I Молодша “А” група

Завдання на 29.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Очка бачать, вушка чують.Тема. Д. гра” Якого кольору?”

Дитина повинна не тільки дізнаватися, але і впевнено називати 4 основних кольори. А для цього під час ігор, на прогулянці, на дачі, в садку обов’язково звертайте увагу дитини на кольори навколишніх предметів і називайте їх.

Щоб закріпити ці знання, пограйте в просту гру.

Вам знадобляться кубики червоного, синього, жовтого і зеленого кольорів, по два кубики кожного кольору.

Показуйте в досить швидкому темпі дитині один кубик за іншим і запитуйте: “Якого кольору кубик?”

Кольори повинні чергуватися.

Якщо малюк правильно назвав хоча б по одному разу 4 основних кольори, значить, він прекрасно розвивається.

Завдання на29.05.2020р.   Вихователь Опанасенко О.П.
Аплікація з кольорового паперу. Тема.”Веселка”

Ген, по небу, через ліс

Гноми будували міст.

Сім веселих кольорів –

Гарний міст замайорів.

Лічилка про веселку

В лузі дощик із квіток

кольоровий сплів вінок.

У долину, аж до річки,

простяглись барвисті стрічки.

Ось червона, перша стрічка, —

колір стиглої сунички.

Друга — наче мандаринки,

що оранжеві в них спинки.

Третя — жовта, наче сонце

зазирає у віконце.

А четверта — то зелена,

як листок берізки, клена.

П’ять — блакитна, барвінкова,

наче квіточка святкова.

Шоста — синя, як ті сливи,

що дощі вмивали й зливи.

Сьома — вкрили ліс та балки

фіолетові фіалки.

Із семи стрічок веселих

утворилася веселка,

і щоб знати кольори,

ти лічилку повтори.

Завдання на 28.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Заняття з розвитку дрібної моторики.Тема.Д.гра”Перекладання бусинок”

Гра “Перекладання бусинок”

Для гри знадобляться форма для льоду, пінцет, чашка з намистинками. Бусинок повинно бути рівно стільки, скільки осередків у формі.

Малюк бере пінцет і, акуратно захоплюючи намистинки, переносить їх у осередки. Коли всі комірки будуть заповнені, намистинки таким же чином потрібно перекласти назад в чашку.

Ця вправа допомагає розвинути увагу, дрібну моторику, координацію, підготувати руки до письма. Оскільки рухи повинні бути точними, дитина поступово навчається контролювати свої рухи і самостійно виправляти помилки.

Завдання на 28.05.2020р. Вихователь Опанасенко О.П.
Фантазуємо разом з дитиною.Малюємо нетрадиційним способом.
Завдання нв 27.05.2020р.   Вихователь Полосьмак Т.О.
Ліплення з тіста. Тема.”Ліпимо пиріжки”

Це заняття не тільки виховує в дитині прагнення допомагати старшим, але й розвиває дрібну моторику рук, здатність порівнювати розміри, вміння координувати свої рухи і розраховувати прикладену силу. приготуйте фартухи для себе і дитини, борошно, тісто, начинку для пиріжків, дві чайні ложки, деко.

Перед цією грою можна прочитати казку про Червону шапочку. Після цього скажіть маляті, що ви разом будете робити пиріжки для бабусі, як у казці.

Припудріть стіл і долоні борошном, щоб тісто не прилипало, а потім запропонуйте той же зробити дитині. Потім відокремте від тесту шматочок, необхідний для виготовлення одного пиріжка. Скажіть малюкові, що йому потрібно взяти шматочок такого ж розміру. Після цього акуратно розтягніть свій шматочок в коржик, але так, щоб дитині було добре видно ваші дії.

Готові коржі покладіть на стіл. Дайте маляті чайну ложку і покажіть, як викласти начинку в центр коржі. Після цього навчите защипувати краю пиріжка і укладати готовий виріб швом вниз на змащений маслом деко.

Коли будете подавати пиріжки до столу, обов’язково підкресліть, що дитина зробила їх сам. Це стане для нього похвалою і своєрідним стимулом.

Завдання на 27.05.2020р   Вихователь Опанасенко О.П.

  • Віконечко в природу. Тема. Чмтання казки В.Сутєєва “Під грибом”                                                         КазкаЯкось потрапив Мурашка під сильний дощ. Куди сховатися? Побачив він на галявині маленький грибок, підбіг і сховався під ним.Сидить під грибом — чекає, поки дощ припиниться.А дощ йде та не вщухає…

    Повзе до гриба мокрий Метелик:

    — Мурашко, Мурашко, пусти мене під грибок! Я промок — летіти не можу!

    — Куди ж я пущу тебе? — каже Мурашка. — Я один тут ледве вмістився.

    — Нічого! Якось вліземо.

    Пустив Мурашка Метелика під грибок.

    А дощ ще сильніше йде…

    Біжить повз них Мишка:

    — Пустіть мене під грибок! Вода з мене рікою ллється.

    — Куди ж ми тебе пустимо? Тут місця немає.

    — Потісніться трошки!

    Потіснилися — пустили Мишку під грибок.

    А дощ все ллє і не перестає…

    Повз гриб Горобець стрибає і плаче:

    — Намокло пір’ячко, стомились крильця! Пустіть мене під грибок обсохнути, відпочити, дощик перечекати!

    — Тут місця немає.

    — Посуньтеся, будь ласка!

    — Гаразд.

    Посунулися — знайшлося Горобцю місце.

    А тут Заєць на галявину вискочив, побачив гриб.

    — Сховайте, — кричить, — рятуйте! За мною Лисиця женеться!.

    — Шкода Зайця, — каже Мурашка. — Давайте ще посунемося.

    Тільки сховали Зайця — Лисиця прибігла.

    — Зайця не бачили? — питає.

    — Не бачили.

    Підійшла Лисиця ближче, понюхала:

    — Чи не тут він сховався?

    — Де йому тут сховатися!

    Махнула Лисиця хвостом та й пішла.

    До того часу дощик вщух — сонечко визирнуло. Вилізли всі з-під гриба — радіють.

    Мурашка задумався і каже:

    — Як же так? Раніше мені одному під грибом тісно було, а тепер всім п’ятьом місце знайшлося!

    — Ква-ха-ха! Ква-ха-ха! — засміявся хтось.

    Всі подивилися: на шапочці гриба сидить Жаба і регоче:

    — Ех, ви! Адже гриб…

    Не доказала і поскакала собі.

    Подивилися всі на гриб і тут же здогадалися, чому спочатку одному під грибом тісно було, а потім і п’ятьом місце знайшлося.

    А ви здогадалися?

Завдання на 26.05.2020р. Вихователь Опанасенко О.П
Конструювання з будівельного матеріалу “Будинок”
Завдання на 26.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Літературна скринька. Читання вірша “Літо”
Літо, літо золоте

Випиває роси

Та з пшениченьки плете

Україні коси.

Виглядає з-поміж віт

Вишнями в садочку,

Одяга на цілий світ

Сонячну сорочку.

Завдання на 22.05.2020р.    Виховаткль Опанасенко О.П.
Віконечко в природу. Тема. Д.гра “Хто що їсть?”

До нас прийшли сумні тваринки. Вони голодні. Ось, скільки їжі у нас тут є. Давай нагодуємо тварин. Але пригостимо кожного тим, що він найбільше любить.

Завдання на 22.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Ознайомлення з соціумом. Тама. Д. гра “Вмію-не вмію”

Хід гри: дорослий кидає м’яч і вимовляє: «Я вмію» або «Я не вмію». Дитина, піймавши м’яч, продовжує фразу та пояснює, чому вона не вміє або вміє.

Приклад: «Я вмію бігати, так як у мене є ноги. Я не вмію літати, тому що в мене немає крил».

Завдання на 21.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
Ознайомлення з навколишнім.Тема.”Що таке доброта?

  – Діти, що таке доброта? Де вона є? –  А як ви гадаєте – на що схожа доброта? Якого вона кольору? Тепла чи холодна? Що означає бути добрим? Що треба робити, щоб добра ставало на Землі більше?

– Діти, як ви думаєте, що треба робити, щоб бути добрим?

  1. 2. Вправа «Що б ти зробив?»

Щоб ти зробив:

. хлопчик загубив м`яч;

. мама втомлена повернулася додому;

. ти знайшов на дворі маленьке голодне кошеня.

  1. 3. Вправа «Назвитількизлі, добрі слова».
  2. 4. Вправа «Дзеркало» ( попарно).

– Подивіться один на одного зі злим виразом обличчя. Подобається вам така людина? Хочеться з нею дружити? А тепер посміхніться!

  1. 5. Малювання «Мійдобрийвчинок».

Не будь ненависним, не злись!

Чужому горю не радій!

Теплом ти ближнього зігрій

І з ворогами помирись!

Завдання на 21.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Сенсорні ігри. Тема. Д. гра “Орієнтуймося”

За допомогою цієї гри можна розвивати в дитині уміння орієнтуватися в просторі, логічне мислення, уяву, закріпити поняття “праворуч”, “ліворуч”, “вгорі”, “внизу”, “в центрі”, “між”.

Вам будуть необхідні геометричні фігури з кольорового картону, чистий аркуш паперу. Але перед тим як дати завдання дитині, складіть візерунок самі, щоб бути впевненими в правильності складеного вами опису.

“Приготуйте чотири однакових синіх трикутника і один червоний квадрат (дитина повинна знайти ці фігури і покласти перед собою). Квадрат покладіть в центрі аркуша паперу. Один трикутник розмістіть вгорі квадрата так, щоб одна його сторона повністю збіглася зі стороною квадрата. Внизу під квадратом покладіть інший трикутник так, щоб один з його кутів дивився на вас. Праворуч поставте третій синій трикутник, з’єднавши його сторону з правою стороною квадрата. Зліва від квадрата покладіть останній трикутник так, щоб один з його кутів вказував точно в верх аркуша паперу, а інший – в низ. Що вийшло? ”

Завдання на 20.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П. 
Мова рідна, слово рідне. Тема. Читання укр. нар. казки “Котик і півник”
Завдання на 20.05.2020р.Вихователь Полосьмак Т.О. 
Чарівні фарби. Тема. Малюємо сонечко.
Мета: розвивати творчу активність дитини, самостійність,фантазію.
Завдання на 19.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
Очка бачать, вушка чують. Тема. Д.гра”Довгий і короткий”

Це заняття розвиває уяву дитини, вміння порівнювати і аналізувати, допоможе узагальнити знання про геометричні фігури, розвиває дрібну моторику рук, закріплює у свідомості малюка поняття “довгий” і “короткий”.

Вам треба буде нарізати довгі і короткі смужки з кольорового або однотонного картону.

Бажано грати разом з дитиною, а не просто давати йому завдання. Розкладіть всі смужки на дві купки. В одній лежатимуть довгі, а в іншій – короткі. Потім запитаєте дитину, чим розрізняються смужки в цих купках. Коли ви отримаєте потрібну відповідь, запропонуйте маляті викласти за допомогою цих смужок різні картинки. Щоб дитині не було нудно, розкажіть йому історію про карликів і велетнів, яку ви з дитиною будете інсценувати.

На узліссі жили два друга: карлик і велетень. Біля карлика був маленький будиночок, а у велетня – великий (ви з дитиною обговорюєте, з яких смужок потрібно будувати будиночки, і потім викладаєте їх). Біля будиночка карлика був маленький паркан, а біля будинку велетня – великий. Від будиночка карлика виходила коротка стежка, а від будинку велетня – довга. Правда, ці дві доріжки з’єднувалися “.

Можна придумати й інші цікаві завдання. Наприклад, зробити залізницю, використавши для рейок довгі смужки, а для шпал – короткі.

Коли дитина міцно засвоїть поняття “короткий” і “довгий”, можна ввести ще одне – “середній”.

За тим же принципом легко вивчити і такі поняття, як “вузький” і “широкий”.

Завдання на 19.05.2020р.    Вихователь Полосьмак Т.О.
Любій малечі про цікаві речі. Тема. Д.гра “Заправляємо ліжко”

За допомогою цієї гри можна навчити дитину заправляти ліжко, виховати акуратність і самостійність. Проводите гру щоранку, поки малюк не почне прибирати ліжко самостійно.

Для того щоб дитина захотіла взяти участь в процесі, його можна підбадьорити тим, що його вважають вже досить дорослим і хочуть навчити заправляти ліжко. Навряд чи малюк відмовиться, адже тоді він визнає себе маленьким.

Покажіть дитині порядок виконання дій. Можна придумати веселий вірш, який допоможе малюкові запам’ятати послідовність дій.

Наприклад:

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Заправляємо кровать.

Ковдру ми складаємо,

Покривало розстеляємо,

В шафу сховали подушки,

І підемо грати в іграшки.

Завдання на 18.05.2020р.   Вихователь Полосьмак Т.О.
Аплікація з паперу. Тема. Весела гра “Перукарня”

Весела гра «Перукарня»

Мета гри: не важливо, чи вчиться ваш малюк вирізати або вже віртуозно володіє ножицями, в будь-якому випадку запропонуйте йому подібну гру: для новачків – граючи вчитися веселіше, а для «просунутих» – це новий забавний експеримент!

Вам знадобляться:

– аркуші паперу А4

– кольоровий папір

– клей олівець

як виготовити:

Лист А4 згорнути навпіл (якщо робити в один шар, то папір буде сильно загинатися через важкість волосся). Намалювати обличчя чоловічка і вирізати. З кольорового паперу вирізати волосся, вуса, бороду і приклеїти до шаблонів. Обидві половинки паперу склеїти (кінчики волосся залишаться всередині) і можна приступати до справи.

Дане заняття можна ускладнити, наприклад, шаблони виготовити разом з дитиною або дитині самій виготовити шаблони за підтримки і підказках дорослого.

Гра «Перукарня» розвиває дрібну моторику, увагу, посидючість, уяву.

Завдання на 18.05.2020р.     Вихователь Опанасенко О.П.
Ліплення з пластиліну.Тема:”Машина”
Мета: розвивати дрібну моторику ,фантазію,бажання доводити розпочату справу до кінця.
Завдання на 15.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Мова рідна, слово рідне. Тема. Читання оповідання В.Сухомлинського” Жайворонок сонечку допомагає”

Оповідання Василя Сухомлинського “Жайворонок сонечку допомагає”

У дрімучому лісі і в глибокому яру ще лежить холодний сніг. Спить підсніжник під торішнім листком. Синіє лід на ставку.

Тільки на схилах горбків розтав сніг, побігли струмочки. В синьому небі заграло ясне сонечко.

Вийшла з хати маленька дівчинка Маринка і побачила сіру пташечку в небі. Пташечка співала, ніби срібний дзвіночок на крилах піднімала, а він тремтів, тремтів.

— Мамо, що це за пташечка співає? — запитала Маринка.

— Жайворонок, — відповіла мама.

— Чому ж він так рано прилетів? Чому так радісно співає? Ще ж сніг лежить…

— Жайворонок сонечку допомагає, — відповіла мама.

— Як же він допомагає? — Здивувалась дівчинка.

— Коли жайворонок летить в синє небо, воно стає теплішим.

Завдання на 15.05.2020р.Вихователь Опанасенко О.П.
Сенсорні ігри. Тема. “Пальчикова гра “Пташка п,є воду”
Мета. Розвивати дрібну моторику пальців рук, мовлення.
Завдання на 14.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Будуємо, майструємо, творимо.  Тема. Конструювання є пластикових стаканчиків.
Мета. Розвивати фантазію, творчість, нестандартність мислення.
Завдання на 14.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
Чарівні фарби. Тема.” Малюємо долоньками.Вправні рученята.”
Мета. Зацікавити дітей малюванням фарбами з використанням нетрадиційних технік.Виховувати посидючість,бажання доводити розпочату справу до кінця.
Завдання на 13.05.2020р. Вихователь Полосьмак Т.О.
Очка бачать,вушка чують. Тема. Вивчаємо дні тижня.
Мета. Допомогти дитині запам,ятати послідовність днів тижня.
Завдання на 13.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
ОБЖД. Тема.” Ігри з безпеки життєдіяльності”

Закріпити знання дітей з правил поводження в природі, на воді, пожежної та дорожньої безпеки. Закріпити кольори світлофора. Розвивати логічне мислення. виховувати бережне ставлення до свого здоров я, безпеки оточуючих.

Завдання на 12.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
Літературна скринька. Тема. Читання вірша “Дощик”

Дощик чисто,

Дощик чисто

Умиває наше місто.

Умиває він топольки,

І травичку, і квітки.

І розкриті парасольки,

І барвисті парасольки

Під дощем немов грибки.

Завдання на 12.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Любій малечі про цікаві речі. Тема. Д.гра”Відгадай загадку”

Блакитні оченята Із жита виглядають.

Хоч квіточки ці люблять  Та з поля виганяють.

(Волошки)

***

Дзвіночки в лісі ніжні-ніжні,Немов сніжинки білосніжні.В зеленім листі спочивають,П’янкий весняний запах мають.

(Конвалія)

***

Не оса, а жала має,Не вогонь, а обпікає,

Коли йдете в ліс гуляти,Обминіть її, малята.

(Кропива)

***

Сонечко в травах зійшло,Усміхнулось, розцвіло,

Потім стало біле-біле І за вітром полетіло.

(Кульбаба

***

Що за диво-дивина В житі квітка є одна?

Палає, мов ліхтарик, Червоний кептарик.

(Мак)

***

Дуже скромна і тендітна, Серед квітів непримітна.

Та якщо в руці пом’яти, То умить впізнаєш…

(м’яту).

***

Перша квіточка весняна тихо під сніжком куняла.

Дмухнув вітерець тепленький, і з’явився цвіт біленький.

(Підсніжник)

Наче сонце, серединка, Пелюстків біла хустинка.

Знає бджілка і мурашка, Що звуть квіточку…

(ромашка).

***

Золотисте ситечко Покотилось в літечко.

Загляда в віконечко, Наче справжнє сонечко.

(Соняшник)

***

Що за квіточка пахуча: І червона, і колюча?

(Троянда)

***

Має гарні жовті вічка Й фіолетову спідничку.

Запах ніжний і духмяний Наповняє ліс весняний.

(Фіалка)

***

Жовтий, в смужечку сміливець, Це не джміль, а …(чорнобривець).

так діти зможуть вивчити назви рослин, дізнатися про їхній зовнішній вигляд, природні умови розселення.

Завдання на 8.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.
Літературна скринька. Тема. Читання вірша І.Січовика”Рідний край”.

РІДНИЙ КРАЙ
Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов’їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна.
Ігор Січовик

Завдання на 8.05.2020р. Вихователь Полосьмак Т.О.
Очка бачать, вушка чують. Тема. Дид. гра “Одягнемо ляльку на свято”

Мета. Співвідносити за кольором і величиною предмети одягу.

Ускладнення. Бантики або панчохи.

Обладнання. Площинні силуети ляльок в різнокольорових спідничках, вирізані окремо кофтинки такого ж кольору.

Словник. Лялька, спідничка, кофтинка.

Завдання на 07.05.2020р. Вихователь Полосьмак Т.О.

ГРА «ЗНАЙДИ ПРЕДМЕТ»

Реквізит для гри:  Декілька предметів маленького розміру: м’яка іграшка, чашка, печиво, м’ячик, яблуко, ложка, гребінець, і т.д.

Кошик  Хустинка, щоб зав’язати очі

Правила гри:  Підберіть предмети для гри та покладіть їх до кошика.

Сядьте з дитиною на підлогу один напроти одного та поясніть правила гри (потрібно вгадати предмет із заплющеними очима).

Зав’яжіть дитині очі.

Дістаньте будь-який предмет із кошика, дайте його дитині в руки, нехай впізнає предмет на дотик.

Якщо в дитини виникли труднощі й вона не може самостійно впоратися із завданням, давайте підказки.

Примітка. Обов’язково обговоріть з малюком, що ви збираєтеся зав’язати йому очі та поясніть, чому потрібно це зробити. Якщо йому це не сподобається, ви можете запропонувати просто заплющити очі. І, звичайно, всі предмети повинні бути безпечними (негострими, легкими).

Завдання на 7.05.2020р.  Виховаиель Опанасенко О.П.
Віконечко в природу. Тема.Дид. гра “Що де росте”.
Завдання на 6.05.2020р.   Вихователь Опанасенко О.П.
Будуємо.Майструємо. Творимо. Майструємо разом з дитиною у вільну хвилинку.
Тема.”Поробки з гудзиків”
Мета. Розвивати сенсорні навички,закріпити назви кольорів.
Завдання на 6.05.2020р.  Вихователь Полосьмак Т.О.
Мова рідна, слово рідне. Тема. Читання укр.народної казки”Пан Коцький”

В одного чоловіка був кіт старий, що вже не здужав і мишей ловити.

От хазяїн його взяв та й вивіз у ліс, думає: «Нащо він мені здався, тільки дурно буду годувати, – нехай в лісі ходить».

Покинув його, а сам поїхав.

Коли це приходить до кота лисичка та й питає його:

– Що ти таке?  А він каже: – Я – пан Коцький.

Лисичка каже:  – Будь ти мені за чоловіка, а я тобі за жінку буду.

Він і згодився.  Веде його лисичка до своєї хати – та так уже йому годить: уловить де курочку, то сама не їсть, а йому принесе.  От якось зайчик побачив лисичку та й каже їй:

– Лисичко-сестричко, прийду я до тебе на досвітки.  А вона йому:

– Є у мене тепер пан Коцький, то він тебе розірве! Заєць розказав за пана Коцького вовкові, ведмедеві, дикому кабанові. Зійшлися вони докупи, стали думати: як би побачити пана Коцького, – та й кажуть:  – А зготуймо обід!  І взялись міркувати, кому по що йти. Вовк каже:  – Я піду по м’ясо, щоб було що в борщ.  Дикий кабан каже:  – А я піду по буряки та картоплю. Ведмідь: – А я меду принесу на закуску. Заєць: – А я капусти. От роздобули всього, почали обід варити. Як зварили, стали радитись: кому йти кликати на обід пана Коцького. Ведмідь каже: – Я не підбіжу, як доведеться тікати. Кабан: – А я теж неповороткий. Вовк: – Я старий уже і трохи недобачаю. Тільки зайчикові й приходиться.

Побіг заєць до лисиччиної нори; коли це лисичка вибігає, дивиться, що зайчик стоїть на двох лапках біля хати, та й питає його: – А чого ти прийшов? – Просили вовк, ведмідь, дикий кабан і я прошу, щоб ти прийшла зі своїм паном Коцьким до нас на обід! А вона йому: – Я з ним прийду, але ви поховайтесь, бо він вас розірве. Прибігає зайчик назад та й хвалиться:   – Ховайтесь, казала лисичка, бо він як прийде, то розірве нас!Вони й почали ховатися: ведмідь лізе на дерево, вовк зарився у стогу, кабан ховається під стіл, а зайчик лізе в кущ. Коли це веде лисичка свого пана Коцького.  Доводить до стола, він побачив, що на столі м’яса багато, та й каже: – Ма-у!.. Ма-у!.. Ма-у!.. А ті думають: «От, вражого батька син, ще йому мало! Це він і нас поїсть!» Зліз пан Коцький на стіл і почав їсти, аж за вухами лящить. А як наївся, то так і простягсь за столі. А кабан лежав під столом, та якось комар і вкусив за хвіст, а він так хвостом і крутнув; кіт же думав, що то миша, та туди, та кабана за хвіст! Кабан як схопиться, та навтіки! Пан Коцький злякався кабана, скочив на дерево та й подерся туди, де ведмідь сидів. Ведмідь як побачив, що кіт лізе до нього, почав вище лізти по дереву, та до такого доліз, що й дерево не здержало, – так він додолу впав – гуп! – просто на вовка, мало не роздавив сердешного. Як схопляться вони, як дременуть, то тільки видко; а заєць і собі за ними – забіг не знать куди… А потім посходились та й кажуть: – От, який малий, а тільки-тільки нас усіх не поїв!

Завдання на 5.05.2020р. Вихователь Опанасенко О.П.
Очка бачать-вушка чують. Тема. Пальчикова гра “Добрий день”
Завдання на 5.05.2020р. Вихователь Полосьмак Т.О.
Художня література. Тема.Вивчення вірша “кульбабки”

«Кульбабки»

Трави ніби ожили!

То кульбабки зацвіли,

ЖОВТІ-ЖОВТІ,  мов курчатка

В мами курочки-чубатки.

Завдання на 4.05.2020р.Вихователь Полосьмак Т.О.
Конструювання з паперу. Тема.”Гірлянди своїми руками”

ГІРЛЯНДИ СВОЇМИ РУКАМИ

Напевно, найпростіше завдання для малюків. Виріжте кілька смужок довжиною 3-5 см. Головне, щоб вони були різнокольорові. Покажіть дітям, як правильно смужку склеїти в колечко. Нехай вони зроблять це разом з вами. Другу смужку просуньте в перший колечко і склейте ще коло. Потім третю просуньте в другу і т. Д.

Головне, щоб одні і ті ж кольори не знаходилися поруч. Під час цього заняття ви закріпіть кольори і вивчіть нові. Навчіть дитину мислити. Таке конструювання в молодшій групі вважається одним з легких завдань. Зробіть довгу і ярку гірлянду.

ПОРАДИ БАТЬКАМ

Дуже важливий момент, який не можна упускати – ножиці. Вони повинні бути закруглені. Завжди під час роботи дорослим не можна відходити від малюків ні на крок. Адже у них небезпечні предмети. У період конструювання з дітьми вчиться не тільки техніка. Звертайте увагу на кольори, геометричні форми, на щільність паперу та ін. Ви можете робити вироби навіть з газетного паперу. Діти люблять такий предмет, як конструювання,молодша група тільки вчиться йому, тому проявіть якомога більше тепла і терпіння.

Завдання на 4.05.2020р.  Вихователь Опанасенко О.П.

ОБЖД. Тема.Дид.гра”Оціни вчинок”.

Завданнв на 30.04.2020р.     Вихователь Полосьмак Т.О.
Заняття з сенсорного розвитку. Тема.Дид. гра”Посади квіти на клумбу”

Мета. Вставляти круглі предмети ( квіти ) в отвори різноі величини. Закріпити поняття про жовтий колір.

Завдання на 30.04.2020р.   Вихователь Опанасенко О.П.
Заняття з малювання(з використанням нетрадиційної техніки)
Тема.”Курчатка”

Малювання за нетрадиційними методиками   Тема: Курчатка
Тук-тук-тук!
Тук-тук-тук!
Несміливий чути стук.
Це з яєчка, мов із хатки,
Проклювалося…. (Курчатко)

Але, перед тим, як малювати давайте розглянемо будову тіла курчатка.

– Що є у курчати?–  Тулуб, голова.

–  А якої форми тулуб?- Круглої.

а якої форми голова?, теж кругла? А що більше – тулуб  чи голова?

– Звичайно, тулуб більший, а голова менша.

–  А що ще є?на голові є очі і  дзьобик.

– Діти, якщо курчатко  стоїть навпроти нас, то скільки ми бачимо оченят?

– Двоє очей, а якщо боком?- Одне, правильно.

– Чим курчатко розгрібає травичку?- Так, завдяки лапок.

якого кольору пір’ячко у курчатка?- Жовтого, а дзьобик і лапки?Червоного.

Дорослий підготував силуети курчаток, але вони ще недомальовані. Подивіться уважно і скажіть, чого на них не вистачає?  Так,  пір’ячка та оченят.

Сьогодні намалюємо пір’ячко курчатам за допомогою зім’ятого паперу, а око за допомогою ватної палички. Отже, якого кольору будемо малювати пір’ячко? А якого кольору – очко?

Пальчикова гра «Півник»

Півнику, півнику, де ти бував?

(Діти складають руки «човником»)

Під кущем калини зернята клював.

(Стукають пальчиком по долоні)

Півнику, півнику, де ти бував?

Я біля хатини на паркан злітав.

(Імітують махи крилами)

Півнику, півнику, де ти бував?

Рано – рано вранці сонечко вітав.

(Піднімають руки вгору)

Півнику, півнику, де ти бував?

Я маленьких діток піснею звеселяв.

(Плескають в долоні)

-Ку-ку-рі-ку!

Самостійна робота дітей… Діти малюють пір’я, за допомогою зім’ятого паперу.

Завдання на 29.04.2020р.      Вихователь Полосьмак Т.О.
Тема. “Допоможемо зайчикові”.Ознайомлення з навколишнім. Заняття з пріоритетомсоціально-морального розвитку з дітьми

Пісенька–потішка «Біжить зайчик дорогою».

Біжить зайчик дорогою, та й скаче.

Затуляється лапками та й плаче:

« Усі ж бо я та городи обійшов,

Ніде ж бо я капустинки не знайшов».

– Якими овочами ми можемо нагодувати зайчика? (Капустою та

морквою). Морква для зайця – справжні ласощі.

Закінчіть розпочате речення,додавши до слова потрібний антонім.

– Діти, наш зайчик був сумним, а тепер став … (веселий).

– Зайчик плакав, а тепер він … (радіє, сміється).

– Зайчик був голодним, а тепер він … (ситий).

– Зайчик зараз маленький, а колись він виросте і стане … (великим).

– У зайчика хвостик короткий, а вушка … (довгі).

Завдання на 29.04.2020  Вихователь Опанасенко О.П.
Літературна скринька. Тема. Читання укр.народної казки”Колосок”.
Мета. Виховувати любов до усної народної творчості,працелюбність,бажання допомагати дорослим.

 Жили собі двоє мишенят – Круть та Верть і півник Голосисте Горлечко. Мишенята було тільки й знають, що танцюють та співають. А півник удосвіта встане, всіх піснею збудить та й до роботи береться.

Ото якось підмітав у дворі та й знайшов пшеничний колосок.

– Круть, Верть, – став гукати півник, – а гляньте-но, що я знайшов!

Поприбігали мишенята та й кажуть:

– Коли б це його обмолотити…

– А хто молотитиме? – питається півник.

– Не я! – одказує одне мишеня.

– Не я! – каже й друге мишеня.

– Я обмолочу, – каже до них півник. І взявся до роботи.

А мишенята й далі граються.

От вже й обмолотив півник колосок та й знов гукає:

– Гей, Круть, гей, Верть, а йдіть гляньте, скільки зерна я намолотив!

Поприбігали мишенята.

– Треба, – кажуть, – зерно до млина однести та борошна намолоти.

– А хто понесе? – питає півник.

– Не я! – гукає Круть.

–Не я! – гукає Верть.

– Ну, то я однесу, – каже півник. Узяв на плечі мішок та й пішов.

А мишенята собі одно скачуть – у довгої лози граються. Прийшов півник додому, знов кличе мишенят:

– Гей, Круть, гей, Верть! Я борошно приніс.

Поприбігали мишенята, пораділи:

– Ой півничку! Вже тепер тісто треба замісити та пиріжечків спекти.

– Хто ж міситиме? – питає півник. А мишенята й знов своє:

– Не я! – пищить Круть.

– Не я! – пищить Верть.

Подумав, подумав півник та й каже:

– Доведеться мені, мабуть.

От замісив півник тісто, приніс дрова та й розпалив у печі. А як у печі нагоріло, посадив пиріжки.

Мишенята й собі діло мають: пісень співають, танцюють.

Аж ось і спеклися пиріжки, повиймав їх півник, виклав на столі.

А мишенята вже й тут. І гукати їх не треба.

– Ох, і голодний я! – каже Круть.

– А я який голодний! – каже Верть. Та й посідали до столу.

А півник і каже:

– Стривайте-но, стривайте! Ви мені перше скажіть, хто знайшов колосок?

– Ти, – кажуть мишенята.

– А хто його обмолотив?

– Ти, – вже тихіше відказують Круть із Вертем.

– А тісто хто місив? Піч витопив? Пиріжків напік?

– Ти, – вже й зовсім нищечком кажуть мишенята.

– А що ж ви робили?

Що мали казати мишенята? Нічого. Стали вони тут вилазити з-за столу, а півник їх і не тримає. Хто ж отаких ледарів пиріжками пригощатиме?

Завдання на 28.04.2020р.      Вихователь Опанасенко О.П
Любій малечі про цікаві речі
Тема “Дид.гра “Земля сумує, Земля радіє”
Мета: виховувати екологічну культуру дошкільнят.
Завдання на 28.04.2020р.   Вихователь Полосьмак Т.О.
Художня література
Тема “Читання казки “Івасик-Телесик”
13.04.2020р. Вихователь Опанасенко О.П.

Дидактична гра “Мама, тато і малюк”

Завдання на 10.04.2020р.
Вихователь Полосьмак Т.О.

Де чий будиночок

Мета: вивчати назви тварин, комах та їх жител, вчити співвідносити тварин із їх домівками, розвивати логічне мислення.

Тваринки заплуталися, і зовсім забули, де їхні домівки. Допоможи їм: підбери кожному його хатинку.

Завданнч на 10.04.2020р.
Вихователь Опанасенко О.П.

Тема. Вербові котики.Малювання.

Матеріал: ілюстрації із зображенням верби, вербових гілочок; гуашеві фарби;

пензлики; серветки; баночки для води; підставки для пензликів.

Послідовність виконання роботи

Діти розглядають ілюстрації із зображенням верби, вербових

котиків. Обговорюють, які кольори необхідні для зображення вербових гілочок.

Діти спочатку зображують гілочки, проводячи лінію кінчиком ворсу коричневою фарбою. Дорослий звертає увагу дітей на те, що необхідно рівномірно

наносити фарбу самим кінчиком ворсу, щоб товщина гілочок була однаковою.

Доводити лінію до верхнього краю зображеної вази. Потім діти до сірої фарби

додають за потреби білої, щоб отримати бажаний відтінок. Набирають сіру фарбу

та залишають відбитки ворсу пензлика справа і зліва на кожній гілочці.

Завдання на 9.04.2020р.
Вихователь Опанасенко О.П.
Майструємо разом з дитиною. Аплікація з паперу”Квітка з бажаннями”

Майструємо разом з дитиною «Квітка з бажаннями»

Рослинний світ також цікавий і різноманітний. Розкажіть дитині про дерева, чагарники, трав’янисті рослини. Чим вони відрізняються. Рослини необхідні людині, оскільки вони поглинають вуглекислий газ і виділяють кисень. Саме тому в лісі так добре дихається. Багато рослин дають їстівні плоди. Попросіть дитину згадати фрукти, овочі, ягоди, злаки. Тварини теж харчуються рослинами. Корови, вівці, коні влітку їдять траву, а взимку – сіно. Бджоли збирають нектар з квітів, а гусениці поїдають листя.

Поясніть, як з насіння виростає рослина. Насінину садять в землю, з’являється росток. Потім він цвіте, і потім на місці квітки дозріває плід або насіннячко.

Посадіть в горщику які-небудь насіння (соняшнику, квасолі) або цибуля, часник. Попросіть дитину регулярно поливати його і спостерігати за тим, що буде відбуватися.

«Квітка з бажаннями» аплікація.

Матеріали і інструменти- Аркуш картону для основи- Ножиці- Клей- Кольоровий папір

Покроковий процес виготовлення

  1. Виріжте з кольорового паперу пелюстки квітки, серцевину і стеблинку.
  2. Із зворотного боку кольорового паперу обведіть долоньки малюка, або нехай він зробить це сам. Виріжте – це будуть листочки квітки.
  3. Нехай дитина наклеїть пелюстки на лист картону, але намажте пелюстки клеєм тільки біля основи, в тому місці, де вони приклеюються до серцевини. Таким чином, кожну пелюстку можна буде підняти.
  4. Потім малюк може приклеїти серцевину, стебельце і листочки у вигляді долоньок.
  5. Коли аплікація висохне, підніміть кожну пелюстку квітки і напишіть під ним побажання того, кому призначається квітка. Звичайно ж такий подарунок буде ще й пам’яттю про те, які були крихітні долоньки у вашої дитини.
  6. Запропонуйте дитині прикрасити аплікацію за бажанням, наприклад крапельками клею з блискітками.

Про що поговорити з дитиною

➙ При виготовленні виробу називайте частини квітки (пелюстки, серцевина, стебло, листя).

➙ Розкажіть малюку про свята, про традиції побажань і про людину, кому листівка призначається.

Запитайте у дитини, які у неї є бажання. Ви можете спеціально виготовити таку листівку для того, щоб дитина відірвала пелюстки і сформулювала свої бажання.

Завдання на 9.04.2020р.
Вихователь Полосьмак Т. О.
Дидактична гра на розвиток логічного мислення “Парні картинки”

Що намальовано на малюнках? Назви (покажи, де лялька (м’яч, киця…). Що це? Знайди таку саму .

Завдання на 8.04.2020р.
Вихователь Полосьмак Т.О.
Малюємо разом у вільну хвилинку”Курчатко”
Завдання на 8.04.2020р.
Вихователь Опанасенко О.П.
Дидактична гра “Геометричний паровозик”

Геометричний паровозик

Мета: вчити дітей співвідносити геометричні фігури із зразком, вивчати їх назви, підбирати однакові форми.

(На вокзалі усі пасажири заблукали. Допоможи фігуркам кожній знайти свій потяг, щоб доїхати додому. Поглянь на машиністів, і підбери таких самих пасажирів до кожного поїзда.

Завдання на 7.04.2020р.
Вихователь Опанасенко О.П.

   Гра «Частини тіла»

В мене кругла голова

Вушка два і очка два

В мене носик є і ротик

,Там є спинка, тут животик

Вміють ніжки – танцювати,

Руки – все на світі брати,

Пальчики, аж 10 штук,

Барабанять стук-стук-стук

Гра «Чарівний мішечок, з веселими загадками»

Той хто вмивається

З ним привітається,

Який ти є – таким покаже

Без слів тобі усе покаже.  (Дзеркало)

Мию, мию без жалю,

Мию там, де брудно.

А купатись не люблю,

Бо від того худну.  (Мило.)

Коли миюсь, чи вмиваюсь

Потім ним я витираюсь.

Витирати сухо звик

Мій м’якесенький… (Рушник)

Чищу зубки кожен день

Дуже добре й швидко

Мені в цьому допоможе – моя зубна… (Щітка)

В хатці-тюбику живу

Зубкам вашим я служу… (Зубна паста)

Ліг в кишеню і вартую

Плаксі, реві та бруднулі

Витру вранці струмки сліз,

Не забуду і про ніс. (Носовичок

Фізкультурна хвилинка

Щось не хочеться сидіти.

Треба трохи відпочити.

Руки вгору, руки вниз.

На сусіда подивись.

Плигніть, діти, кілька раз.

За роботу, все – гаразд.

Завдання  на 7.04.2020р.
Вихователь Полосьмак Т.О.
Сенсорні ігри. Тема:”Постав квітку у вазу”

Мета. Співвідносити предмети за кольором ( 4 основні кольори ). Віднаходити жовтий колір.

Обладнання. Квіти основних чотирьох кольорів, кольорові вазочки.

Словник. Квітка, квіточка, ваза, жовта.

Завдання на 06.04.2020р.
Вихователь: Полосьмак Т.О.

ВЕРБОВІ КОТИКИ

Навесні мала вербичка

Одягнула рукавички.

Ще стоять холодні ночі –

Застудитися не хоче.

Г. Химич

Завдання на 06.04.2020р.
Вихователь: Полосьмак Т.О.
Аплікація з паперових серветок. Тема:”Кольорові парасольки”

Серветки – прекрасний матеріал для дитячої творчості, який відмінно розвиває дрібну моторику. Для роботи буде потрібно заздалегідь намалювати контури парасольок на половинках аркуша А4.

Необхідні матеріали: клей олівець, кольорові серветки, тарілочки для кульок.

Перед початком заняття дорослий розповідає дітям, чому йде дощ, для чого потрібна парасолька, історію парасольок, пропонує послухати пісеньки про дощик або читає віршики.

Спочатку діти розривають серветки на приблизно однакові шматочки, а потім скачують їх пальчиками в кульки. Зробивши таким чином заготовки для аплікації, приступають до основного етапу. Контур парасольки заповнюється клеєм, і туди приклеюються кульки з серветок.

 

Завдання на 3.04.2020р.
Вихователь: Полосьмак Т.О.
Любій малечі про цікаві речі . Тема:”Дидактична гра “Чим Петрикові гратись”

Мета: Закріпити знання дітей про предмети домашнього побуту, що є джерелами потенційної небезпеки для дітей і повинні зберігатися в недоступному для малюків місті (побутова хімія, ліки, ріжучо-колючі предмети). Розвивати уяву, пам’ять, мовлення. Виховувати обережність та обачливість під час ігор з різними предметами.

Хід гри: вихователь показує дітям Петрика:Малята, Петрик залишився вдома сам і захотів погратися. Він знайшов багато різних речей, але тут є й небезпечні предмети. А де іграшки Петрик не знає. Давайте допоможемо йому покласти іграшки на килимок, а небезпечні предмети до тата й мами у шафу. Діти виконують завдання. Розкладаючи предмети, обґрунтовують свій вибір.

Завдання на 3.04.2020р.
Вихователь: Опанасенко О.П.
Ліплення “Іграшки”  Мій веселий, дзвінкий м’яч”.

Формувати вміння розгортати куля круговими рухами долонь.

Розвивати дрібну моторику.

Загадка: Б’ють його, а він не плаче.

Веселіше тільки скаче.

Що це? Як здогадалися?

Вірш: Мій веселий, дзвінкий м’яч.

Ти куди помчав навскач?

Жовтий, червоний, блакитний,

Чи не наздогнати тобою! ..

Сьогодні ми будемо ліпити м’ячики, щоб з ними пограти. Спочатку потренуємося. Візьмемо тенісні м’ячики, покладемо на долоньку, а зверху прикриємо інший долонькою. Пальчики прямі дивляться в сторони, як промінчики. Покатаємо м’ячик на долоньці і говоримо:

«Крутим, крутимо, крутимо, крутимо, дуже круглий м’ячик буде».

Діти імітують рухи ліплення без пластилін

Ліплення м’ячів вибір кольору за бажанням дітей , для ускладнення пожно зліпити квіточку

Завдання на 2.04.2020р
Вихователь: Опанасенко О.П. 
Малювання. Тема: “Дощик”

Мета: Вчити малювати похилі вертикальні лінії, розвивати інтерес до малювання.

На аркуші паперу заздалегідь намалюйте хмаринки у верхній частині листа. А внизу зобразите траву, квіти, грибочки. Як дощик капає? Проведіть суцільну вертикальну лінію-сильний дощ, і пунктиром -слабкий дощик. Попросіть малюка намалювати, як дощ поливає травичку, квіти, гриби. Запитаєте, який дощ він намалював: сильний чи слабкий?

Не забудьте похвалити малюка.

Завдання на 2.04.2020р.
Вихователь: ПолосьмакТ.О.
Тема:”Весняні пригоди”

Мета:  Розвивати мовленеву компетентність.Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про весну як пору року; продовжувати  навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки весни (біжать струмки, сильніше гріє сонце,  тощо).

дид. вправа «Послухай та повтори

гріє. світе, тане

капає, біжить, дзюрчить

дерева, бруньки, листочки

струмок, дощ, весна

трава, тепло сонечко

дид.гра «Яка весна якщо?….»

тепло, весело, хмуро, ясно….тощ

 дид.гра «Так-ні»:

Навесні можна ліпити сніговиків.

Навесні можна кататися на санках.

Навесні з’являються перші весняні квіти.

Навесні можна купатися в річці.

Навесні на деревах опадає листя.

Навесні птахи відлітають у теплі краї.

01.04.2020

Вихователь Опанасенко О. П.

“Килимок для песика”

Мета. Розвивати пам’ять, мислення , увагу. Виховувати вміння працювати охайно. Створювати зображення предметів, порівнювати частини за величиною, викладати зображення на стіл. Закріпити поняття про форму ( трикутник, круг), колір. Вправляти у звуконаслідуванні.

Круг. Якого він кольору ?

А це що? Трикутник.Я кого кольору?

Трикутник У кошик ми складемо всі трикутники.

Круг Якого він кольору. То скільки трикутників?

Багато. скільки кругів?

Багато.

01.04.2020

Вихователі: Полосьмак Т.О.

“Читання вірша М.Познанської “Здрастуй, сонечко!”

МЕТА: Вчити дітей уважно слухати і свідомо сприймати вірш, відповідати на запитання вихователя. Розвивати мовлення, увагу. Виховувати цікавість до художніх творів.

Бесіда « Любе Сонечко».

Погляньте у віконечко – як гарно світить сонечко!

– Що ви знаєте про сонечко?

– Яке воно?( Жовте, кругле, яскраве…)

– Що робить?(Світить, гріє).

“Читання вірша М.Познанської “Здрастуй, сонечко!”

ЗДРАСТУЙ, СОНЕЧКО!

Я всміхаюсь сонечку:

— Здраствуй, золоте!

— Я всміхаюсь квітоньці

— Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

— Друзям усміхаюся

— Зичу їм добра.

31.03.2020

Вихсватель Опанасенко О. П.

«Ігри, іграшки, забави»

Ігор Січовик   «Іграшки»

В мене іграшок багато

З глини, гуми, скла і вати

З пластиліну і фанери

З ниток, дерева, паперу

Є у мене лук, сопілка

Дзиґа, мавпочка і білка

Самоскид, олені, тигри

Теплохід, настільні ігри.

Дид. гра «Скажи лагідно»(ведмежатко, машинка, свищик…)

Дидактична гра «Музей іграшок»

Спочатку  розглянемо іграшки  на полицях музею.

–          Що стоїть на верхній  полиці?

–          Скільки іграшок? Які вони? З чого виготовлені?

–          А що на середній полиці? (інші іграшки, назвати)

–          Скільки їх? (порахувати)

–          На якій поличці більше іграшок?

–          На скільки більше?

–          Що стоїть посередині полиці?

–          Що внизу?

–          Якого  кольору іграшки?

Дидактична  гра « Що із чого?»

Машинка з металу – металева

М’яч з гуми – гумовий

Возик з дерева – дерев’яний

Коник з глини – глиняний

Лялька з пластмаси – пластмасова.

 Як поводитися з іграшками?

З іграшками добре гратись,

Та не можна забувати

Що не треба їх ламати

Вихователі: Полосьмак Т.О.

  1. Талановиті пальчики (аплікація)   «Травичка росте»

Мета: Удосконалити навички техніки «ниткопис». Розвивати дрібну моторику рук.

Обладнання: Аркуші паперу, нитки.

  1. Віконечко в природу

«Вітаміни – наші друзі»

Закріпити знання дітей про овочі та фрукти, їхній колір, смак, форму.

У кожній морквині

Повно вітамінів.

І в капустині теж

Завжди їх знайдеш.

І в цибулині, і в картоплині

Є доволі вітамінів.

***

В грушах, яблуках, горіхах

Вітаміни всім на втіху. —

І червоная шипшина

Містить безліч вітамінів.

ЗАВДАННЯ НА 30.03.2020
ВИХОВАТЕЛЬ: ПОЛОСЬМАК Т.О.

Хто що їсть

Мета: вивчати назви тварин та їх їжі, вчити співвідносити тварин із тим, чим вони харчуються, розвивати логічне мислення.

До нас прийшли сумні тваринки. Вони голодні. Ось, скільки їжі у нас тут є. Давай нагодуємо тварин. Але пригостимо кожного тим, що він найбільше любить.

Вихователь: Опанасенко О.П.

Завдання на 27.03.2020

Вихователы: Полосьмак Т.О., Опанасенко О.П.

Тема: «В чистім тілі – чистий дух»

Мета: Ознайомити малят із назвами частин тіла: руки, ноги, голова, очі, ніс, вуха, рот, волосся. Пояснити призначення частин тіла, закріпити навики догляду за тілом. Прочитати вірш Г. Бойка «Здоровим будь». Розвивати спостережливість. Виховувати культурно-гігієнічні навички.

ЗДОРОВИМ БУДЬ!
Вийшла курочка на грядку,Кличе діток на зарядку:
— Куд-куди? На доріжку!Починаємо пробіжку!
З фізкультурою ми дружим,Різні вправи любим дуже.
— Раз, два, три, чотири! —Чути з нашої квартири.
Глянь: без мила і водиціУмиваються дві киці,
Язичком вмиваються,Лапками втираються.
Я до крана сам дістану, Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шиюІ водою добре мию.
Кроленята — глянуть любо:Об морквинки чистять зуби.
І тому в них зубки цілі —Гострі-гострі, білі-білі.

В мене щіточка зубна,Подивіться: ось вона!

Зверху вниз і навпакиЧищу зуби залюбки.
Носить півник-співунецьНа голівці гребінець.
Гребінцем тим, знає кожний,Причесатися не можна.
А у мене, а у менеЄ гребіночка зелена.
Я нікого не прошу, —Сам голівку причешу.
Поросяткам у корито  їжі свіжої налито.
Нечепури лізуть прямоУ корито із ногами.
Я коли кінчаю їсти, На столі у мене чисто.
Скатертину не заллю,Бо порядок я люблю.
Ось горобчик сів на стовпчик.Чистить пір’ячко горобчик.
Потім пурхнув на плетінь:— Я чистенький! Цвір-цвірінь!
Крем узяв я із полички,Сам почистив черевички,
Ще й помив калошкиДля сестри Явдошки.
Наш Рябко у двір забіг,А на лапках — мокрий сніг
Походив він, походив,На підлозі наслідив.
Як не сором буть таким —Неохайним і брудним! —
Я завжди біля порогаВитираю добре ноги.
Ведмежатко косолапеУ барлозі смокче лапу.
Ой, яка принадна,

  1. Виховуємо трудові навички

«Прання лялькової білизни» – спільна праця дорослого і дітей. Заохочувати дітей під керівництвом дорослого наводити лад у кімнаті після ігор, розкладати іграшки на свої місця. «Лікарня книжок» – діти тримають, дають, кладуть книжки, вихователь підклеює.

 

Завдання на 26.03.2020

Вихователі: Полосьмак О.Т., Опанасенко О.П

Віконечко в природу

Тема: Пустотлива хмаринка

Мета: пояснити причини виникнення дощу;  формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи; розвивати спостережливість; спонукати дітей до експериментування; розвивати творчі здібності та комунікативні навички дітей; сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

Казка про пустотливу хмаринку

Була собі хмаринка гарна і пустотлива ,і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить –  зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись ,хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам , але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!»,- сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!».Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала.

Віршик про дощик

Дощик, дощик, ти вже злива,

Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,

Соловейко застудився,

А тепер лежить під пледом

П’є гарячий чай із медом.

Сенсорно-рухова гра:  «Потягусеньки»

Правила гри. Гра спрямована на сприйняття крайніх точок свого тіла через максимальне тілесне розширення і стиснення, рух у вертикальному і горизонтальному напрямку. Відчуваючи крайні точки, дитина може краще сприймати центр, середину, тобто визначати самого себе. В процесі гри задіяна артикуляционная моторика, створюється можливість сприйняття руху мовного апарату. Рух діти виконують сидячи на стільцях, наслідуючи дорослого. Хід гри Ведучий, сидячи в колі, робить рухи, супроводжуючи їх словами.

  1. Потягу-у-усенькі-потягусенькі, уздовж растушенькі. (Руки повільно тягне високо вгору, а п’ятки вперед-вниз. Долонями гладить тіло – щільно і ласкаво – від маківки вниз до самих кінчиків пальців ніг. Витягає до максимального розміру тіла в довжину, позначаючи цю довжину тактильно;
  2. А поперек – товстушенькі, поперек товстушенькі. (Потягуємося руками дуже широко в сторони і міцно обіймаємо тіло – розтягуємося на максимальну ширину, стискаємося до мінімальної ширини. Повторити, розтягуючи руки в ширину не поспішаючи і обіймаючи тіло щільно-щільно.)
  3. Ручки-хватушенькі, ручки-хватушенькі, ручки-хватушенькі, ручкихватушенькі. (Ритмічно стискаємо і розжимаємо кулаки, щоб відчути локальне розкриття і стиснення.)
  4. А ніжки-топтушенькі, ніжки-топтушенькі. (В ритмі вірша, сидячи, тупотимо ніжками. Діти можуть топати з прискоренням і посиленням, педагог дає можливість дітям розігнатися перед більш дрібним рухом, акцент на найвіддаленіші точки тіла.)
  5. А в роток-говорок. Ну-ка, виглянь язичок! (Вказівний палець до губ – підготовка локального руху.)
  6. Язичок подивився на всі боки, подивився на небо, на землю. (Руху мовою вертикальні і горизонтальні.)
  7. Вийшов за ворота подалі і сховався, вийшов і сховався. Пострибавпострибав і втік, пострибав і сховався. Двері за ним міцно закрилася. (Зміна глибини, рух у фронтальній і у вертикальній площині.) 8. У роток – говорок (Торкнутися губ пальчиком), а в голівку – розумок (обхопити голову обома руками).

25.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Ознайомлення з соціумом “Розгляд картини “Мама миє посуд”
Мета: виховувати поважне ставлення та любов до всіх членів родини, бажання допомагати рідним, приносити їм радість, розвивати увагу, мислення, мовлення.

 

Пальчикова гра “Моя сім’я”
Мета: вправляти в умінні правильно називати всіх членів родини, розвивати пам’ять, мовлення, моторику рук

24.03.2020 

Вихователь Опанасенко О.П.

1. Мовленнєвий розвиток “Моя сім’я”
Мета: дати уявлення про сім’ю, її склад, вправляти дітей вживати слова, якими позначають батьків, рідних дорослих та дітей, розповідати про свою родину за фотографіями.

 

20.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

“Підбери колір”
Мета: закріпити назви кольорів, вчити співвідносити предмети за кольором, розвивати сенсорні здібності дітей.

 

19.03.2020

Вихователь Опанасенко О.П.

Д/г ” Склади з частин ціле
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику рук

  

 

18.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Ліплення “Зернятка для пташок”
Мета: формувати вміння відщипувати від великого шматка пластиліну маленькі шматочки, скачувати круговими рухами долонь, надаючи форму кружечка, фіксувати увагу на величині, кількості, кольорі.

17.03.2020

Вихователь Опанасенко О.П.

До/г ” Склади з частин ціле
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику рук

  

16.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Конструювання “Чарівна вежа”
Мета: вправляти дітей в побудові конструкції – вежі з цеглинок (кубики, трикутники), формувати уміння обирати необхідні деталі будівельного матеріалу, орієнтуватися у величинах.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *