою.

Гра для розвитку пам’яті «Опис»

Гарна і невимушена гра для розвитку пам’яті у дітей. Після того як ви прогулялися зі своїм малюком в парку і прийшли додому, спробуйте згадати разом цікавий об’єкт, який ви бачили або незвичайну людину, що проходила повз вас.Починайте називати те, що вам запам’яталося в цій людині або предмети по черзі. Хто більше ознак назве той і переміг.

01.04.2020
Вихователь Бігун В.М.

Розвиток мовлення та художня діяльності

Д/г «Упізнай звук», дорослий каже слова, а діти називають перший звук.

Апельсин, осел,урок, індик, ескалатор, зебра, стіл, цукерка, жаба.

Д/г “Мама та дитинчата

“У матінки кішки

Є маленьке, руденьке

Киць – киць дитятко

Як же звати його? (кошенятко)

Із мамою собакою

Стрибає і грається разом завзято

Кумедне, пухнасте, мале….(цуценятко)

Свинка рожева іде погуляти

За нею прямує мале…(поросятко) 

Кізонька мила йде в луки гуляти

Поряд з козою її….(козенятко)

Паслася корівка коло хати

А поруч з нею маленьке…(козенятко)

Курочка вийшла пшона поклювати

Прибігло до неї жовтеньке….(курчатко) 

Плаває качка, а з нею завзято

В річні пірнає мале…(каченятко) 

Гуска гелгоче, скликає маляток

Сіреньких, рідненьких, малих…(гусеняток)

Тихий барліг для ведмедиці хатка

Там породилося мале…(ведмежатко) 

Лисичка в норі доглядає маляток

Милих, пухнастих, рудих…(лисеняток) 

Від хижаків захищає завзято

Мама зайчиха своїх…(зайченяток)

Мама вівця травку щіпає

А хто поруч з нею весело стрибає? (ягнятко)

Їжачиха мама до садку пішла

Кругле, червоненьке яблуко знайшла

На голки наткнула, додому пішла щоб погодувати своє…(їжаченя).

Вихователь Книш О.І.

Порiвняння геометричних фiгур.

Мета: учити обстежувати фiгуру дотиково-руховим i зоровим способом;закрiпити вмiння порiвнювати предмети;виховувати спостережливiсть.                                                                      Гра “Круг,квадрат”.

Матерiал:вирiзати з паперу круг та квадрат рiзного дiаметру.

Завдання: 1. Вiзмiть квадрат у лiву руку,обведiть його сторони пальчiком правої руки,не повертаючи його.(якщо дитина лiвша,робимо все навпаки)

2. Покажiть,де кути,де сторони. Як називаеться ця фiгура?

3. Полiчимо сторони: одна,двi,три,чотири (дитина пальчиком показує сторони).

4. Перевiрте,чи є кути у круга.Для цього накладiть круг на квадрат.

31.03.2020
Вихователь Книш О.І.

Гра”Кого сонечко збудило?”

Мета:вчити дiтей упiзнавати та називати зображенi на картках знайомих тварин та птахiв;виховувати пiзнавальний iнтерес до навколишнього свiту.      Завдання:пропонується показ карток iз зображеннями знайомих птахiв та тварин;за зразком дорослого дитина складає речення.

Дорослий:сонечко розбудило пiвника.   пiвник привiтав сонечко:”Ку-ку-рi-ку!”

Сонечко розбудило собачку.Собачка привiтав сонечко:”Гав-гав!”

Сонечко розбудило ворону.Ворона привiла сонечко:”Кар-кар!”

Сонечко розбудило горобчика!Горобчик привiтав сонечко:”Цвiрiнь-цвiрiнь!”

Сонечко розбудило котика.Котик привiтав сонечко:”Няв-няв!”

Сонечко розбудило кiзоньку!Кiзонька привiтала сонечко:”М-ме-е!”

 Вихователь Бігун В.М.

30.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Любiй малечi про цiкавi речi.
     Гра”Це потрiбно,щоб…”

    Завдання: дорослий росповiдає про призначення речей,не називаючи,а показуючи картинку.Дiти вiдгадують речi.

Це потрiбно,щоб збити крем.(Мiксер)

Це потрiбно,щоб пилососити.(Пилосос)

Це потрiбно,щоб прати речi.(Пральна машина)
Це потрiбно,щоб прасувати речi.(Праска)
Це потрiбно,щоб приготувати страву.(Плита)
Це потрiбно,щоб сушити волосся.(Фен)
Вихователь Бігун В.М.

Розвиваюча гра”Знайди відмінність”.

Мета :розвивати увагу,мислення.
27.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
ОЦІНИ ВЧИНОК
Мета: за допомогою сюжетних картинок розвивати уявлення дітей про добрі та погані вчинки; характеризувати та оцінювати вчинки; виховувати чуйність, доброзичливість.
Матеріал: сюжетні картинки.
ХІД ГРИ
 Кожній дитині дорослий пропонує сюжетну картинку. Діти повинні розглянути картинку, описати те, що бачать, та оцінити вчинок. Наприклад: двоє дітей розповідають по черзі: «Хлопчик забрав у дівчинки м’яч, дівчинка плаче. Хлопчик учинив погано, так робити не можна».
Вихователь Книш О.І.
 Малювання. Веселка.
Разом з дiтьми намалюйте веселку Так ви  закрiплюєте умiння утворювати потрiбнi кольори i вiдтiнки фарб;вчитеся називати порядок розташування кольорiв у веселцi;
Малюють веселку згори вниз гуашевими фарбами.
26.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Вивчити чистомовки використовуючи у мовленні звуконаслідувальні слова.
Зміст: розвивати чітку вимову та інтонаційну виразність мовлення,виховувати слухову увагу та пам ять
Завдання:малята вимовляють слова чистомовки спочатку повільно а потім в прискореному темпі

Вихователь Бігун В.М.
ТЕМА «ПОВІТРЯ»
Мета: продемонструвати наявність повітря навколо нас, у воді.
Умови: звичайне приміщення.
Хід досліду: Склавши трубочкою губи, з силою втягнути повітря. Повітряний потік “звучить” і відчувається на губах.
Увімкнути вентилятор і дати дітям відчути рух повітря.
Опустити сухий камінець у склянку з водою. На поверхні з’являться бульбашки, наповнені повітрям.
Перекинути порожню склянку догори дном, та, тримаючи її дуже рівно, повільно занурити у воду. Чи потрапляє до склянки вода? Чому не потрапляє?
Подмухати на паперовий човник. Чому він рухається?
Зважити на вагах дві повітряні кульки (одна надута, інша ні). Яка з них важча? Чому?
Мета: навчити розрізняти якісний стан повітря.
Умови: весняна або літня днина.
Хід досліду:
Звернути увагу дітей на повітря навколо, підкреслити, що воно прозоре. Запропонувати відчути, чим воно пахне.
Звернути увагу на повітря після того, як проїхала машина.
Висновок: чисте повітря прозоре, має приємний запах або не має жодного запаху. Забруднене повітря не прозоре, воно може мати неприємний запах. Дихати бажано чистим повітрям.
Мета: продемонструвати потребу у повітрі людей, тварин.
Хід досліду: Запропонувати дітям на короткий час затулити носа й рота рукою, а потім глибоко вдихнути повітря та відчути, як це приємно. Покласти руки на груди й відчути, як вони ритмічно рухаються під час дихання. Зробити те саме під час спостереження за кішкою, кролем.
25.03.2020
Вихователь Бігун В.М.

Ознайомлення з соціумом ” Одягнемо ляльку Олю на прогулянку”
Мета: закріпити знання дітей про назви предметів (сезонного) одягу, закріпити знання дітей про послідовність одягання.

24.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Заняття-Гра «Чарівний мішечок» добре знайома дошкільнятам. У мішечку (будь-яка непрозора торбинка)  знаходяться овочі і фрукти. Дитина обстежує їх, обмацує і називає що  хоче показати. Ускладнити завдання можна, якщо  даєте завдання знайти в мішечку якийсь конкретний овоч чи фрукт. При цьому дитина послідовно обстежує кілька , поки не знайде потрібну. Цей варіант завдання виконується повільніше.
23.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Мовленнєвий розвиток “Вітаємо пташок навесні”

Мета: вчити дітей називати та розрізняти перелітних птахів, порівнювати їх будову, розмір, колір (ластівка, лелека, жайворонок)

  

20.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Спостереження за явищем у не живій природі
19.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Вивчити чистомовку з [ш]
Ш – ш – ш – вітер шепоче,
Теж відпочити хоче.
Ша – ша – ша – затихай!
Сядь тихенько спочивай…
Ише – ише – ише – тихо, тихше, тихіше.
.Жа –жа – жа – ми побачили вужа.
Жу – жу – жу – на галявині ходжу.
Жі – жі – жі – гострі ножі.
Жи – жи – жи – мені допоможи.
18.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Ліплення.Тема:”Сонечко променисте”.
17.03.2020
Вихователь Книш О.І.
Математика.Геометирчні фігури.
16.03.2020
Вихователь Бігун В.М.
Читання та обговорення твору Т.Лисенка”Мікроб”

Вам може бути цікаво...

3 коментарі

  1. Наталія сказав:

    Я мама Коваленко Олени, дуже задоволенна тим як організували дистанційне навчання вихователі Книш О.І. Бігун В.М. в другій молодшій группі “Джерельце”

  2. Алла сказав:

    Змістовні та цікаві завдання. Таке різноманіття вправ сам вдома не вигадаєш. В умовах ситуації, яка склалася, дуже корисно проводимо час разом з донею. І вона сама з задоволенням займається. Дякуємо вихователям! Мама Кульга.

  3. Елена сказав:

    Спасибо вам, что организовали дистанцийне, навчання. И задоволенням займається. Мама семижон!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *