II Молодша “А”група

30.05.2020.2 мол “А”Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

29.05.2020.2 мол “А” Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

28.05.2020.Данильчук О.В, Зимовець Н.П. 

1. Заняття Інтегроване заняття Мовлення дитини/ Дитина  в природному довкіллі 
Тема:« Маленькі помічники»
 — Поглянь, хто це прийшов до нас у гості? (Сонячний зайчик.)
— Чому його назвали сонячним? (Він — від сонечка.)
— А як він до нас потрапив? (Через вікно.)
— Чому сонечко і сонячний зайчик можуть потрапити через вікно? Розкажи, яке вікно? (Зі скла, прозоре, чисте.)
— Так, вікна у нас чисті. А хто їх помив? (Мама, бабуся.)
— Подивися на ці предмети і скажи, що допомагає їй у праці?
(Серед різних предметів дитина відбирає знаряддя праці мами та бабусі і називають їх).
— Сонячний зайчик пропонує пограти в гру «Що роблять цим предметом?». Для цього треба правильно скласти речення.
Гра «Що роблять цим предметом?» 
Дорослий показує знаряддя праці.
Діти складають речення: «Граблями згрібають траву», «Сокирою рубають дрова».
— Давайте розкажемо сонячному зайчикові, як працює наша мама та бабуся.
— Як звати маму,бабусю?
— Що вона робить?
— Як стає у нас в кімнаті після її роботи?
— Як стає у нас у дворі після її роботи?
(Діти складають розповідь із 2–3 речень.)
— Давайте тепер пограємось із зайчиком.
Дидактична гра «На свої місця»
Діти кладуть усі речі на свої місця і називають, що і куди поклали: взуття — на підставку, одяг — у шафу, іграшки — на полиці тощо.
— Сонячний зайчик хоче погратися на дворі, у весняний сонячний день.
— А що потрібно вдягати на вулицю?
Дидактична гра «Вдягнемося на прогулянку»
Діти обирають із запропонованого одягу той який вдягають саме в весняну сонячну і теплу погоду.
— Поглянь яка гарна клумба на подвір`ї, а що потрібно для догляду за квітами?
Дидактична гра «Що потрібно для роботи» 
(Діти обирають предмети які допомагають доглядати за клумбою.)
— Молодець! Ти вмієше допомагати.
Сонячному зайчикові час вертатися додому. Він хоче з тобою попрощатися. (прощається із зайчиком.)
2. Заняття Образотворча майстерня (ліплення) Тема: “Допоможемо матусі приготувати торта”
1. Розглядання зображення «День народження».
Запитання: Що зображено на малюнку?Кого вітають дітки? Що стоїть на столі? А коли в тебе день народження?
2. Мотивація.
До дітей на кожне свято
Просять в гості завітати,
Бо солодкий і смачний.
Здогадались, хто такий? (Торт)
Дітки, а ви знали, що сьогодні у Мишка ,іграшкового ведмедика, день народження? Давайте разом з вами влаштуємо свято,  допоможемо матусі приготувати смачний торт і привітати нашого Мишка.
3. Трудова діяльність дітей. (Колір пластиліну обираєте за бажанням).
    
4. Підсумок.

27.05.2020.Данильчук О.В, Зимовець Н.П.

 Мовленнєвий розвиток  Тема. « Комахи навколо нас»
Вступна бесіда
  • Яка нині пора року?(Весна)
  • Так, у розпалі тепла і квітуча весна. А отже вся природа пробудилася від зимового сну і буяє своєю красою.
  • Як навесні змінилися дерева, кущі, що розпустилося на них?(Листячко)
  • Що виросло у нас під ногами обабіч стежинок?(Травичка)
  • Хто прокинувся в лісі навесні?(Ведмедик, їжачок)
  • А знаєте, з приходом весни прокидаються не тільки рослини і деякі звірята, але й маленькі, цікаві істоти – комахи.
  • Хто ж це такі?                                                                                                                                                                                    Читання вірша В. Лучук «Чорний жук»Чорний жук очима блима –
    Чує кроки за плечима.
    Дуже хороше йому
    По землі ходити.
    Він не хоче,
    Чуєш, хлопче,
    У коробці жити.
    • Про яку комаху розповідається у віршику?(Про жука)
    • Який цей жук?(Великий, чорний)
    • Що є у жучка?(тулуб, голівка, лапки, крильця, вусики)
    • Чи добре буде жукові, якщо його зловити і посадити в коробок?(Ні)
    • Жук в коробку загине.
    • Тому коли ви побачите жука на травичці чи квіточці, краще не чіпайте його, а спостерігайте за ним.
    • Що жуки вміють робити?(Повзати, літати, бігати)
    • Чи чули ви, як гуде жук, коли летить?(Звуконаслідування: «У-у-у!»)
    Читання вірша Г. Бойко «Бджілка»
    Прилетіла бджілка –
    Затремтіла гілка.
    Довго чулось поблизу:
    «Дзу-дзу-дзу!».
    • Яка комаха згадується у вірші?(Бджілка)
    • Яка вона(маленька, красива, полосата, жвава, працьовита)
    • Що вміють робити бджілки?(Літати, повзати, збирати мед)
    • Тому вони дуже потрібні.
    • Ви будете ловити бджілок під час прогулянки?(ні)
    • Правильно. У бджілок багато важливих справ, і не варто заважати їм. А то сувора бджілка може і вкусити того, хто її займає.
  • Читання вірша О. Пчілки «Метелик»Діти бігають, стрибають,
    Далі весело гукають:
    • Ах, метелик! Подивіться!
    Ось він, ось він метушиться!
    Та який же гарний, гожий,
    Наче квітка, прехороший!
    • Що ж це за комаха така, схожа на квітку?(Метелик)
    • Подобається вам метелик?
    • Який метелик?(Гарний, барвистий, яскравий)
    • Що вміє робити метелик?(Пурхати, літати з квітки на квітку)
    • Приємно спостерігати за польотом метелика?
    • Де живуть метелики?(У лузі, садку, на травичці) Серед квітів і трав метеликам дуже добре.                    
    • Читання вірша П. Король «Коник точить голосок»Коник точить голосок
      Об пшеничний колосок,
      Щоб як слід співати
      Жниварям на свято.
      • Про кого розповідає віршик?(Про коника)
      • Подивіться на нього уважно і скажіть, якого кольору коник?(Зеленого)
      • Нажаль, коник не вміє літати, як метелик, бджілка і жучок. Але його називають коником-стрибунцем, тому що він дуже добре вміє… Що робити?(Стрибати) А ще коник уміє співати, сюрчати в травичці. Особливо голосисті коники увечері.

26.05.2020.Данильчук О.В.Зимовець Н.П.

Мовленнєвий розвиток    Тема: Хлопчики та дівчатка
Гра «В що одягаються дівчатка (хлопчики)?»
 
Гра «Чим я захоплююсь»
 
Гра-роздум «Чи краще гратися разом»
Вивчимо разом мирилку
Ознайомлення з соціумом   Тема: «Як ставитися до інших, щоб тебе поважали»
Гра «Як можна висловити повагу до старших?
Поясніть дитині Що:
Усі люди повинні поважати себе та інших людей. Запам’ятай!
Обговоріть та вивчіть з дитиною правила:
  • Будь ввічливим з усіма.
  • Вітайся при зустрічі з друзями і знайомими.                                                                                              
  • Поступайся місцем у транспорті.                                                                                                                      
    • Не втручайся в розмову старших.
    • Не ображай людей і не глузуй з них.
    • Не вигадуй образливих прізвиськ.
    • Не будь байдужим до чужої біди.
    Поясніть прислів’я
    Шануй людей і тебе шануватимуть.
    Запитайте у дитини:
    1. Як ти розумієш вислів «поважати себе та інших людей»?
    2. Чи всі діти, зображені на малюнках, поводяться гарно?

25.05.2020.Данильчук О.В. Зимовець Н,П. 

Дитина в соціумі     Тема: “Домашні улюбленці”
  
Шерсть гладенька
І м’якенька
Спинка гнеться,
Хвостик в’ється –
Тільки лапки
Цап – арапки ! (Котик)
Хто пухнасту шубку має,
Лапкою її вмиває,
Мишка страх кого боїться?
Здогадались, хто це? (Кицька)
Я вмію чисто митися
Не водою – язичком.
І часто мені сниться
Тарілка з молочком! (Кішка)
2.Розглядання ілюстрації  із зображенням  котячої родини.
Запитання: Хто зображений на ілюстраціях? Хто найбільший? Хто найменший?Що є у кота?  Який він? Що вміє робити кошеня?
3. Скласти розповідь про свого котика чи кішку. Дорослий допомагає, ставлячи запитання: Як зовуть твого котика? Він великий чи маленький?Чим ти його годуєш? Що він полюбляє робити.
2. Дитина  в сенсорно-пізнавальному просторі   Тема: «Геометричні фігури. Орієнтування в часі.»
1. Гра «Колобок»
На початку необхідно пригадати казку «Колобок»
Дорослий демонструє ілюстрації до казки .
Запитання:герої якої казки зображені на малюнку? Що у казці було спочатку? Що сталося потім? Кого першого зустрів колобок? Кого – другого ? Третього? З ким Колобок зустрівся наприкінці казки?
2. Гра «Склади казку»
 
Дитина отримує вирізані із паперу геометричні фігури (квадрат, коло, трикутник, зелений квадрат,синій трикутник,жовтий круг, два сірі круги – маленький і трохи більшого розміру ). Дитина розглядає геометричні фігури та називає їх.
Де жив колобок? (У будиночку.)
Запропонувати побудувати будиночок для Колобка.
Запитання: З яких геом.. фігур  можна побудувати будиночок? Яка геометрична фігура схожа на Колобка? Кого він зустрів спочатку? Якою фігурою ми покажемо зайця? Якою фігурою покажемо вовка? Чому?  Кого Колобок зустрів після вовка? Якою фігурою покажемо ведмедика? Якою фігурою можна позначити лисицю?
3. Гра «Що спочатку, а що потім?»
Перед дитиною картинки з різними частинами доби.
Запитання: Що на них зображено? З чого починається день? Що робить сонечко вранці?  Де воно перебуває в день? Що робить сонечко ввечері? Коли сонечко ховається?
 

22.05.2020.Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

Малювання “Український рушник”

21.05.2020.Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

Тема дня “Українські вишиванки”
Художня література
Вивчення вірша “Вишиванка”

  20.05.2020. 2 мол “А” . Зимовець Н.П. Данильчук О.В.

1. Малювання.   Тема: Малюємо квіти.
 
2. Бесіда з дітьми :     Тема: ” Український народний фолькльор.”
      

19.05.2020. 2 мол “А” Зимовець Н.П.Данильчук О.В.

1. Ознайомлення з природним довкіллям “Для чого потрібно сонечко?”
Мета: формувати уявлення дітям про сонечко, допомогти усвідомити, що сонце є джерелом тепла і світла, джерелом життя на планеті Земля, розвивати спостережливість, увагу, мислення.
  
Читання вірша “Сонце” Надія Красоткіна
Ось сонечко з’явилося над світом,
І стало видно, тепло — скрізь краса!
Все заквітчалось зеленню та цвітом,
На травах срібно виграє роса.
З’явилось сонечко і все живе радіє
І ніжиться в приємному теплі.
А Сонце промінці гарячі сіє
І стало весело і радісно Землі.
Земля співає і радіють люди,
Рослини, звірі і пташки малі.
Як Сонце є, тепло і світло буде.
Життя цвістиме на усій Землі.
Тепло і світло. Як без цього жити?
Без світла і тепла життя нема.
І доки буде Сонечко світити,
Мине нас холод і страшна пітьма.
Пам’ятка для батьків
2. Малювання “Квіти для мами”
Мета: вчити малювати дітей за допомогою рук, розвивати окомір, почуття кольору, вміння орієнтуватися в просторі, закріпити назви кольорів
 

18.05.2020.Данильчук О.В.ЗимовецьН.П. 

 Мовлення дитини  Тема:«Галасливе птаство»
Мета: продовжувати знайомити дітей зі свійськими птахами, їхніми повадками та способом живлення; розвивати логічне мислення, сенсорні еталони; збагачувати словник дітей словами – назвами свійських птахів та їхніх дитинчат; виховувати інтерес і любов до тварин, прагнення піклуватись про них.
1. Прослуховування пісеньки «Жили у бабусі два веселих гуся.» (https://dsdnr.ru/video/1124-zhili-u-babus-dva-veselih-gusi-ditjach-p-sn.html)
2. Бесіда про свійських птахів.
3. Дидактична гра « Батьки та їх дитинчата». Дорослий називає дорослу особу, а дитина має назвати її дитинча. Наприклад
Півень та курка – курча ;
Гуска та гусак – гусеня ;
Качур та качка – каченя ;
4. Дидактична гра «Нагодуй пташку»
На малюнку зображена їжа свійських птахів і не тільки їх. Дитина має показати, що саме їдять свійські птахи, чому.
Дитина  в природному довкіллі  Тема: «Квітучі дерева»
1. Читання вірша А.Качана «Абрикоса»
Вже півень на воротях
Кричить: «Ку-ку-рі-ку!
Розквітла абрикоса
У нашому садку!»
Навколо абрикоси
Під музику бджоли
Взялися ми за руки
І пісню завели.
2. Розглядання ілюстрацій із зображенням квітучих дерев та проведення бесіди за їх змістом.
Запитання: Що зображено на ілюстраціях? Що з`явилося на гілочках дерев? А чи є на гілочках листочки? Якого кольору квіточки?
3. Дидактична гра «Будова дерева»

15.05.2020 Данильчук О.В.Зимовець Н.П. 

Логіко-математичний розвиток  Тема:Орієнтування у часі. Геометричні фігури.

Мета: формувати вміння розрізняти та називати час доби (ранок, день, вечір, ніч); закріпити знання дітей про геометричні фігури; вправляти в умінні розрізняти та називати геометричні фігури, класифікувати їх за кольором та назвою; корегувати увагу, пам’ять, логічне мислення; виховувати бажання займатися математичною діяльністю.
1.Гра «Визнач частину доби»
2.Вправа «Що таке доба?»
3.Відгадування загадок про частини доби.
Махнула птиця крилом,
Закрила півсвіту
Чорним рядном.
(Ніч)* * *
До вечора вмирає
Вранці оживає.
(День)* * *
Завітав до тітки – ночі,
Позіхнув, розплющив очі.
Всіх скликає на сніданок,
Прокидайтеся, вже ..
(Ранок)
День пройшов. Сідає сонце.
Сутінки повільно крадуться.
Запалюйте лампи, свічки –
Настає темний …
(Вечір)
5.Вправа «Підбери латочку до кожної дірки» (Закріпити знання дітей про геометричні фігури).
6.Гра «На яку фігуру ми схожі?»   
 Конструювання  Тема: «Чарівна квіточка»
Мета: розвивати фантазію , уяву, дрібну моторику пальців рук, закріпити просторове уявлення, назви кольорів, виховувати зосередженість.
Після конструювання ваші пальчики стомились, тому треба зробити пальчикову гімнастику:
 Виросла  висока  квітка на галявині, (ручки у дітей вгору  піднімаємо)
Ранком  весняним розкрила пелюстки. (долоні розкрили)
Всім пелюсткам красу і харчування (ворушать пальчиками)
Дружно дають під землею корінці. (ручки опустили вниз і поворухнули пальчиками).

14.05.2020 2 мол Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

Художня література+ аплікація
Тема: Читання вірша «Де найкраще місце на землі?»
Дидактична гра «А що таке Україна?»
– А що таке Україна?
Україна – це наша держава!Це місце де ми народились і живемо.
Інтерактивна вправа «А якби не було України?»
– Не було б мови, нас українців, нашого рідного краю, нашої Батьківщини, нашого прапора, нашої землі.
– А як називають людей, що живуть в Україні? Може англійці, американці, поляки? (Ні). (Прийом «Навмисна помилка» або «Педагогічна провокація»)
–  А хто ми?
Читання вірша:
ДЕ НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ НА ЗЕМЛІ?
Де зелені хмари яворів
Заступили неба синій став,
На стежині сонце я зустрів,
Привітав його і запитав:
— Всі народи бачиш ти з висот,
Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найбільший на землі народ?
Де ж найкраще місце на землі? —
Сонце усміхнулося здаля:
— Правда, все я бачу з висоти.
Всі народи рівні. А земля
Там найкраща, де вродився ти!
Виростай, дитино, й пам’ятай:
Батьківщина — то найкращий край!
Розповідь  про віночок «Цікаво знати» Вихователь. – Цікаво знати, що в нашій країні, віночок дуже полюбляють дівчата. Його плетуть з квітів, він дуже гарний, з яскравими різнокольоровими стрічками. Він є не тільки народним символом, а й оберегом. В народі кажуть: «Віночок – оберіг дівочий», «Віночок на голові – це здоров’я» ( прислів’я)
Гра «Назви знайому квітку»
Гра «Якого кольору стрічка»
– червона – стрічка пам’яті
; – жовта – стрічка сонечка;
– голуба – стрічка неба і води;
– зелена – стрічка життя;
– світло-коричнева – стрічка землі-матінки.
Розгляд віночка

Виготовлення виробу

13.05.2020 2 мол. Данильчук О. В. Зимовець Н.П.

 
2. Дидактична гра: “Одягни українця та українку”.
     
3. Українські народні музичні інструменти.
  

12.05.2020.Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

Художня література “Перегляд казки Котик і півник”
Д/гра “Кольорові прищіпки”
Д/гра “Склади з фігур”
Рекомендації для батьків
1. Ознайомлення з природним довкіллям “Вінок із квітами”
Мета: поглибити знання дітей про Україну, ознайомити дітей з віночком-оберегом, назвати квіти у вінку, закріпити знання кольорів, розвивати мовлення, пам’ять, виховувати любов до українських традицій
  
2. Малювання “Калина-калинонька”
Мета: показати дітям красу калини, розвивати увагу, спостережливісь, дрібну моторику рук, закріпити основні кольори малюнку, виховувати інтерес до об’єктів природи
  

08.05.2020 2 мол “Дзвіночок” Данильчук О.В. Зимовець Н.П.

 Заняття   Конструювання
Тема: Килимок
Мета: розвивати логічне мислення, дрібну моторику пальців рук, логічне мислення
  
 Заняття  Ознайомлення в соціумі
Тема: «Жив – був я!»
Мета: розвивати вміння правильно оцінювати себе, виражати свої почуття та      емоції; вчити регулювати свої відчуття, розуміти їх; виховувати самоповагу, підвищити самооцінку.
Обладнання: палітра, фарби, води, губки.
Хід заняття
1. Вправа «Хто я такий».
Дитина має якомога більше сказати про себе. Хто я такий? Що я значу? Я себе в люстерці бачу ,– ну який же я? Який?
–    Кожна людина має фізичне тіло. Що це означає? Одна у нас є голова, а вуха – два, і ока два, і скроні – дві, і дві щоки, і дві ноги, і дві руки. Коли б було все навпаки: Одна нога, одна рука, за те було б два язики, то тільки б те ми й знали – наївшись, розмовляли!
2. Вправа «Прислухайся до себе».
– Прислухайся до свого тіла: як ти себе почуваєш, як почуває твоє тіло, чи зручно ти сидиш, чи не болить  нічого: голова, зуби, руки, ноги? Що слід робити, щоб бути здоровим, сильним, щоб нічого не боліло?
3. Гра « Вухо – ніс».
Ведучий промовляє «вухо – ніс» і береться за вухо, чи ніс, дитина повторює слова та рухи, а потім ведучий намагається заплутати всіх.
–    Кожна людина має розум, вона про щось думає, мріє, розв`язує задачі, розв`язує  проблеми.
5.  Вправа « Прислухайся до себе».
– А зараз прислухайся до своїх думок, про що ти думаєш мрієш,  чого хочеш?
6.  Вправа « Я відрізняюсь від інших тим, що…»
7.  Вправа «Прислухайся до себе».
– Прислухайсь, що ти зараз відчуваєш, радісно чи сумно, який  настрій.
8.   Малювання пальцями «Моя душа».
–  Кожна людина неповторна, унікальна, кожен   не такий, як інші, і таких як ти, більше немає!

07.05.2020.Зимовець Н.П. 2 мол.”Дзвіночок”

1. Заняття Дитина у природному довкіллі.  Тема: «Здрастуй, Травню, здрастуй»
Мета: продовжувати знайомити дітей з характерними особливостями пір року із сезонними змінами в природі;збагачувати словник дітей, розвивати активне мовлення; сприяти використанню усної народної творчості у процесі спілкування; розвивати логічне мислення, вміння добирати слова за темою; виховувати любов до природи.
1.Читання вірша П.Сингаївського. «Травень»
– Бджілко, бджілко, ти куди?
– На луги та у сади
Медовиті  й запашні,
Здрастуй, Травню, здрастуй!
Мною Квітень-першоцвіт
Передав тобі привіт,
Тільки хмаркою мені
Сонечко не затули.
– Ось і настав третій місяць весни – травень. Травень – це  пізня весна. У травні приходить час зеленої трави, звідси і назва місяця. Усе довкола вкривається травою, квітами, на деревах з’являються листочки. У цей час можна побачити конвалії, медунки. Зацвітає береза,, горобина. У травневому лісі зацвітають чорниці, суниці, малина. У травні прилітають з півдня всі птахи. Поповнюються родини у зайця, вовка, лисиць, куниць, дрібних гризунів.
Погода у травні мінлива. Трапляються перші теплі дощі і грози
2. Дидактична гра «Весна прийшла». Назвіть усі три весняні місяці і їх особливості.
  
3. Дидактична гра «Це буває в травні – так чи ні?». Дорослий ставить запитання , а дитина повинна відповісти і обґрунтувати свою відповідь.  Наприклад. У травні птахи ще знаходяться у вирії в теплих краях (Ні) Чому? ( У травні вже тепло в наших краях і птахи вже повернулися). Запитання: У Березні розтає сніг? У Квітні можна зліпити снігову бабу? У березні цвітуть сади? Комахи ще сплять?…
4. Читання і пояснення травневих прикмет.
Травнева травичка голодного годує.
Дощ у травні хліб піднімає.
Мала пташка соловей , а травень знає.
5. Підсумок. Про що розмовляли? Назви весняні місяці. Яка зараз весна? Чому?

07.05.2020 Данильчук О.В.2 мол.”Дзвіночок”

1. Заняття Мовлення дитини
Тема«Я та моє ім’я»
Мета: удосконалювати вміння складати розповідь за картиною (світлиною), використовуючи власний досвід; формувати навички творення імен за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів; стимулювати вживання речень з однорідними членами; дати поняття про те, що імена можуть звучати по-різному; розвивати інтонаційну виразність, вміння співпрацювати у колективі; виховувати повагу одне до одного, почуття любові до рідних.
Матеріали: ілюстрації, дзеркало, кольорові сердечка.                                   
 Загадка.
Кожен із вас його має,
А сам не називає. (Ім’я)
2. Дидактична гра «Як вас звати?». Дітям необхідно пестливо назвати свого товариша, який стоїть поруч. Кожна дитина передає сердечко тому, хто стоїть поруч і називає його. Імена складаються зі звуків. Є імена, які починаються на однаковий звук. Існують довгі і короткі імена. Запропонувати назвати короткі, а потім довгі імена.
3. Розглядання світлин, на яких зображені родини дітей.
Складання розповіді за світлиною про свою сім’ю.
   
4. Дидактична вправа «Мої рідні». Дорослий пропонує дітям взяти сердечко і подарувати комусь із своєї родини, при цьому розповівши всім, який він. Наприклад: мама-гарна, добра, щедра; тато-сильний, сміливий,веселий. (можна розповісти про свого домашнього улюбленця)
5. Мовленнєва вправа «Як мене будуть звати дорослим». Дорослий пояснює, що ім’я по батькові дається за іменем тата. Діти називають повністю своє ім’я та ім’я по батькові.
6. Підсумок. Як би ви хотіли, щоб вас називали вдома? А ваші друзі? Запропонувати розпитати своїх батьків про значення своїх імен.

06.05.2020 2 мол “Дзвіночок” Данильчук О.В Зимовець Н.П

 Мовленнєвий розвиток
Тема:  Весняна казка.Читання вірша М.Сингаївського «Мати-Україна»
Коли помовчати хоч трохи
І зупинитися на мить —
Почути можна, як довкола
Чарівна музика дзвенить.
  • я тобі розповім про хлопчика Сергійка, який шукав цю чарівну музику-пісеньку. Тож слухай.
Рано-вранці маленького Сергійка розбудила ніжна ме­лодійна пісенька. Він зіскочив з ліжка, підбіг до вікна і почув: «Дінь-дінь!».
  • Хто це так співає? — здивувався хлопчик.
  • Діти, а як ви гадаєте, чия це була пісенька?
І Сергійко не здогадався.
Тоді він вирішив шукати цю пісеньку. А ми її пошу­каємо разом із Сергійком.
Ось хлопчик ішов-ішов і побачив берізку. Він зупинив­ся і замилувався її красою.
А які гарні слова можемо сказати про берізку? Яка вона? (Гарна, чудова, висока, ніжна…)
Ось і Сергійко такими словами промовив до берізки:
  • Берізко-берізко! Ти струнка і висока, все навколо ба­чиш, а листочки твої кружляють у таночку з вітерцем і все чують. Скажи, хто це так ніжно співає?
А берізка відповідає:
  • Не знаю, Сергійку. Може тобі мої листочки розка­жуть. Подуй на них.
  • Давайте і ми подуємо на листочки, спочатку легень­ко… сильніше… ще сильніше.
  • Ось вони заворушилися і глянь що: на них є кар­тинки!
  • Давай розглянемо їх, і придумаємо  розповідь.
  • Можливо пісенька, яку шукає Сергійко, заховалася на картинці.
(Складання розповіді дитиною)
  • Не відшукали ми пісеньку. Тому разом з Сергійком помандруємо далі.
Іде він далі, коли чує — за ялинкою щось шарудить. Дивиться — а це їжачок.
Як ти думаєш, що зробив Сергійко? Правильно! Він привітався.
Давай і ми привітаємося з їжачком, познайомимося та розповімо про наш садочок.
(Складання діалогу, вживання ввічливих слів).
—   Дуже приємно нам було спілкуватися з їжачком. Продовжуємо розповідати казочку про Сергійка.
Отже, Сергійко побіг стежкою, що привела його на галявину. А там повітря чисте, пахуче і… бринить пісенька! Хлопчик нахилився і побачив її — це була чарівна квіточка – конвалія! Це від неї іде чудовий запах і бринить чарівна пісенька. Хлопчик хотів зірвати, але замислився.
—   Як ти думаєш,  про шо замислився Сергійко?
—   Чому не можна зривати квіточку?
—   Що станеться з лісом без квіточки?
Мені дуже хотілося, щоб ти запам’ятав нашу галявину і цю казочку. А щоб краще запам’ятати прослухай вірш В.Сингаївського «Мати –Україно»
Перше наше слово з нами повсякчас,
Мати-Україно, ти одна у нас!
Ниви і діброви, і садів окрас —
Рідна мати Батьківщино,
Ти ж одна у нас!
Хай же мир і дружба поєднають всіх,
І дзвенить дитячий безтурботний сміх.
Нам зоріє доля світла і ясна.
Рідна мати Батьківщино,
Ти ж у нас одна!
ІІ заняття
Ознайомлення з соціумом
Тема. Сірники – не іграшка.
В гості прийшов котик Мурчик. Він пропонує  послухати пригоду, яка сталася з його подружкою кицею.
Читання української народної пісеньки «Кицин дім».
Запитайте дитину, чому сталася пожежа у кішки в будинку?
Хто допомагав рятувати будинок від вогню?
Показати дитині коробку із сірниками, запропонуйте розповісти котикові про те, що ігри з ними дуже небезпечні.
  • Від чого ще може виникнути пожежа у домі?
  • Хто повинен вмикати електроприлади у домі?
  • Як можна загасити полум’я, якщо воно мале?
Обіграти ситуацію  гасіння пожежі.
Ну а якщо полум’я не вдається погасити, до кого ми тоді звертаємось?
Створити ігрову ситуацію «Викликаємо пожежну машину на допомогу».
Приїжджає пожежна машина
Давай розглянемо машину, її обладнання. Акцентувати увагу на те, що пожежна машина червоного кольору.
Як ти думаєте для чого це потрібно?
Дійсно такій машині поступаються дорогою і машини і пішоходи.
Запропонувати пограти в гру «Я запитую, ти відповідай»
  • Чи можна жити без сірників?
  • Чому дітям не можна брати сірники?
  • Чому пожежна машина червоного кольору?
  • Хто гасить вогонь?
  • Чому потрібно поступатися дорогою пожежній машині?
Котик Мурчик дякує  за зустріч та повертається додом

05.05.2020  Данильчук О.В.

Тема: Весняні квіти.
  • Яка пора року панує на землі?
Читаємо вірш Олени Пчілки «Весняні квіти»
Весна – чарівниця,
Неначе цариця,
Наказ свій послала,
Щоб краса встала,
І проліски, і травка,
Й зелена муравка,
І кульбаба рясна,
І фіалочка ясна –
Всі квіти весняні,
Веселі, кохані,
З-під листя виходять,
Голівки підводять
Од сну зимового
До сонця ясного!
  • Хто послав свій наказ?
  • Який весна послала наказ?
  • Хто виходить з-під лисття?
  • Що підводять квіти?
  • До чого тягнуться квіти?
Відгадай загадку.
Горів у траві росистій
Ліхтарик золотистий.
Світив – і враз потух –
Перетворився на пух. (кульбаба)
 
  • Де росте кульбаба?
  • Що є у кульбабки?(листя, стебло, квітка, бутон)
  • Якої форми та кольору квітка?
  • Якого кольору та форми листячко?
  • На що вона схожа?(сонечко)
На квітник погляньте, діти,
Там козак стоїть між квітів.
Весь червоний – гордий пан.
Не козак це, а … (Тюльпан)
  • Де ростуть тюльпани? (квітнику)
  • Якого кольору квітка тюльпана?
  • Якого кольору ще бувають тюльпани?
  • Який вона має вигляд?
  • Якої форми та кольору листочки в тюльпана?
Проведіть дидактичну гру «Назви квітку»
     
Проведіть дидактичну гру «Чим подібні, чим відмінні»
  • У кульбаби квітка жовтого кольору, а у проліска?
  • У тюльпана квітка велика, а у підсніжника?
  • У нарциса стебло високе, а у конвалії?
  • Кульбаба росте на лузі, а тюльпан?
  • Кульбаба схожа на сонечко, а пролісок?
Зразки малювання пропонуємо:
Зразок малювання штампом, вирізаним із картоплі на зеленому аркуші паперу.
Малювання вилкою та ватними паличками. За бажанням.
Підсумок: похваліть дитину за гарну роботу, охайність та старання.
Закріпіть назви весняних квітів.

05.05.2020  Зимовець Н.П

Тема дня  «Будьмо Здорові»
  1. Ранкова гімнастика, посилання на ютуб сторінку: https://www.youtube.com/watch?v=DRfzR1cy7kM
https://www.youtube.com/watch?v=l9pDnUJOqMM   оберіть ту, яка вам буде до вподоби.
  1. Потім після вранішніх гігієнічних процедур, проведіть відео фізкультуру разом з Ноликом і Сімкою https://www.youtube.com/watch?v=lrSyOiae2u8
  2. А потім після невеличкого перепочинку, перейдіть до заняття «Будьмо здорові»
   Мікроб.
Я винахідник всіх хвороб
Я шкідливий, злий мікроб.
Я маленький злодіяка,
Хуліган і розбишака.
Я живу усюди де є повно бруду:
У болоті і грязюці,
У смітті і у пилюці,
Під брудними нігтями,
Пазурями й кігтями…
Той, хто руки не помиє –
Мене ковтне і захворіє!
   Цибуля.
Я цибулька для салату,
Вітамінами багата.
Не біда, що ніс щипаю –
Всіх від грипу захищаю!
   Часник.
А я друзі, часничок.
Припікаю язичок.
Я мікроби всі вбиваю –
Захищаю від хвороби!
Мікроб. Ой, боюся, ой піду! Бо я зараз пропаду!
Щоб ніколи не хворіти,
Треба руки з милом мити.
Мити вушка, носик, шию.
Не в калюжах, не в помиях,
А в чистесенькій водиці
Треба чисто мити личко.
Мити овочі і фрукти,
Їсти свіжі всі продукти.
І тоді, моє свинятко,
У тебе буде все в порядку!
Залишайся з нами. Ми тебе помиємо і полікуємо. А де ж, Зайчику, твоя киця – подружка? А ось і вона. (з’являється киця з перев’язаною мордочкою).  А що з тобою трапилось?
  
Киценька –ласунка мишок не ловила,
Солодощі різні та цукерки їла.
Ласувала вафлями, шоколадом, печивом,
Хрумкотіла голосно зранку і до вечора.
І тому в цієї кицьки – ласунки
Заболіли зразу усі зубки.
А що потрібно робити, щоб у тебе не боліли зубки? Як необхідно доглядати за зубками? (дитина відповідаює).
Не лінуйсь ніколи, киценька – ласунко,
Зранку і щовечора гарно чистить зубки.
Хто не любить пасти і зубної щітки,
То у нього зубки зіпсуються швидко.
Хто ласує вволю, полюбляє цукор,
Той собі на лихо буде мати муку!
Їсти треба, люба, сир, кефір, сметану,
Молоко з вершками та ще кашу манну.
   Загадки:
  • Гладеньке і пахуче.
Миє личко чисто,
Миє ручки вміло.
Що це, діти?      (мило).
  • Розчешу я кучері, кучері покручені.
Я веселий молодець, я густий…    (гребінець).
  • Живу у тюбику я-
Корисна і запашна.    (зубна паста).
  • Кожен, хто вмивається,
Із ним привітається.    (рушничок).
  • Чи не скажеш, донечко, що то за віконечко?
Глянеш у віконечко, а там друга донечка.    (дзеркало).
  • Я чищу зуби чисто до білизни і блиску.
Звертаюсь я до вас, впізнайте мене враз! (зубна щітка).
Розкажи, доню (синок), як ти ними користуєшся. Навчи Хрюшу з Муркою.
  • Молодець! А тепер я буду розповідати вірші, а ти мені будеш допомагати.
  • У бабусинім саду різних фруктів я нарву,
А щоб друзів пригостити –не забуду їх…(помити).
* Кличе на обід матуся:
Хоч захоплений я грою,
В дім біжу, включаю воду –
Руки мить…(перед їдою).
  • Щось розплакалась сестричка
Дам я їй цукерку – забавлянку.
І скажу –не забувай
Зуби чистити…(щоранку).
  • У Ганнусі є забава –
Кошенятко гарне й миле.
З ним Ганнуся гру скінчила
Й руки старанно…(помила).
* У кота, ведмедя й лиски
Гострі кігті мають лапки
Щоб не бути на них схожим,
Треба нігтики…(зрізати).
  • Водичка, сонце, квіти в лузі –( найкращі наші друзі).

04.05.2020 Зимовець Н.П

Тема: «Квіти нарциси»
Мета Уточнити й розширити подання про весняну квітку Нарцис. Розширювати словник дітей через мовні ігри. Розвивати вміння бачити красу квітучих рослин. Розвивати дрібну моторику рук. Виховувати дбайливе відношення до утворів природи.
Матеріал: сюжетні картинки, клей, ватні диски, зелений папір, жовтий папір, картон для фону, ножиці, серветки.
Хід
Психогимнастика «Весняні квіти»
(Проводиться під музику) Уяви, що ти – маленьке насіння квітів. Вас посадили в землю на клумбах. Теплий сонячний промінь упав на землю й зігрів насіння. З них проросли маленькі росточки, зовсім слабкі, тендітні, беззахисні. Але от пригріло весняне сонечко, і маленькі росточки починають швидко рости. От паросток, набрався сил, пробуравив землю й вибрався, нарешті, на свіже повітря. Ваші листики підросли, стебло стало міцним, ви тягнетеся до світла, до сонця. Як добре! От на стеблі з’явився маленький бутон. Він росте, набухає, і, нарешті, розвертає пелюстки. Спочатку пелюстки здаються небагато пом’ятими, але от вони розпрямилися, і всі навколо побачили прекрасну весняну квітку.
Давай познайомимося з чудовою квіткою Нарцис, адже вона росте у нас на клумбах.
 
Нарцис
Із цією квіткою зв’язували гарний і сумний міф: «Прекрасному юнакові Нарцису пророчили, що він буде жити доти, поки сам не побачить себе. Але юнак нічого не знав про це й проводив час весело й щасливо. Один раз, коли він полював у лісах, Нарциса побачила німфа Луна й полюбила його. Але він гордовито відкинув її любов. Ображена німфа стала молити богів, щоб вони покарали жорстокого красеня. І боги почули її. У жаркий полудень Нарцис приліг відпочити на березі струмка й раптом у чистих струменях його побачив людину рідкої краси. Забувши про сон і їжу, він усе намагався обійняти в струмені дивовижне бачення. Збулося пророкування. Нарцис умер від любові до себе. А на березі струмка виросла квітка зі сліпуче білими пелюстками. Люди назвали його ім’ям юнака». У всіх легендах цю ніжну квітку зв’язують із водою. Так, у Китаї його називають квіткою водяного бога. Тут дарують нарциси, коли хочуть віддячити людини за доброту. Нарцис, як і гіацинт має сильний аромат.
  • Давай і ми зробимо цю прекрасну квітку. За допомогою ватних дисків (можна замінити на білий папір). Спочатку ми виріжемо пелюстки квітки, заготуємо стебельця із зеленого папіру, виріжемо тоненькі стебельця і листочки, і жовту серединку, а тепер можемо все це приклеїти на наш фон і вийде у нас чудова квітка Нарцис.
  • А для початку, перед роботою ми розімнемо пальчики.
Самомстійна робота дитини, допомога мами.
 
Виставка роботи.
  • Яку квітку ми с тобою зробили? Чому її назвали Нарцисом за легендою? Ми її с тобою вже бачили на прогулянці? Якого кольору нарциси ми бачили? А чи можна рвати квіти?

04.05.2020    Данильчук О.В

Тема: Число і цифра 3. Кількісна лічба. Геометричні фігури.
– Доню (синок), до нас сьогодні на гостину завітала на гостину лялька Маша. Вона зібралася в гості до трьох ведмедів. Вона хоче зробити кожному із ведмедів подарунок, але не вміє рахувати. Допоможемо Маші!
  • Для того щоб навчити рахувати Машу до трьох, ми її ознайомимо із цифрами.
Ви демонструєте картки із цифрами 1,2,3.
  • Виклади стільки паличок для лічби, скільки показує цифра.
  • Цифра 1. Скільки паличок потрібно викласти на стіл?
  • Цифра 2. Скільки паличок потрібно викласти на стіл?
  • Цифра 3. Скільки паличок потрібно викласти на стіл?
  • Скільки всього паличок на столі?
  • Якщо дівчинка зібралася у гості до трьох ведмедів, скільки їй потрібно зробити подарунків? (три)
  • Пограймо з іграшками.
Дидактична гра «Порахуй і покажи»
Ви показуєте картки з предметами від 1 до 3.
  • Я показуватиму картку з предметами, а ти підніматимеш відповідну цифру, що позначає цю кількість предметів. (якщо дитина помиляється, ви перераховуєте предмети разом з дитиною і виправляєте)
  
Ви даєте дитині картку розділену на дві горизонтальні смужки, та шаблони кульок (три сині та три жовті кульки).
  • На свято часто дарують повітряні кульки. Поклади на верхню смужку одну повітряну кульку синього кольору, а нижню одну жовту кульку. Яких кульок більше? (Порівну, по одній).
  • Поклади на верхню смужку, ще одну синю кульку. Яких кульок більше? (синіх) На скільки? (На одну)
  • Що треба зробити, щоб їх стало порівну? (Слід додати ще одну кульку.)
  • Яких кульок більше синіх чи жовтих?(Порівну) Скільки жовтих кульок?(Дві)
  • Поклади на нижню смужку ще одну жовту кульку. Порахуймо разом жовті кульки: один, два, три. Усього три жовті кульки.
  • Яких кульок більше? Менше? Що слід зробити щоб їх стало порівну?
Дидактична гра «Упізнай на дотик»
Ви приносите скриньку з подарунками.
  • У скриньці знаходяться геометричні фігури. Тобі потрібно на дотик визначити, що за геометричні фігури знаходяться у скриньці.
Дидактична гра «Склади з геометричних фігур»
  • У мене є ведмедики. Скільки їх?
  • Скільки великих ведмедів? (Два)
  • Скільки маленьких ведмедиків? (один)
  • З яких геометричних фігур складені ведмеді?
  • Склади такого самого ведмедя.
Дидактична гра «Що зайве»
Ви розміщуєте перед дитиною геометричні фігури, а дитина визначає, що зайве.
Наприклад: три червоних трикутники і один синій квадрат, три великих круга і один маленький, три зелених квадрати і один синій.
Дидактична гра «Обери подарунок»
Ви розкладаєте по килимку предметні малюнки, або іграшки схожими на трикутник, круг і квадрат.
  • Що можна подарувати ведмедям?
  • Михайло Іванович любить усе схоже на трикутник.
  • Наталія Петрівна любить усе схоже на квадрат.
  • Ведмежатко Мишко любить усе схоже на круг.
Дитина обирає відповідні речі, в подарунок ведмедям.
Гра «Порахуй подарунки»
У дитини на столі – альбомний аркуш, на якому ліворуч намальовано торт, цукерка, шоколад, а праворуч – цифра 3.
  • Скільки подарунків намальовано?(три)
  • Обведи пальчиком цифру 3. Прикрась її за допомогою пластиліну. Відривай маленькі шматочки, скочуй у кульку та прикріплюй на контур цифри.

30.04.2020.Данильчук О.В. 

30.04.2020.Зимовець Н.П.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Наша безпека в наших руках»
   
Дидактична гра : «Небезпека в лісі»
 
Дидактична гра: “Хто де живе”
Дидактична гра:  “Живе неживе”
     

29.04.2020.Зимовець Н.П. Данильчук О.В.

Ознайомлення з природним довкіллям
Тема: «Цікавий світ комах»
Дидактична гра : «Назви пору року»
  
Комахи схожі одна на одну ?
Чим схожі всі комахи?
Навіщо комахам крила ?
Дидактична гра : «Скалади з частин ціле»
  
Дидактична гра : «Знайди тінь»
 
Аплікація   Тема: «Веселі мурашки»
      

28.04.2020.Зимовець Н.П. Данильчук О.В.

Логіко-математичний розвиток.
Тема:”Число і цифра 3 .Геометричні фігури. “
Мета: формувати вміння знаходити склад числа 3 шляхом об’єднання груп предметів;
вправляти в умінні співвідносити число та кількість предметів;
закріпити знання про геометричну фігуру трикутник, уміння працювати із трафаретом;
продовжувати формувати вміння орієнтуватися в просторі;
розвивати у дітей логічне мислення, пам’ять, мовлення;
виховувати стриманість, колективізм та інтерес до математики.
Матеріали:
демонстраційний: набір іграшкового посуду (три чашки, три ложки, три тарілки, один чайник),
фланелеграф, по три кружечки жовтого, зеленого, червоного кольорів;
малюнки із зображенням предметів на основі трикутника для вправи «Перетвори фігуру»;
роздавальний: набір карток із цифрами 1 – 3, по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів, трафарет, картки для вправи «Домалюй крапки», олівці.
Хід заняття
Психогімнастика. «Зачарована дитина»
Гра «Не помилися».
У грі закріплюється вміння співвідносити число та кількість предметів. У дітей на столах кратки із цифрами 1 – 3. Завдання дітей – підняти ту картку із цифрою, яка буде відповідати кількості названого посуду.
Вихователь виставляє на своєму столі посуд, коментуючи дії:
Я поставила чашки. Скільки їх усього?
Діти показують відповідну картку із цифрою.
Як ви думаєте, скільки остей прийде? (Три.) Чому?
Скільки виделок? Ложок? Тарілок? Тощо.
Чого більше (менше)? На скільки?
Склад числа 3.
Завдання виконується із коментуванням. Одна дитина може виконувати його біля фланелеграфа. У кожної дитини на столі по три кружечки жовтого, зеленого та червоного кольорів.
Покладіть перед собою три кружечки різного кольору.
Скільки жовтих? (Один.) Зелених? (Один.) Червоних? (Один.)
Скільки всього кружечків? (Три.)
Як отримати число 3? (Скласти разом по одному кружечку.)
Тепер покладіть три кружечки так, щоб два з них були одного кольору, а один – іншого.
Скільки всього кружечків? (Три.) З яких чисел ви склали число 3? (2 і 1.)
Фізкультхвилинка.
Раз, два, три, чотири, п’ять!
Час прийшов нам спочивать.
Тож піднімем руки вгору,
Ніби глянемо на зорі.
А тепер всі руки в боки,
Як зайчата, скоки-скоки!
Вправа «Перетвори фігуру».
Для виконання вправи знадобиться трафарет. Вихователь показує малюнки, в яких «заховалися» трикутники (хустина, печиво трикутної форми, капелюшок тощо).
Яка геометрична фігура сховалася в малюнку? Що ви можете розповісти про неї?
Чим трикутник відрізняється від круга й овалу?
Візьміть трафарет, прикладіть його до сторінки, обведіть кілька трикутників і «оживіть» їх, перетворивши на будь-який предмет.
Вправа «Домалюй крапки».
На столах у дітей картки із зображеними в певному порядку геометричними фігурами. Завдання дітей – розставити крапки у фігурах у певному порядку.
Перш ніж діти почнуть виконувати завдання, вихователь пропонує назвати геометричні фігури в ряді.
Яка фігура йде за колом? Овалом?
Скільки крапок у першій фігурі? Другій? Третій?
Вихователь повинен переконатися, що діти правильно зрозуміли подану закономірність; лише за цієї умови вони можуть почати виконувати завдання.
   
Художня література:”Читання оповідання В. Дуба”Бджілка”
Виручив Василько з біди бджілку. Бджілка хотіла напитися — і впала в бочку з водою. — Тону-у! — дзижчить. — Тону! Василько кинув на воду листочок. Вилізла на нього бджілка, обсушила крильця та й полетіла… Покликала мама Василька вечеряти. Поставила на стіл молоко, мед, хліба нарізала. Їсть Василько, а мама й каже: — Це тобі меду назбирала бджілка, яку ти врятував. — Одна бджілка — й стільки меду! — здивувався Василько. А вона всім, всім бджілкам розповіла, от вони й постаралися. Добра звістка швидко по світу лине.
Що трапилося з бджілкою?
Чому вона впала туди?
Що було далі?
Як саме він її врятував?
Як ви гадаєте чи правильно вчинив Василько?
     

27.04.2020 Зимовець.Н.П. 

24.04.2020.2 мол”А” Зимовець Н.П

23.04.2020.  Зимовець Н.П.

Природне довкілля
Тема:”Праця людей навесні”
Мета:формувати знання дітей про працю людей навесні.Викликати бажання допомагати д
орослим,виховувати любов до навколишнього.

22.04.2020Зимовець Н.П.

 

НАША ФОТОВИСТАВКА “ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК”

На столі – духмяна паска,
А круг неї – писанки.
Уділи нам, Боже, ласки
На всі дні, на всі віки!
Немала у нас родина,
Та молитва всіх єдина:
Хай розквітне Україна,
Як в погожі дні – весна!

Дитяча творчість робить життя дитини багатшим, повнішим, радісним. Пробуджує фантазію , вчить мріяти , придумувати щось нове і невідоме. Ми дякуємо родинам,які прийняли участь у фотовиставці «Великодній кошик», вклали свою фантазію та уміння, творчість та любов.

21.04.2020   Зимовець Н.П.

17.04.2020    Зимовець Н.П.

Любій малечі про цікаві речі.
Тема:”Великдень”
Мета: формувати знання дітей про українські народні свята,викликати інтерес до традицій,виховувати любов до родинних свят.

16.04.2020 Зимовець .Н.П.

15.04.2020. Зимовець Н.П.

Малювання.     Тема:”Писанка”

Завдання:викликати у дітей бажання прикрасити писанку,вчити ритмічно розміщувати лінії.Розвивати охайність у роботі з фарбами.

10.04.2020.

Данильчук О В.

09.04.2020. Данильчук О.В

08.04.2020.

Данильчук О.В.

07.04.2020.

Вихователь Данильчук О.В

06.04.2020 Данильчук.О.В 

“Закріпити цифри 1-3. Орієнтування у просторі”
Д/г “Посади сонечко на листочок”
Вправи для розвитку моторики рук

03.04.2020

Вихователь Данильчук О.В

Віконечко в природу     Тема:”Дерева”
Мета:формувати знання про дерева,їх користь;вчити пізнавати їх на ілюстрації та називати ;розвивати мислення,пам ять,
мовлення та увагу; виховувати турботливе ставлення до природи.
Бесіда про дерева
– Дерева це добре чи погано?
– Що доброго вони нам приносять?
– Що погане може бути від них?
Д/г “Назви лагідно”
Дуб-дубочок
Береза-
Тополя-
Клен-
Верба-
Кашатан- 
Горобина-
Ялина-
Липа-
Д/г “Можна-не можна”
1.Можна в лісі кричати ?
2.Палити?
3.Ламати гілочкі?
4.Залишати сміття?
5.Милуватися?
Гра для моторики рук

02.04.2020 Данильчук О.В 

Аплікація
Тема:”Пташка”
Мета:вчити розміщювати на аркуші паперу зображення за зразком;закріпити геометричну фігуру круг,розвивати вміння наклеювати ;виховувати охайність, викликати інтерес до аплікації
Літературно-художня діяльність.
Читання,обговорення та вивчення вірша П.Воронька “Облітав журавель”
Завдання:вчити розуміти зміст вірша ,свідомо запам ятовувати його; виховувати любов до рідної землі
Корисні поради
Перегляд відео:”Імунітет”

01.04.2020

Данильчук О.В.

Логіко-математичний розвиток
Мета:розвивати логічне мислення;математичні здібності;закріпити назви геометричних фігур,кольори;формувати вміння орієнтуватися в просторі
Любій малечі про цікаві речі
Тема:”Уроки ввічливості”
Мета:виховувати гарну поведінку у суспільстві.

31.03.2020 Зимовець Н.П.  Данільчук О.В.

Тема:Шпаківня
Мета:учити малювати прямі лінії,правильно передавати відносні розміри;вправляти в малюванні округлих форм;виховувати дбайливе до усього живого.
Робота з мнемотаблицею за віршем Г.Бойка “Сонечка умита”

30.03.2020

Вихователь Зимовець Н.П.

Ознайомлення з природним довкіллям.
Тема:”Птахи
Зміст:розширити знання дітей про птахів,  повторити їх назви;розвивати пам ять ,увагу;виховувати любов до пернатих друзів.
Перегляд відео “Знайомство з птахами”.
Д/г”Назви пташку”
Вивчення вірша 
У лісочку на горбочку
Птахи весело літають
По гілочкам стрибають
Пісенки співають.

Вихователь Данильчук О.В. 

Художня література
Тема:Читання (розповідь) казки “Ріпка”.
Розповідь казки дітьми за ілюстраціями.

27.03.2020

Вихователь Данильчук О.В. 

Ознайомлення з природним довкіллям 
Тема:”Лісові тварини”
Зміст: закріпити знання про диких тварин ; удосконалювати уміння відповідати на запитання за змістом картини;
розвивати мислення ,мовлення,увагу та пам ять;вчити розгадувати загадки;виховувати любов до тварин.
Загадки:
Д/г “Де хто живе?”
 
Д/г “Хто що їсть?”
Д/г”Знайди матусь”
Читання віршів про тварин:
  
Вивчити на пам ять на вибір вірш “Білка”або”Сів ведмедик “
Вихователь Зимовець Н.П.
Пізнавальний розвиток 
Тема:”Транспорт”
Зміст: систематизувати знання дітей про види транспорту-пасажирський ,вантажний,спец. призначення;
вчити розгадувати загадки;розвивати мислення, увагу ,пам ять; виховувати інтерес  і повагу до людей різних професій.
 Д/г.”На чому їздять,літають,плавають?”
Д/г.”Яка професія?”
26.03.2020
Вихователь Зимовець Н.П.
Математика.Тема:”Орієнтування в просторі.Геометричі фігури”
Вихователь Данильчук О.В.
Вправа для дрібної моторики рук “Нанизай на шнурочок”
25.03.2020
Вихователь Данильчук О.П.
Математика.Геометирчні фігури.
24.03.2020
Вихователь Зимовець Н.П.Всі записи
Читання та обговорення твору Т.Лисенка”Мікроб”
23.03.2020
Малювання.Тема:”перша весняна квітка”
20.03.2020
Вихователь Зимовець Н.П.
У ляльковім дитсадку. Грицько Бойко
19.03.2020
Вихователь Данильчук О.П.
Вивчити вірш на пам ять М.Познанської “Здрастуй,сонечко”.
18.03.2020
Вихователь Зимовець Н.П.
Аплікація.Тема”Зайчик”
17.03.2020
Вихователь Данильчук О.П.

ЦІКАВА  ГРА- ДОРУЧЕННЯ

Мета: Вчити дітину розрізняти і називати іграшки, а також виділяти їх розмір; розвивати слухове сприйняття, вдосконалювати розуміння мови,закріпити основні кольори
Обладнання: Великі й маленькі собачки, машинки, коробочки, м’ячі, чашки, іграшки різних кольорів кубики.
Хід:  Показуєте дитині іграшки і предмети і пропонує назвати їх, відзначаючи їх розмір. Потім дає малюкові наступні завдання:
Ø Велику собаку напої чаєм з великої чашки, а маленьку – з маленької;
Ø Покатай  котика у великій машині,  у машині  синього кольору(червоного)
Ø Постав маленьку собаку біля  великої ляльки
Ø Побудуй для великої собачки будиночок з великих кубиків, а для маленької – з маленьких;
Ø Візьми великого ведмедика  і посади його на стільчик;
Ø Візьми велику собаку і посади її у велику коробку;
Ø Збери маленькі червоні кубики в маленьку  жовту коробку, а великі – на велику й т.п.
Якщо дитина помиляється, іграшки показують своє незадоволення (гарчить або відвертається)

16.03.2020
Вихователь Зимовець Н.П.
Тема:Чемні малята
Вправа”Що ти скажеш,коли…”
Розв яжи ситуації 
Що ти скажеш,коли..
-зустрінеш друга у дворі;
-прийдеш у дитсадок;
-побачиш ввечері маму;
-попросиш іграшку;
-тебе пригостять солодощами?

Вам може бути цікаво...

3 коментарі

  1. Алина сказав:

    Дуже вдячна вихователям, за пророблену роботу, виконуємо завдання та заряджаємося позитивом.

  2. Вікторія сказав:

    Дякуємо, дуже цікаво! Ви найкращі))))

  3. Юлія сказав:

    Дякуємо вихователям))) Ви молодці, з задоволенням виконуємо ваші завдання!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *