I Молодша “А” група

Завдання на 3.04.2020р.
Вихователь: Полосьмак Т.О.
Любій малечі про цікаві речі . Тема:”Дидактична гра “Чим Петрикові гратись”

Мета: Закріпити знання дітей про предмети домашнього побуту, що є джерелами потенційної небезпеки для дітей і повинні зберігатися в недоступному для малюків місті (побутова хімія, ліки, ріжучо-колючі предмети). Розвивати уяву, пам’ять, мовлення. Виховувати обережність та обачливість під час ігор з різними предметами.

Хід гри: вихователь показує дітям Петрика:Малята, Петрик залишився вдома сам і захотів погратися. Він знайшов багато різних речей, але тут є й небезпечні предмети. А де іграшки Петрик не знає. Давайте допоможемо йому покласти іграшки на килимок, а небезпечні предмети до тата й мами у шафу. Діти виконують завдання. Розкладаючи предмети, обґрунтовують свій вибір.

Завдання на 3.04.2020р.
Вихователь: Опанасенко О.П.
Ліплення “Іграшки”  Мій веселий, дзвінкий м’яч”.

Формувати вміння розгортати куля круговими рухами долонь.

Розвивати дрібну моторику.

Загадка: Б’ють його, а він не плаче.

Веселіше тільки скаче.

Що це? Як здогадалися?

Вірш: Мій веселий, дзвінкий м’яч.

Ти куди помчав навскач?

Жовтий, червоний, блакитний,

Чи не наздогнати тобою! ..

Сьогодні ми будемо ліпити м’ячики, щоб з ними пограти. Спочатку потренуємося. Візьмемо тенісні м’ячики, покладемо на долоньку, а зверху прикриємо інший долонькою. Пальчики прямі дивляться в сторони, як промінчики. Покатаємо м’ячик на долоньці і говоримо:

«Крутим, крутимо, крутимо, крутимо, дуже круглий м’ячик буде».

Діти імітують рухи ліплення без пластилін

Ліплення м’ячів вибір кольору за бажанням дітей , для ускладнення пожно зліпити квіточку

Завдання на 2.04.2020р
Вихователь: Опанасенко О.П. 
Малювання. Тема: “Дощик”

Мета: Вчити малювати похилі вертикальні лінії, розвивати інтерес до малювання.

На аркуші паперу заздалегідь намалюйте хмаринки у верхній частині листа. А внизу зобразите траву, квіти, грибочки. Як дощик капає? Проведіть суцільну вертикальну лінію-сильний дощ, і пунктиром -слабкий дощик. Попросіть малюка намалювати, як дощ поливає травичку, квіти, гриби. Запитаєте, який дощ він намалював: сильний чи слабкий?

Не забудьте похвалити малюка.

Завдання на 2.04.2020р.
Вихователь: ПолосьмакТ.О.
Тема:”Весняні пригоди”

Мета:  Розвивати мовленеву компетентність.Поширити у дітей елементарні уявлення про природні умови довкілля; зокрема про весну як пору року; продовжувати  навчати знаходити характерні ознаки під час спостережень; поширити у дітей уявлення про характерні ознаки весни (біжать струмки, сильніше гріє сонце,  тощо).

дид. вправа «Послухай та повтори

гріє. світе, тане

капає, біжить, дзюрчить

дерева, бруньки, листочки

струмок, дощ, весна

трава, тепло сонечко

дид.гра «Яка весна якщо?….»

тепло, весело, хмуро, ясно….тощ

 дид.гра «Так-ні»:

Навесні можна ліпити сніговиків.

Навесні можна кататися на санках.

Навесні з’являються перші весняні квіти.

Навесні можна купатися в річці.

Навесні на деревах опадає листя.

Навесні птахи відлітають у теплі краї.

01.04.2020

Вихователь Опанасенко О. П.

“Килимок для песика”

Мета. Розвивати пам’ять, мислення , увагу. Виховувати вміння працювати охайно. Створювати зображення предметів, порівнювати частини за величиною, викладати зображення на стіл. Закріпити поняття про форму ( трикутник, круг), колір. Вправляти у звуконаслідуванні.

Круг. Якого він кольору ?

А це що? Трикутник.Я кого кольору?

Трикутник У кошик ми складемо всі трикутники.

Круг Якого він кольору. То скільки трикутників?

Багато. скільки кругів?

Багато.

01.04.2020

Вихователі: Полосьмак Т.О.

“Читання вірша М.Познанської “Здрастуй, сонечко!”

МЕТА: Вчити дітей уважно слухати і свідомо сприймати вірш, відповідати на запитання вихователя. Розвивати мовлення, увагу. Виховувати цікавість до художніх творів.

Бесіда « Любе Сонечко».

Погляньте у віконечко – як гарно світить сонечко!

– Що ви знаєте про сонечко?

– Яке воно?( Жовте, кругле, яскраве…)

– Що робить?(Світить, гріє).

“Читання вірша М.Познанської “Здрастуй, сонечко!”

ЗДРАСТУЙ, СОНЕЧКО!

Я всміхаюсь сонечку:

— Здраствуй, золоте!

— Я всміхаюсь квітоньці

— Хай вона цвіте!

Я всміхаюсь дощику:

— Лийся, мов з відра!

— Друзям усміхаюся

— Зичу їм добра.

31.03.2020

Вихсватель Опанасенко О. П.

«Ігри, іграшки, забави»

Ігор Січовик   «Іграшки»

В мене іграшок багато

З глини, гуми, скла і вати

З пластиліну і фанери

З ниток, дерева, паперу

Є у мене лук, сопілка

Дзиґа, мавпочка і білка

Самоскид, олені, тигри

Теплохід, настільні ігри.

Дид. гра «Скажи лагідно»(ведмежатко, машинка, свищик…)

Дидактична гра «Музей іграшок»

Спочатку  розглянемо іграшки  на полицях музею.

–          Що стоїть на верхній  полиці?

–          Скільки іграшок? Які вони? З чого виготовлені?

–          А що на середній полиці? (інші іграшки, назвати)

–          Скільки їх? (порахувати)

–          На якій поличці більше іграшок?

–          На скільки більше?

–          Що стоїть посередині полиці?

–          Що внизу?

–          Якого  кольору іграшки?

Дидактична  гра « Що із чого?»

Машинка з металу – металева

М’яч з гуми – гумовий

Возик з дерева – дерев’яний

Коник з глини – глиняний

Лялька з пластмаси – пластмасова.

 Як поводитися з іграшками?

З іграшками добре гратись,

Та не можна забувати

Що не треба їх ламати

Вихователі: Полосьмак Т.О.

  1. Талановиті пальчики (аплікація)   «Травичка росте»

Мета: Удосконалити навички техніки «ниткопис». Розвивати дрібну моторику рук.

Обладнання: Аркуші паперу, нитки.

  1. Віконечко в природу

«Вітаміни – наші друзі»

Закріпити знання дітей про овочі та фрукти, їхній колір, смак, форму.

У кожній морквині

Повно вітамінів.

І в капустині теж

Завжди їх знайдеш.

І в цибулині, і в картоплині

Є доволі вітамінів.

***

В грушах, яблуках, горіхах

Вітаміни всім на втіху. —

І червоная шипшина

Містить безліч вітамінів.

ЗАВДАННЯ НА 30.03.2020
ВИХОВАТЕЛЬ: ПОЛОСЬМАК Т.О.

Хто що їсть

Мета: вивчати назви тварин та їх їжі, вчити співвідносити тварин із тим, чим вони харчуються, розвивати логічне мислення.

До нас прийшли сумні тваринки. Вони голодні. Ось, скільки їжі у нас тут є. Давай нагодуємо тварин. Але пригостимо кожного тим, що він найбільше любить.

Вихователь: Опанасенко О.П.

Завдання на 27.03.2020

Вихователы: Полосьмак Т.О., Опанасенко О.П.

Тема: «В чистім тілі – чистий дух»

Мета: Ознайомити малят із назвами частин тіла: руки, ноги, голова, очі, ніс, вуха, рот, волосся. Пояснити призначення частин тіла, закріпити навики догляду за тілом. Прочитати вірш Г. Бойка «Здоровим будь». Розвивати спостережливість. Виховувати культурно-гігієнічні навички.

ЗДОРОВИМ БУДЬ!
Вийшла курочка на грядку,Кличе діток на зарядку:
— Куд-куди? На доріжку!Починаємо пробіжку!
З фізкультурою ми дружим,Різні вправи любим дуже.
— Раз, два, три, чотири! —Чути з нашої квартири.
Глянь: без мила і водиціУмиваються дві киці,
Язичком вмиваються,Лапками втираються.
Я до крана сам дістану, Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шиюІ водою добре мию.
Кроленята — глянуть любо:Об морквинки чистять зуби.
І тому в них зубки цілі —Гострі-гострі, білі-білі.

В мене щіточка зубна,Подивіться: ось вона!

Зверху вниз і навпакиЧищу зуби залюбки.
Носить півник-співунецьНа голівці гребінець.
Гребінцем тим, знає кожний,Причесатися не можна.
А у мене, а у менеЄ гребіночка зелена.
Я нікого не прошу, —Сам голівку причешу.
Поросяткам у корито  їжі свіжої налито.
Нечепури лізуть прямоУ корито із ногами.
Я коли кінчаю їсти, На столі у мене чисто.
Скатертину не заллю,Бо порядок я люблю.
Ось горобчик сів на стовпчик.Чистить пір’ячко горобчик.
Потім пурхнув на плетінь:— Я чистенький! Цвір-цвірінь!
Крем узяв я із полички,Сам почистив черевички,
Ще й помив калошкиДля сестри Явдошки.
Наш Рябко у двір забіг,А на лапках — мокрий сніг
Походив він, походив,На підлозі наслідив.
Як не сором буть таким —Неохайним і брудним! —
Я завжди біля порогаВитираю добре ноги.
Ведмежатко косолапеУ барлозі смокче лапу.
Ой, яка принадна,

  1. Виховуємо трудові навички

«Прання лялькової білизни» – спільна праця дорослого і дітей. Заохочувати дітей під керівництвом дорослого наводити лад у кімнаті після ігор, розкладати іграшки на свої місця. «Лікарня книжок» – діти тримають, дають, кладуть книжки, вихователь підклеює.

 

Завдання на 26.03.2020

Вихователі: Полосьмак О.Т., Опанасенко О.П

Віконечко в природу

Тема: Пустотлива хмаринка

Мета: пояснити причини виникнення дощу;  формувати у дітей пізнавальний інтерес до природи; розвивати спостережливість; спонукати дітей до експериментування; розвивати творчі здібності та комунікативні навички дітей; сприяти створенню у дітей радісного емоційного настрою.

Казка про пустотливу хмаринку

Була собі хмаринка гарна і пустотлива ,і любила вона віх передражнювати, перекривляти. Летить вона якось по небу і бачить –  зайчик-вуханьчик. Вона гукає: «Зайчику!», а зайчик подивився у небо і побачив великого зайчика з великими довгими вухами і куцим хвостиком, образився зайчик: «Не дражнись ,хмаринко, будь-ласка!». Хмаринка засміялась і полетіла далі. Летить вона, сміється і думає, кого ж мені ще подражнити, а ж бачить цуценятко біжить. «Привіт, цуценятко!». «Привіт, хмаринко!», песик підніс голову догори і побачив такого ж песика як і він сам , але чомусь сумного. «Не дражнись, будь-ласка, хмаринко!»,- сказав песик. А хмаринка посміялась і полетіла далі. І так вона літала по небу ще довго-довго, і всіх кого зустрічала хмаринка передражнювала і насміхалася. А згодом і її вже всі стали називати не хмаринкою, а то зайчиком, то ведмедиком, то квіточкою. А вона все кричала: «Ні, я хмаринка, я хмаринка!».Але ніхто її вже не чув. Тоді хмаринка дуже образилася, засмутилася і заплакала.

Віршик про дощик

Дощик, дощик, ти вже злива,

Плаче груша, плаче слива.

Ти періщить заходився,

Соловейко застудився,

А тепер лежить під пледом

П’є гарячий чай із медом.

Сенсорно-рухова гра:  «Потягусеньки»

Правила гри. Гра спрямована на сприйняття крайніх точок свого тіла через максимальне тілесне розширення і стиснення, рух у вертикальному і горизонтальному напрямку. Відчуваючи крайні точки, дитина може краще сприймати центр, середину, тобто визначати самого себе. В процесі гри задіяна артикуляционная моторика, створюється можливість сприйняття руху мовного апарату. Рух діти виконують сидячи на стільцях, наслідуючи дорослого. Хід гри Ведучий, сидячи в колі, робить рухи, супроводжуючи їх словами.

  1. Потягу-у-усенькі-потягусенькі, уздовж растушенькі. (Руки повільно тягне високо вгору, а п’ятки вперед-вниз. Долонями гладить тіло – щільно і ласкаво – від маківки вниз до самих кінчиків пальців ніг. Витягає до максимального розміру тіла в довжину, позначаючи цю довжину тактильно;
  2. А поперек – товстушенькі, поперек товстушенькі. (Потягуємося руками дуже широко в сторони і міцно обіймаємо тіло – розтягуємося на максимальну ширину, стискаємося до мінімальної ширини. Повторити, розтягуючи руки в ширину не поспішаючи і обіймаючи тіло щільно-щільно.)
  3. Ручки-хватушенькі, ручки-хватушенькі, ручки-хватушенькі, ручкихватушенькі. (Ритмічно стискаємо і розжимаємо кулаки, щоб відчути локальне розкриття і стиснення.)
  4. А ніжки-топтушенькі, ніжки-топтушенькі. (В ритмі вірша, сидячи, тупотимо ніжками. Діти можуть топати з прискоренням і посиленням, педагог дає можливість дітям розігнатися перед більш дрібним рухом, акцент на найвіддаленіші точки тіла.)
  5. А в роток-говорок. Ну-ка, виглянь язичок! (Вказівний палець до губ – підготовка локального руху.)
  6. Язичок подивився на всі боки, подивився на небо, на землю. (Руху мовою вертикальні і горизонтальні.)
  7. Вийшов за ворота подалі і сховався, вийшов і сховався. Пострибавпострибав і втік, пострибав і сховався. Двері за ним міцно закрилася. (Зміна глибини, рух у фронтальній і у вертикальній площині.) 8. У роток – говорок (Торкнутися губ пальчиком), а в голівку – розумок (обхопити голову обома руками).

25.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Ознайомлення з соціумом “Розгляд картини “Мама миє посуд”
Мета: виховувати поважне ставлення та любов до всіх членів родини, бажання допомагати рідним, приносити їм радість, розвивати увагу, мислення, мовлення.

 

Пальчикова гра “Моя сім’я”
Мета: вправляти в умінні правильно називати всіх членів родини, розвивати пам’ять, мовлення, моторику рук

24.03.2020 

Вихователь Опанасенко О.П.

1. Мовленнєвий розвиток “Моя сім’я”
Мета: дати уявлення про сім’ю, її склад, вправляти дітей вживати слова, якими позначають батьків, рідних дорослих та дітей, розповідати про свою родину за фотографіями.

 

20.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

“Підбери колір”
Мета: закріпити назви кольорів, вчити співвідносити предмети за кольором, розвивати сенсорні здібності дітей.

 

19.03.2020

Вихователь Опанасенко О.П.

Д/г ” Склади з частин ціле
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику рук

  

 

18.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Ліплення “Зернятка для пташок”
Мета: формувати вміння відщипувати від великого шматка пластиліну маленькі шматочки, скачувати круговими рухами долонь, надаючи форму кружечка, фіксувати увагу на величині, кількості, кольорі.

17.03.2020

Вихователь Опанасенко О.П.

До/г ” Склади з частин ціле
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, розвивати увагу, дрібну моторику рук

  

16.03.2020

Вихователь Полосьмак Т.О.

Конструювання “Чарівна вежа”
Мета: вправляти дітей в побудові конструкції – вежі з цеглинок (кубики, трикутники), формувати уміння обирати необхідні деталі будівельного матеріалу, орієнтуватися у величинах.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *