I Молодша “Б”група

29.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М

Літературна скинька. Читання оповідання В. Сухомлинського “Яблунька і літо”

Юрко й Мишко весною посадили біля школи яблуньку. І домовились: на канікулах будуть приходити до школи і поливати її. Сьогодні поливатиме Юрко, завтра – Мишко, потім знов Юрко, потім Мишко. Ростиме собі яблунька – сил набиратиметься. Настали канікули.

“Сьогодні мені поливати яблуньку, – подумав Юрко. – Та хіба їй що станеться, як один день не полити? Завтра прийде Мишко й поллє…”

Настав Мишків день. Далеченько жив Мишко від школи. Він собі й подумав: “Учора ж поливав яблуньку Юрко.. Нічого їй не станеться, як один день не полити. Завтра знову Юрків день, він трохи ближче від школи живе, хай собі й поливає”.

Минали дні, Юрко надіявся на Мишка, а Мишко на Юрка.

Кілька днів ніхто яблуньку не поливав.

А щодня приходив до школи маленький Андрійко. Він годував рибок у шкільному акваріумі. Бачить хлопчик: ніхто яблуньки не поливає, ось-ось засохне. Він і став її щодня напувати. Зеленіє яблунька, сил набирається.

От і перше вересня. Прийшли діти до школи. Не терпиться Юркові взнати: а чи поливав Мишко? І Мишкові хочеться дізнатися: чи Юрко поливав?

Пішли хлопці до яблуньки. Ідуть і мовчать. А як побачили, що вона зеленіє, то засоромились і потупились у землю. Бо кожен подумав: це ж тільки я не поливав, а товариш мій поливав.

29.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.

Тема: Дидактична гра” Хто що їсть”

Мета: закріпити уявлення дітей про їжу тварин; розвивати мислення, увагу,пам’ять.

28.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Мета: розвивати інтерес до ліплення; виховувати акуратність під час роботи з пластиліном; учити дітей ліпити з двох частин, надавати їм форми  (куля, стовпчик), щільно з’єднувати їх; закріплювати навички уважно розглядати об’єкт, виділяти складові частини.

Матеріал: пластилін, дошки для ліплення.

28.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.

Тема: Відгадування загадок про птахів.

Мета: розширити знання про різноманітність птахів,їх основні ознаки та умови проживання.

27.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Чарівні фарби. “Веселі кульбаби

Мета: Ознайомити дітей з новою нетрадиційної технікою образотворчої діяльності – 
«Малювання саморобними штампами з картоплі». Навчити зображати квітку кульбаби.

27.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.

Тема: Малювання” Сіре мишенятко”

Мета: закріпити назви кольорів,вчити правильно тримати пензлик,виховувати інтерес до малювання.

26.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Ігрова ситуація, в якій до дітей приходить хлопчик Питайлик

(площинне зображення, або іграшка) з торбинкою в якій фрукти (яблука,

груші, сливи) Питайлик дістає їх із торбинки запитуючи :  – Яблуко яке?

Якими словами про нього можна сказати? (Червоне, спіле,кругле, смачне, солодке, кисле, соковите, рум`яне) .

Груша яка? (Жовта, зелена, довга, спіла, солодка, смачна, м`яка, тверда,
соковита).

Слива яка? ( Синя, тверда, маленька, солодка, довгаста).

Описування фруктів за зразком вихователя:

Це – груша. Вона довгаста, жовта, м’яка і солодка. В середині груші
насіння. Груші варять компот, варення.
Це – слива. Слива довгаста, синього кольору, в середині зелена. У сливи є
кісточка. Сливу їдять, кісточку викидають. З сливи варять компот і варення.
Це – яблуко. Воно кругле, червоне. Яблуко спіле, смачне, солодке. У
нього є хвостик, в середині насіння. За хвостик яблуко можна тримати.
Яблуко їдять, з нього варять компот і варення, печуть пиріжки.
Розгортання діалогу між Питайликом і яблучком з допомогою дітей.
Введення дітей в уявну рольову ситуацію, де фрукти розмовляють”.

Питайлик : Яблучко :

Де ти взялося ?  – Я виросло в саду.

Ким ти було раніше ? – Квіточкою.

Хто твоя мама ? – Яблунька.

Хто до тебе прилітав ? – Бджілки, пташки.

Яке ти на смак ? – Солодке.

Чому ти котишся ? – Бо я кругле.

Чи є в тебе братики ?– Є, багато.

Ти брудне чи чисте ? –Я, чисте, мене можна їсти

Далі побудова запитань до груші і сливи.

26.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.

Тема: Читання оповідання ” Пустотлива хмаринка”

Мета: вчити дітей уважно слухати текст, розвивати уважність та увагу.

25.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Мета: розвивати пам’ять, мову, мислення; вчити запам’ятовувати невеличкі віршовані твори, виховувати любов до природи.

Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!

Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;

У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.

Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.

25.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.

Тема: Скільки тварин дивиться праворуч.

Мета: розвивати логічне мислення, увагу та мовлення.

22.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Чарівні фарби. “Червоні та жовті стрічки для віночка”

Мета: вчити ритмічно наносити лінії згори донизу на тло, правильно користуватися пензликом, фарбою. Розвивати чуття кольору. Виховувати бажання малювати.

Матеріал: гуаш, пензлики, непереливайки, серветки.

 
22.05.2020  Вихователь: Брек  Т.В.
Тема: Малювання" Лисичка"                        
Мета: закріпити назву дикої тварини; вчити правильно 
тримати пензлик; виховувати інтерес до малювання.
 
21.05.2020 Вихователь:Брек Т.В.      
Тема: Читання розповіді за малюнком.  
Мета: розвивати в дітей уважність,зосередженість,мовлення та увагу.

21.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Мова рідна, слово рідне “Крамниця одягу”

Наші вишиванки — мов оті віночки!
Справжні українці — в вишитій сорочці.

20.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Мова рідна, слово рідне.


20.05.2020   Вихователь: Брек Т.В.
Тема: Аплікація" Будиночок для зайчика"  
Мета: навчати дітей створювати виразний образ будиночка; 
виховувати акуратність в роботі з папером та клеєм.
  
19.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.
Будь уважним! Готуємо салат 
    
19.05.2020 Вихователь: Брек Т.В.                                    
Тема: Гра" Мами і їх малята"                         
Мета: закріпити назви тварин; розвивати зорову пам'ять,
мовлення та увагу.


18.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.

Літературна скринька. Читання оповідання В. Сухомлинського “Квітка сонця”

На високому стеблі – велика квітка з золотими пелюстками. Вона схожа на сонце. Тому й називають квітку соняшником. Спить уночі соняшник, схиливши золоті пелюстки. Та як тільки сходить ранкова зоря, пелюстки тремтять. То соняшник жде сходу сонця. Ось уже сонце викотилося з-за обрію. Соняшник повертає до нього свою золоту голівку й дивиться, дивиться на червоне вогняне коло. Усміхається соняшник до сонця, радіє.

Вітає його:

– Добрий день, сонечку, я так довго чекав тебе!

Сонце піднімається усе вище й вище, пливе по небу. І соняшник повертає за ним свою золоту голівку. Ось воно вже заходить за обрій, і соняшник востаннє усміхається його золотому промінню. Зайшло сонце. Повертає соняшник голівку туди, де завтра зійде сонечко. Спить золота квітка й сниться їй ранкова зоря.

18.05.2020 Вихователь: Брек Т.В. Тема:Розвиток логічного мислення “Яка цифра заховалася за корівкою”                  Мета: розвивати спостережливість, мислення та увагу. 15.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М

Талановиті пальчики. Ліплення “Павучок”

  
15.05.2020 Вихователь: Брек  Т.В.                                   
 Тема : Дидактична гра" Підбираємо за кольором"            
14.05.2020 Вихователь: Піджара Ю.М.
Мета: Знайомство дітей з нетрадиційною технікою малювання
(відбиток м'ятою папером).

Матеріал: аркуш паперу, шматок зім’ ятого паперу, пензлик, гуаш червоного, жовтого, зеленого кольорів.

Необхідно взяти листок паперу, зім’ яти його так, щоб вийшла паперова грудочка.Вмочити його в гуаш, а потім прикласти до аркуша паперу, і  виходять гарні квіточки. Стебло і пелюстки домалювати пензликом зеленою фарбою.

 
14.05.2020 Вихователь: Брек Т.В.
Тема: Малювання" Котик Мурчик"             
 

13.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М.

Літературна скринька. Вивчення вірша “Конвалії “

У конвалії листки
Заховали квіточки:
Білосніжні намистинки,
Як маленькі горошинки.
А пахучі!.. На весь ліс!
 Я додому їх приніс.
Дарував своїй бабусі
І сестриченьці Ганнусі.
13.05.2020  Вихователь: Брек Т.В. 
Тема: Вивчення вірша" Їжачок- хитрячок"  
  
12.04.2020 Вихователь: Брек Т.В.                                    
Тема: Гра" Знайди одинакові фігури"          

12.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М.

Очка бачать, вушка чують. “Дім для лисички”

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з кількісною лічбою в межах 3
 поповнити словник дітей словами "стільки", "скільки", "порівну", 
закріпити геометричну фігуру - трикутник, вчити дітей знаходити, називати,
 розвивати мислення, мову

    08.05.2020 Вихователь: Брек Т. В. Тема: Розвиток мовлення” Поміркуй  і правильно назви” Мета: розвивати в дітей мислення, зорову пам’ять, мовлення та увагу.

07.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М.

Чарівні фарби. Малювання нитками.

Мета: розширювати уявлення дітей про нетрадиційні способи малювання ;
 формувати естетичне ставлення до навколишньої дійсності ; розвивати 
здатність дивитися на світ і бачити його очима художників, помічати
 і творити  красу;  формувати естетичний смак,розвивати творчість і
 фантазію, спостережливість уяву, асоціативне мислення і допитливість

https://youtu.be/_yV1jyipyk4
Візьміть нитки завдовжки 25 – 30 см, розфарбуйте їх різними кольорами.
 Викладіть – за бажанням – на одній зі сторін складеного навпіл 
аркуша. Кінці ниток виведіть назовні. Складіть половинки аркуша,
 притисніть їх один до одного, розгладьте. Потім, не прибираючи 
долоні з аркуша, обережно витягуйте нитку за іншою. Розгорніть аркуш.
 Що бачите?
07.05.2020 Вихователь: Брек Т.В.
Вихователь:Брек Т.В.                                     
Тема : Відгадування загадок.                      
Мета: розвивати в дітей уміння уважно слухати запропонований текст,
 мовлення, мислення та увагу.
  

06.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М.                                              Дидактична гра “Кухарчуки”

Мета: вчити групувати овочі і фрукти, закріпити їх назви.

06.05.2020 Вихователь: Брек Т.В.  Тема : Дидактична  гра" Дерево"                 Мета: закріпити з дітьми назви геометричних фігур; розвивати пам'ять,  мислення та увагу.   

05.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М.

Літературна скринька. Вивчення вірша до Дня матері

Мета: розвивати пам'ять, мову, мовлення дітей, вчити виразно розповідати вірш, виховувати любов до рідних.
     ***
Гарна ти, матусю,
Люба дуже, мила!
Ти мене ще змалку
Звичаю навчила.
І щодня навчаєш,
Як любить родину,
Мову нашу гарну,
Рідну Україну.
05.05.2020  Вихователь: Брек Т.В.  Тема: Логічне мислення" Порахуй та назви"   Мета: розвивати в дітей мислення, зорову пам'ять, мовлення та увагу.   04.05.2020  Вихователь: Піджара Ю.М. Мета: продовжувати знайомити дітей з пластиліном; закріплювати прийоми ліплення: розкочування круговими і повздовжніми рухами, притискання і витягування; розвивати творчість, фантазію, дрібну моторику, виховувати акуратність. Матеріал: пластилін, дощечка, вологі серветки. 
04.05.2020          Вихователь: Брек Т.В. 
Тема: Дидактична гра ” Що зайве”
Мета: формувати вміння порівнювати,виділяти характерні ознаки рослин,розрізняти їх,правильно називати; розвивати пам’ять,мислення.
30.04.2020     Вихователь: Брек Т.В. 
 Тема: Читання казки” Дідова пригода”
Мета: вчити дітей уважно слухати казку, розвивати увагу,мовлення та посидючість.

30.04.2020  Вихователь   Піджара Ю.М

Чарівні фарби “Ліки для ведмедика Мишка”

Мета: закріпити знання дітей про лікарськи рослини,які ростуть в наших лісах:
 липа, малина, калина.Вчити малювати гілки калини нетрадиційним способом -
 пальчиками і долонею.
Обладнання: аркуш паперу з намальованою гілкою, гуаш зеленого і червоного
 кольорів, вологі серветки.

29.04.2020  Вихователь   Піджара Ю.М

Дидактична гра “Що росте на городі?”

Мета: розширювати знання дітей про овочі, ягоди та зелень, що ростуть на городі; навчати вирізняти городні рослини від садових; сприяти розвитку уваги, мовлення, мислення, пам’яті, дрібної моторики рук; виховувати любов до природи та праці.
Фізкультхвилинка
29.04.2020          Вихователь: Брек Т.В. 
 Тема: Малювання” Ведмедик “
  Мета : вчити дітей малювати предмети округлої форми, закріпити назви основних кольорів,виховувати бажання до майстерності.
28.04.2020   Вихователь   Піджара Ю.М
Тема: Пригоди мишенят
Мета: вчити класифікувати предмети за їх сукупністю і кількістю "один"-"багато", закріпити поняття "один","багато"; сприяти стійкому емоційно-позитивному самопочуттю дітей.
 Скільки колосків? Скільки котиків? Скільки мишенят? (багато) Скільки дерев?
Скільки яблучко? Скільки хмаринок? Скільки груш на дереві? Скільки сонечок?
Скільки рибок?



28.04.2020      Вихователь: Брек Т.В. 
Тема: Дидактична гра” Відгадай професію за описом”
 Мета: учити дітей упізнавати професію за описом; розвивати кмітливість,увагу.
 
27.04.2020   Вихователь   Піджара Ю.М
Мета: розширити знання дітей про вулицю і дорогу,закріпити знання дітей про значення світлофора і його призначення ,правила дорожнього руху,закріпити знання основних кольорів(червоний, жовтий, зелений),виховувати в дітей почуття відповідальності,бути уважним, виховувати бережливе ставлення до свого життя.
    Переглянути  мультфільм  “Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови”
   Намалювати світлофор

24.04.2020Вихователь Піджара Ю.М.

Читання і обговорення оповідання В.Сухомлинського “Навіть квіти від сорому почервоніла”

Мама йшла вранці на роботу. Наказувала доні:

– Я буду цілий день у полі. А ти прибери в хаті, попери свою білизну, звари вечерю і полий квіти.

Донька прибрала в хаті, попрала білизну, приготувала вечерю, а квіти не полила. Не раз проходила вона вдень повз білі хризантеми, думала: «Треба ж полити квіти». Та ледве згадувала про це, як чула, ніби чийсь голос їй каже: «Нічого з ними не станеться, як один день не полити». Це був голос брехні – маленької недолугої істоти, що хтозна-де взялася й оселилася в темному куточку душі дівчинки. Увечері мама прийшла з поля. Бачить – у хаті прибрано, білизну випрано й висушено, вечерю зварено. Питає мама:

– А квіти полила?

– Полила, – тихо відповіла дівчинка й опустила очі. Маленька недолуга істота, що оселилася в темному куточку дитячої душі, застрибала на радощах.

– Полила, – ще раз тихо-тихо повторила дівчинка й поглянула на хризантеми. Глянула та й зумілася: на білих квітах з’явився багряний відтінок. Вони із сорому почервоніли.

– Мамо, дорогенька, пробач мені, – заплакала дівчинка. – Я обманула тебе. Я не полила квітів. Я ніколи більше не буду обманювати.

Багряний відтінок квітів розтанув, вони знову стали білі. А маленька недолуга істота, що ховалась у темному куточку душі дівчинки, зникла, і темний куточок став світлим.

Мама пригорнула доню до грудей і поцілувала.

1. Що викликає у вас певні почуття радості, суму, захоплення, сорому, поваги, жалю?

2. Які слова можуть підняти настрій?

ПРАВИЛА :

1. Говорити завжди правду;

2. Визнавати свою провину;

3. Виконувати свої обіцянки;

4. Не обдурювати;

5. Під час гри грати за правилами;

6. Не завдавати прикрощів ближнім;

7. Не перекладати свою провину на інших;

23.04.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Вивчити вірш Н.Антюхова “Правила пожежні”

Мета: розвивати пам'ять, виразність, виховувати інтерес до професії пожежників.

22.04.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Правила поведінки в лісі

Мете: продовжувати ознайомлювати дітей з правилами поведінки а лісі,формувати знання про поведінку в природі,розвивати мислення, пам’ять, виховувати дбайливе ставлення до природи.

Не можна залишати після себе сміття.

Не можна ламати гілки дерев та кущів.

Не можна зривати і топтати рослини.

Не можна розводити багаття.

Не можна чіпати змій.

Не можна шуміти в лісі.

Не можна ловити метеликів і руйнувати мурашник.

21.04.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

“Небезпечні речі”

Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям “безпечне” і “небезпечне” та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності. Повторити правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами домашнього вжитку. Виховувати потребу повсякденно дотримання правил безпеки.
                                                Перегляд відео.
Уроки обережності тітоньки Сови
  Д/г.”Назви безпечні і небезпечні предмети”

НАША ФОТОВИСТАВКА “ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК”

На столі – духмяна паска,
А круг неї – писанки.
Уділи нам, Боже, ласки
На всі дні, на всі віки!
Немала у нас родина,
Та молитва всіх єдина:
Хай розквітне Україна,
Як в погожі дні – весна!

Дитяча творчість робить життя дитини багатшим, повнішим, радісним. Пробуджує фантазію , вчить мріяти , придумувати щось нове і невідоме. Ми дякуємо родинам,які прийняли участь у фотовиставці «Великодній кошик», вклали свою фантазію та уміння, творчість та любов.

13.04.2020    Вихователь:Брек Т.В.     

Тема: Аплікація “Автомобіль” з геометричних фігур.

Мета: навчити дітей робити аплікацію ” Автомобіль”; закріпити навички користування ножицями, клеєм; виховувати охайність, творчість.

10.04.2020                                                          Вихователь:Брек Т.В.                                      Тема: Гра ” Кольори веселки”

Мета: закріпити знання основних кольорів веселки; удосконалювати зорову пам’ять,розвивати логічне мислення та спостережливість.

09.04.2020                                                          Вихователь:Брек Т.В.                                      Тема:Дидактична гра”Впізнай казку за малюнком”

Мета: продовжувати вивчати з дітьми казки, вчити розпізнавати героїв казок на малюнках,відрізняти одну казку від іншої.

08.04.2020                                                         

Вихователь:Брек Т.В. 

 Тема: Малювання”Помідор”    Розфарбовуємо.

Мета:вчити дітей правильно тримати пензлик, спонукати дитину до творчих проявів;виховувати інтерес до малювання.

07.04.2020                                                       

  Вихователь:Брек Т.В. 

Гра”Поміркуй та назви”

06.04.2020                                                          Вихователь:Брек Т.В.     

 Дидактична гра”Поясніть чому”

03.04.2020                             

Вихователь: Брек Т.В.    
Тема: Одяг та взуття.
Мета: збагатити знання дітей про назви одягу та взуття, розвивати увагу,пам’ять,мовлення; виховувати дбайливе ставлення до речей.

03.04.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Тема: “Яблучко для їжачка” Мета: продовжувати вчити дітей ліпити яблучка на основі круглої форми; розвивати дрібну моторику пальців; поняття форми і кольору; виховувати пізнавальний інтерес до живої природи. Матеріал: шматочок пластиліну зеленого і коричневого кольорів,дощечка. Загадка Соковите,червоненьке Круглобоке, солоденьке? (Яблуко) Візьміть пластилін у руки і скочуйте його так,щоб утворилась кулька. Тепер зробіть в яблучку маленький слід від вказівного пальця.Сюди всавляємо паличку ніжку,зроблену з коричневого пластиліну.Для цього ми скочуємо у долоньках маленький шматочок пластиліну-паличка. Можете ще й зробити листочок,прикріпивши його до палички яблучка. Візьміть шматочок зеленого кольору пластилін. Скачайте в долоньках товстенький “стовпчик” ,і потім трішки його розплющить

.

02.04.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Тема:”В гостях у звірят”

Мета:закріпити рахунок в межах 5, продовжувати вчити співвідносити кількість предметів з цифрами, повторити назви геометричних фігур,їх колір.
1.Порахуйте і назви
2.Впізнай геометричні фігури

Вихователь Брек Т.В

01.04.2020

Вихователь Брек Т.В

Тема:Вивчення вірша” Я лисичка, я сестричка”

Мета:вчити дітей сприяти розвитку мовлення; викликати веселий,святковий,радісний настрій; виховувати інтерес до народної  творчості.

Вихователь Піджара Ю.М.

Тема: "Весняні пригоди"
Мета:продовжувати розширювати словниковий запас слів,вчити правильно 
називати предмети,їх якості,узгоджувати іменними з прикметниками,
вчити підбирати слова з протилежним значенням,поширити у дітей елементарні 
уявлення про природне довкілля ,зокрема про весну,характерні ознаки весни.
   Д/в."Послухай і повтори"
Гріє.Світе.Тане.
Капає.Біжить.Дзюрчить.
Дерева.Бруньки.Листочки.
Струмок.Дощ.Весна.
Трава.Тепло.Сонечко.
    Д/г."Скажи лагідно"
Сонце-сонечко.
Вітер,трава,брунька,квітка тощо.
   Д/г."Яка весна якщо?..."
Тепло, весело, похмуро,ясно.
    Д/г."Так чи ні"
1.Навесні можна ліпити сніговиків.
2.Навесні можна каратися на санчатах.
3.Навесні з'являються перші весняні квіти.
4.Навесні можна купатися в річці.
5.Навесні з дерев опадає листя.
6.Навесні птахи повертаються з теплих країв.
    До нас прийшла....ВЕСНА!!!

 

31.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М. 

Вивчити віршик                                                                                                                                   Дощик,дощик ,ти вже злива, Плаче груша,плаче слива. Ти періщить заходився Соловейко застудився, А тепер лежить під пледом П’є гарячий чай із медом.

Вихователь Брек Т.В

30.03.2020

Вихователь Брек Т.В.

ДИДАКТИЧНА ГРА “РОЗКАЖИ ПРО ВЕСНУ”

Вихователь Піджара Ю.М.                                                                                             Мета:Познайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання-кляксографією.
Викликати інтерес до опредмечування і пожвавлення форм-клякс(плям).
Удосконалювати техніку малювання гуашшю,змішування кольорів. Матеріал:гуаш,трубочка для напоїв,мисочка для розведення фарби,серветка,
аркуш паперу,пензлик.. Пояснення:Ми будемо малювати незвичайним способом-будемо дути на фарбу.
Зачерпнути пластиковою ложечкою фарбу,виливаємо на папір,роблячи велику пляму.
Потім на цю пляму дуємо з трубочки так,щоб її кінець не торкався ні паперу,
ні плями.А потім пензликом домальовуєте все, що захочете.

 

 

27.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Художня література Прочитати оповідання, дати відповіді на запитання В.Сухомлинського”Будь турботливим до всього живого”

Вихователь Брек Т.В.

26.03.2020

.Вихователь Брек Т.В.

Вихователь: Брек Т.В.

Дидактична гра” Пори року”.

Мета: дати дітям уявлення про пори року,та вміння називати та розрізняти  їх за характерними ознаками.

.

25.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Будуємо майструємо творимо: « Колобок»

24.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Мова рідна, слово рідне: Заучування вірша: «Здоровим будь» Г. Бойка.

23.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Чарівні фарби: « Сонечко і дощик».

Літературна скринька: Читання вірша « Сонечко і дощик».

20.03.2020.

Вихователь Піджара Ю.М.

Талановиті пальчики. Тема: « Вареники».

19.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Очка бачать, вушка чують. Орієнтування в часі. « Чотири частини доби».

18.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

Мова рідна, слово рідне. « Зустрічаємо діти весну».

16/17.03.2020

Вихователь Піджара Ю.М.

  1. Чарівні фарби: «Дерево навесні».
  2. Літературна скринька. Вірш « Ліс навесні» Н. Забіли.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *